וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסידה 2 מיליון דולר: העסקה הגרועה של בריטני ספירס

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 8:30

פחות משנה אחרי שקנתה אותו עבורה ועבור בעלה סם אסגרי, ספירס מכרה את הבית שקנתה בקלבסס בקרבת בניה, בטענה שהוא "חשוף מדי". כמה היא קיבלה עליו? הרבה פחות ממה שהיא שילמה

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
ספירס ואסגרי בחתונתם לפני פחות משנה/צילום מסך, אינסטגרם

עוד חדשות רעות מכיוונה של בריטני ספירס: כוכבת הפופ למודת הטלטלות הנפשיות מכרה את ביתה בקליפורניה בהפסד של קרוב לשני מיליון דולר בהשוואה למחיר שבו רכשה אותו - לפני פחות משנה. ספירס מכרה את הבית בן 7 החדרים בשכונת The Oaks בקלבסס לפני מספר ימים תמורת מחיר של 10.1 מיליון דולר, כך דווח באתר הפוסט. הבית יצא לשוק בשקט, ללא פרסום, והמחיר שביקשו עבורו ספירס ובן זוגה סם אסגרי עמד על 12 מיליון דולר.

ספירס רכשה את הבית הזה קצת לאחר נישואיה לאסגרי ביוני של השנה שעברה, והיא שילמה אז תמורתו 11.8 מיליון דולר. מחיר העסקה שנסגרה השבוע משקף הפסד של 1.7 מיליון דולר בהשוואה למחיר שבו נרכש הנכס וירידה של 1.9 מיליון דולר מהמחיר המבוקש עבורו. ספירס רכשה את הבית הזה בין השאר משום שהוא ממוקם בקרבת ביתו של בעלה לשעבר קווין פדרליין, שעמו מתגוררים שני בניהם המשותפים שון פרסטון וג'יידן ג'יימס.

הבית הענקי מתפרש על שטח של 1,082 מ"ר בנוי, יושב על שטח של 6.5 דונם עם חצר ענקית שכוללת בריכת שחייה מפוארת עם מגלשת מים ענקית וג'קוזי. בתוך הבית ישנם 7 חדרי שינה ו-9 חדרי רחצה, וגם מטבח גדול ומרווח וחדר קולנוע ביתי עם מסך גדול. מכל אלה יהנה כעת בעליו החדשים של הבית - עו"ד מטקסס.

על פי הדיווח בפוסט, הסיבה שספירס החליטה למכור את הבית בחלוף זמן קצר כל כך מרכישתו היא שהוא "חשוף מדי" לטעמה. היא מעדיפה להתגורר בביתה הנוסף שממוקם ב- Thousand Oaks שנמצאת במרחק נסיעה של כרבע שעה מלוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully