וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגה יוקרה: איך נראות מבפנים דירות שעולות 25 מיליון ₪?

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 8:28

זו לא סתם יוקרה, זו מגה יוקרה - כך נקרא פלח השוק של דירות שמחיריהן 10, 20 ו-25 מיליון ₪. מה מקבלים בתמורה? תלוי איפה. לפעמים זה המון מ"ר ולפעמים זה לוקיישן מדהים - ולפעמים זה גם וגם (וגם!). בואו להציץ

תכנון ועיצוב צביה קזיוף. עמית גושר,
גם מ"ר, גם לוקיישן פגזי וגם הבסט של הבסט בחומרים ובריהוט. תכנון ועיצוב: צביה קזיוף/עמית גושר

שוק נדל"ן היוקרה שובר שיאים חדשים: בשבועות האחרונים דווח על עסקת שיא של בית שנמכר ב-173 מיליון ש"ח בהרצליה והעסקה מצטרפת לעסקאות נדל"ן נוספות בשנה האחרונה בשוק היוקרה שנראה שמתעורר. מדובר על פרויקטים ייחודיים שנתפרים במדויק עבור הלקוח ומכילים בתוכם את כל החלומות והצרכים שלו, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר ובחירת חומרים האיכותיים ביותר שיש. מה מאפיין את דירות היוקרה, מה דייריהן מחפשים, איך נראים החיים בדירות האלה וכמה אנשים מוכנים לשלם כדי לחיות בפנטהאוז צופה לים או על טריפלקס במרכז עיר סואנת? הנה הצצה לכמה דירות יוקרה שנרכשו לאחרונה ומספקות הצצה לחיים הטובים.

10 מיליון ש"ח | טריפלקס בלב העיר| תכנון ועיצוב: שירלי דן

טריפלקס בת"א עיצוב ותכנון שירלי דן. שי אדם,
3 קומות מחוברות/שי אדם
טריפלקס בת"א עיצוב ותכנון שירלי דן. שי אדם,
החלל הציבורי נמצא בקומה האמצעית/שי אדם
טריפלקס בת"א עיצוב ותכנון שירלי דן. שי אדם,
סוויטת ההורים נמצאת בקומה העליונה/שי אדם
טריפלקס בת"א עיצוב ותכנון שירלי דן. שי אדם,
מרפסות מפנקות מקיפות את החדרים/שי אדם

10 מיליון שקל - זו העלות של הטריפלקס המשגע בעיר הכי סואנת במרכז, בו מתגוררים אב וילדיו. מדובר על שלוש דירות בבניין אחד שאוחדו לדירה אחת של מאה מ"ר הנמתחת על גבי 3 קומות בבניין. את הטריפלקס תכננה האדריכלית שירלי דן כארמון מפנק ואורבני שממנו אפשר גם לראות את הים. התכנון לא קונבנציונלי: הכניסה הראשית מוקמה בקומה האמצעית מבין 3 הקומות, הסלון והמטבח נמצאים בקומה החמישית של הבניין, מתחתם (בקומה הרביעית של הבניין) חדרי הילדים, שם גם יש מטבחון קטן המאפשר לילדים לנשנש ולשתות מבלי לעלות למטבח שנמצא בקומה שמעליה. בטריפלקס יש גם חדר מסכים, מטבח חוץ ופסיליטיז מפנקים. הנוף האורבני נכנס דרך ויטרינות זכוכית ענקיות ויוצר תחושה של מרחב גם בחללים לא גדולים. כשעולים לקומה השישית מרגישים שמגיעים למלון בוטיק על הגג. הקירות בקומה עשויים זכוכית ופותחים את החלל לשמיים ולצמחיה, גם את הים אפשר לראות ממנה. יש בה חדר הורים מפנק ומרפסת גג שמרגישה כמו מלון בוטיק עם ג'קוזי חוץ מפנק.

20 מיליון ש"ח | פנטהאוז עם נוף לים | תכנון ועיצוב: צביה קזיוף

תכנון ועיצוב צביה קזיוף. עמית גושר,
אפילו הריהוט עוצב בהתאמה אישית/עמית גושר
תכנון ועיצוב צביה קזיוף. עמית גושר,
מראה של אקווריום - חדר השינה של האב עם חדר רחצה שקוף מעוגל בגב המיטה/עמית גושר
תכנון ועיצוב צביה קזיוף. עמית גושר,
פינת אוכל גדולה/עמית גושר
תכנון ועיצוב צביה קזיוף. עמית גושר,
לחיות יחד, אבל גם בנפרד. היחידה של הבן/עמית גושר

את הפנטהאוז היוקרתי הזה במרכז תכננה מעצבת הפנים צביה קזיוף עבור אב ובנו. 240 מ"ר עם נוף משגע לים מכל פינה. המחיר: 20 מיליון שקל.

הפנטהאוז חולק לשתי דירות: בית מרכזי של האב בגודל 135 מ"ר ויחידה לבן בגודל 55 מ"ר. הרעיון הוא לחיות יחד, אבל גם בנפרד ובין הבתים מחברת דלת. לאב תוכנן סלון רחב ידיים עם מטבח ופינת אוכל גדולה וחדר שינה גדול. לבן תוכנה יחידה שבה גם סלון ומטבחון קטן שמזכיר בית מלון וכמובן חדר שינה וחדר רחצה מפנק. מהחדר של הבן אפשר לצאת למרפסת ובה האט טאב מפנק ופינת ישיבה. היוקרה בפנטהאוז זועקת מכל חלל כשגולת הכותרת היא חדר השינה של האב עם חדר רחצה עגול ושקוף בגב המיטה היוצר מראה של אקווריום במרכז החלל כשברקע הנוף של הים. יש בחדר גם אסלה שהוכנסה לתוך ארון ואמבטיה פרי סטנדינג שמוקמה בצמוד לחלון כדי להנות מהנוף במלוא עוצמתו. בחירת החומרים נבחרה בקפידה ומשדרת יוקרה, הריהוט כולו עוצב בהתאמה אישית וביחד יצרה המעצבת פנטהאוז מפנק ויפיפה.

25 מיליון ש"ח | פנטהאוז במרכז | תכנון ועיצוב: ליליאן בן שוהם

אדריכלות לילילאן בן שוהם. אלעד גונן,
2 קומות, 360 מ"ר ונוף לים/אלעד גונן
אדריכלות לילילאן בן שוהם. אלעד גונן,
על אף שמדובר בבית גדול ויקר מאוד, הוא חם וצנו/אלעד גונן
אדריכלות לילילאן בן שוהם. אלעד גונן,
יש מרפסת אחת שכל התפקיד שלה זה להכניס אור לחדר הארונות/אלעד גונן
אדריכלות לילילאן בן שוהם. אלעד גונן,
בשביל עיצוב מינימלי צריך תקציב מקסימלי?/אלעד גונן

את הפנטהאוז הזה באזור המרכז רכשו בני זוג בשנות ה-60 לחייהם וערכו בו שיפוץ מאסיבי. שווי הפנטהאוז 25 מיליון שקלים. הוא בנוי משתי קומות ומשתרע על שטח של 360 מ"ר ומשקיף לים. הוא עטוף במרפסות שלכל אחת מהן ייעוד אחר - מרפסת לקפה, מרפסת לצפייה בשקיעה, מרפסת לברביקיו ואפילו מרפסת שכל המטרה שלה היא להכניס אור טבעי לחדר הארונות. את הפנטהאוז עיצבה האדריכלית ליליאן בן שוהם בקו מינימליסטי, אלגנטי וחם. אווירת רוגע ונועם שולטים במרחב ועל אף שמדובר בבית גדול ויקר מאוד, הוא חם וצנוע. יש בו סלון ענק המתחלק לארבע צלעות וממנו נשקף הים התיכון במלוא הדרו. הנוף נכנס כמעט מכל פינה בבית ומהווה תפאורה מושלמת כמו ציור. בני הזוג אוהבים מאוד לבשל ולארח ולכן ביקשו מהאדריכלית לתכנן עבורם שתי מרפסות שכל אחת מהן מתאימה לסגנון אירוח שונה - האחת לאירוח לבראנץ' אינטימי והשנייה לאירוח המוני יותר ובה מטבח חוץ וטאבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully