וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תעלימו שריטות ממקרר הנירוסטה שלכם בעזרת טריק פשוט

3.2.2023 / 0:05

אם שיתפה שיטה בת שלושה שלבים להסרת שריטות מפלדת אל חלד כשהנוסחה היא לשפשף את השריטה עם פריט מפתיע שכבר יש לכם בבית - והתוצאה מפתיעה

איך להעלים שריטות ממקרר שעשוי פלדת אל חלד?/@lizamaya_style

איך לא ידענו את זה עד היום? מעצבת הבית היצירתית ואם לארבעה, ליז אמיה, מבריסביין האוסטרלית, שיתפה באינסטגרם את השיטה שלה להסרת שריטות ממקרר נירוסטה (פלדת אל חלד). השיטה שלה כוללת רק שלושה שלבים פשוטים לביצוע, כשהפתרון מסתכם בשפשוף השריטות בעזרת משחת שיניים וגימור בשמן. אם אתם לא מאמינים לה, היא גם שיתפה סרטון שלה מסירה שריטה מהמקרר - והתוצאה בהחלט תפיל לכם את הלסת לרצפה.


צריכים פירוט? היא ממליצה להעלים שריטות מכלי נירוסטה בעזרת שפשוף של משחת שיניים מלבינה מעל השריטה בעזרת מברשת שיניים בעלת זיפים רכים, ניגוב פני השטח עם מטלית מיקרופייבר לחה ולסיום ניגוב האזור עם כל סוג של שמן שיבריק את פני המקרר וישאיר ברק מיידי. כמה זמן כבר כל זה לוקח? 5 דקות?

תראו כמה פשוט:

ליז ידעה שיהיו מפקפקים, אז היא הדגימה בסרטון כיצד היא מסירה במהירות שריטה ממקרר הנירוסטה שלה. הטריק עבד בצורה יוצאת דופן והשריטה אכן נעלמה, אם כי יתכן שהוא יעבוד פחות טוב על שריטות עמוקות יותר.

לאחר ששיתפה את השיטה באינסטגרם עם 81 אלף העוקבים שלה, הסרטון צבר עשרות אלפי צפיות וזכה לתגובות כמו "שיטה מדהימה" ו"איזה טיפ נהדר! חייבת לנסות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully