וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נראה הבית שרכשה בריטני ספירס לה ולבעלה הטרי, מטר מהאקס

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 7:04

ספירס שילמה השבוע 11.8 מיליון דולר תמורת אחוזה ענקית עם 7 חדרי שינה, חדר קולנוע ביתי וחצר ענקית עם בריכה ומגלשת מים באותה שכונה שבה מתגורר האקס שלה עם בניהם המשותפים

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
כאן הם יחיו באושר ועושר? בריטני ספירס וסם אסגארי בחתונתם בסוף השבוע שעבר/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבת הפופ המעט מחופפת בריטני ספירס שזה עתה נישאה לבן זוגה סם אסגארי, רכשה עבורה ועבור בעלה הטרי בית חדש - אחוזת ענק בקלבאסס (שכונה יוקרתית בלוס אנג'לס שבה מתגוררות גם בנות משפחת קרדשיאן, למשל).

באתר של הדיילי מייל דווח כי כוכבת הפופ הגחמנית לא בזבזה אפילו שנייה, והתחילה להעביר את חפציהם שלה ושל בעלה עוד באותו יום שבו קנתה את הנכס. שכנים דיווחו שהמכונית של ספירס נצפתה בשביל החנייה של הבית ולידה 2 משאיות הובלה. את הבית רכשה ספירס תמורת 11.8 מיליון דולר (נתח לא מבוטל מהונה שמוערך בכ-60 מיליון דולר, נכון לימים אלה). ועדיין לא ברור מה היא מתכוונת לעשות עם ביתה הישן, האם תעמיד אותו למכירה כעת, או תמשיך להחזיק בבעלות גם עליו.

הבית הענקי מתפרש על שטח של 1,082 מ"ר בנוי, כך שיהיה מספיק מקום גם לזוג הטרי וגם לבניה של ספירס מנישואיה לקווין פדרליין - שון בן ה-16 וג'יידן בן ה-15. ויש סיכוי טוב שהם יגיעו לבקר בבית החדש של אמא בריטני לא מעט, כי על פי הדיווחים האחוזה החדשה של ספירס ממוקמת ממש לא רחוק מביתו של האקס פדרליין שקיבל את המשמורת העיקרית של שני ילדיהם המשותפים לאחר הפרידה שלהם והקשיים הנפשיים שמהם סבלה בריטני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ספירס מרבה לעלות לחשבון האינסטגרם שלה תמונות וסרטונים של עצמה שהיא מצלמת בתוך ומחוץ לביתה הנוכחי, שבשכונת Hidden Hills בלוס אנג'לס. שם גם נערך טקס החתונה הפרטי והביזארי של השניים בשבוע שעבר. כעת יהיה לה אפילו יותר שטח לצלם ולהצטלם. הנכס שרכשה ספירס (בשכונה הסגורה והמבוקשת The Oaks - או "האלונים") יושב על שטח של 6.5 דונם עם חצר ענקית שכוללת בריכת שחייה מפוארת עם מגלשת מים ענקית וג'קוזי.

בתוך הבית ישנם 7 חדרי שינה ו-9 חדרי רחצה, ועל פי הדיווחים הבית גם עונה על דרישות נוספות שהיו לספירס, כמו מטבח גדול ומרווח וחדר קולנוע ביתי עם מסך גדול שבו יוכלו לערוך "ערבי סרט" משפחתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully