וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהכביסה ישר לארון: טריקים לכביסה וקיפול של בגדי החורף שלכם

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 8:05

אפילו אוהבי החורף הכי מושבעים חייבים להודות שכשזה מגיע לכביסה ולסידור הארון - בגדי החורף הרבה יותר מאתגרים מאלה של הקיץ. הכנו לכם מדריך מפורט עם טיפים של מומחה לדרך הנכונה לכבס בגדי חורף. בונוס: טריקים לקיפול פשוט של כל פריט

טריק לתליית בגדים לייבוש בבית/@chloesdealclub

הגשם כבר מטפטף על העורף ובחוץ מתחיל להתקרר, אפילו החזאים כבר הודיעו רשמית שהחורף כבר כאן. הגילוי המחודש כל שנה של פריטי החורף שלא לבשנו כמעט שנה מביא איתו לא מעט שמחה. אבל אי אפשר להתווכח עם העובדה שבגדי חורף תופסים הרבה (הרבה!) יותר נפח ומקום בארון ובכביסה שלנו. העובדה הזאת דורשת התארגנות מעט שונה בשתי החזיתות הללו - ארגון הארון וכביסת בגדי חורף.
תפסנו לשיחה את אסף מוטלו, מנהל מוצר במותג בוש, סימנס וקונסטרוקטה, ובעזרתו גיבשנו כללי ברזל לכביסה של פריטי חורף וגם טריקים פשוטים לסידור הארון.

מעילי פוך

מעיל פוך בתוך מכונת כביסה. ShutterStock
אפשר לכבס וגם לייבש במכונה. רק שימו לב לתוכנית הנכונה. מעיל פוף בכביסה/ShutterStock

איך מכבסים? מעילי פוך מכילים מילויים סינתטיים שבכביסה לא נכונה עלולים להיווצר בהם גושים בלתי ניתנים להפרדה, שיהרסו את מראה המעיל ואיכותו. בחלק ממכונות הכביסה קיימת תכנית לפריטים עם פלומות (לרוב מסומנות עם ציור נוצה) המיועדת לשמירה על הפיזור האחיד של הפלומות בכביסה. לאחר הכביסה מומלץ להעביר את המעיל למייבש לתוכנית ייבוש קרה, על מנת לייבש את הפלומות היטב ולתת נפח, באמצעות האוויר הקר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

רוצים לחסוך מקום תלייה בארון או לארוז מעיל פוך במזוודה? כך תקפלו מעיל פוך

סווטשירטים וחולצות ארוכות

איך מכבסים? ברוב המקרים סווטשרטים וחולצות ארוכות עשויים מבדים מעורבים וסינטטיים ועל כן יש לבדוק על גבי התווית מהן הוראות הכביסה. באם הן אינן קיימות מומלץ לכבס בטמפרטורה של עד 30 מעלות ולבחור את דרגת הסחיטה הנמוכה ביותר(בד"כ 400 סל"ד). אם תפעילו על תוכנית ללא סחיטה, הבגד יישאר מלא מים ועלול לאבד את צורתו המקורית. ישנם מכונות כביסה עם תוכניות מובנות כמו Hand wash ו-Easy care המותאמות לבגדים מסוג זה.

צריכים עזרה עם הכביסות?
סקר מצא מהן טעויות הכביסה הנפוצות ביותר - האם גם אתם עושים אותן?
החורף הגיע? הטריק הקל והזול לייבוש כביסה במהירות ללא צורך במייבש


לפני שאתם מחזירים סוושטירטים וחולצות טריקו לארון - צפו בטריק הזה לקיפול חולצות עם שרוול ארוך:

טריק לקיפול חולצה ארוכה

בגדי צמר

איך מכבסים? בגדי צמר לרבות סוודרים וסריגים, דורשים טיפול מיוחד כיוון שבד הצמר עדין מאוד. המלצה חמה: אל תתעצלו לכבס פריט צמר אחד לבד! במידה והבגד מכיל מעל 50% צמר, עדיף ראשית כל להפרידו משאר הבגדים שאינם מכילים אותו סוג הבד ולאחר מכן לכבס בתוכנית כביסה קרה או בתוכנית המיועדת לבגדי צמר (Wool).

3 דרכים לקיפול סריגים - איזו אתם מעדיפים?

אישה מחזיקה סוודרים מקופלים. ShutterStock
לא להתעצל! בגדי צמר מכבסים בנפרד. אישה מחזיקה סריגים מקופלים/ShutterStock

מעילים וקרדיגנים

איך מכבסים? לרוב, את המעילים והקרדיגנים אנחנו ממעטים לכבס על אף שלובשים אותם בחורף לעיתים קרובות. מומלץ לכבס את המעילים והקרדיגנים כשהם הפוכים ומכופתרים או שהרוכסן סגור היטב. בתום הכביסה עדיף לפרוש על מתלה הכביסה ולא לתלות אותם באמצעות אטבים, כיוון שהם עלולים לאבד את צורתם ולהימתח יתר על המידה. אם אתם מעוניינים לייבש אותם באמצעות מייבש בכביסה, הקפידו על ייבוש בחום עדין.
קיפול קרדיגנים וסידור במגרה באופן יעיל ונוח

קיפול קרדיגנים וסידור במגירה לחיסכון במקום

מעילי עור

איך מכבסים? ככלל, לא כדאי לכבס במכונה פריטים מעור כיוון שהעור מוריד צבע ויכול לגרום לשינויי צבעם של הבגדים האחרים. מומלץ לנקות את מעיל העור באמצעות צמר גפן וקרם המיועד לבדי עור. אם המעיל מלוכלך ניתן להכניסו למכונת הכביסה אך חשוב לבדוק בתווית הבגד את ההוראות. על מנת להגן על העור, הפכו את המעיל הכניסו אותו לשקית בד סגורה (למנוע מגע ישיר עם התוף)והשתמשו בחומר ניקוי נוזלי ולא מרוכז. כמו כן, רצוי לכבס בתוכנית עדינה עם טמפרטורה עד 30 מעלות. לאחר השטיפה מומלץ לעטוף את המעיל במגבת שתספוג את המים שנותרו עליו, ורק אז לתלות אותו לייבוש.

אין מקום בתלייה? כך תקפלו את מעיל העור מבלי לפגוע בצורתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully