וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכוננו לפרידה: הרשת האהובה לעיצוב הבית שעומדת לפשוט רגל

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 11:20

רשת Bed, Bath & Beyond האמריקאית הודיעה על סגירת 87 סניפים, שמתווספים ל-115 החנויות שכבר נסגרו באוגוסט האחרון. הרשת האהובה לבית שבשיאה החזיקה ביותר מ-1,500 סניפים נקלעה לחובות וככל הנראה תפשוט רגל בקרוב

סניף סגור של Bed, Bath & Beyond. ShutterStock
פשיטת הרגל קרובה מאי פעם. סניף סגור של Bed, Bath & Beyond/ShutterStock

שלוש מילים פשוטות: Bed, Bath & Beyond הפכו לאייקון של מוצרים נגישים לעיצוב ותחזוקת הבית. בארה"ב היא מוכרת ופופולרית יותר מאיקאה אפילו. וכעת, היא ככל הנראה בימיה האחרונים והולכת לסוף בלתי נמנע של הכרזה על פשיטת רגל. אתמול הודיעה הרשת כי היא סוגרת 87 סניפים נוספים. זאת לאחר שבאוגוסט האחרון סגרה 115 חנויות ברחבי ארה"ב.

"בזמן שאנו ממשיכים לעבוד לצד היועצים שלנו ולשקול אפיקי פעולה שונים, אנחנו מיישמים צעדים התייעלות ככל שאנו יכולים. סגירת החנויות הנוכחית היא צעד נוסף בהליך ההתייעלות המתמשך שלנו", אמר דובר מטעם Bed, Bath & Beyond לרשת CNN.

על פי הדיווחים, ב-1 בפברואר הרשת כשלה לעמוד בתשלום החזר חובות על סך 28 מיליון דולר. ההערכות הן שהחוב של החברה עומד על כ-1.2 מיליארד דולר. במצב של אי עמידה בתשלומים, תינתן לחברה תקופת גרייס של 30 יום לגייס את הכסף. אך ההערכות הן של- Bed, Bath & Beyond אזלו האפשרויות, ופשיטת רגל נראית קרובה מתמיד.

סניף של Bed, Bath & Beyond. ShutterStock
אבידה לחובבי מציאות זולות לבית באשר הם. סניף של Bed, Bath & Beyond/ShutterStock

הרשת נוסדה בשנת 1971 ותוך זמן קצר הפכה למוסד בתחום עיצוב הבית, כלי מטבח וריהוט במחירים נגישים. עם סניפים שהתרבו בקצב מהיר, גם במיקומים עירוניים וצפופים, שבהם נערמה הסחורה במגדלים גבוהים מרצפה עד תקרה. תוך זמן קצר חנויות הרשת הפכו חביבות על סטודנטים וציידי מציאות באשר הם, שמצאו בה ציוד ביתי באיכות לא רעה ומענה לטרנדים של סטיילינג ועיצוב במחירים נגישים במיוחד.

הצמיחה המרשימה של החברה הגיעה לשיא בשנת 2017 עם 1,552 סניפים. אולם, היא התקשתה לעמוד בקצב השינויים של עולם הסחר המקוון וגם מתחרות ענקיות שהתמחו בתמחור נמוך כמו רשת טרגט ורשת וולמארט נגסו בעסקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully