וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול-דינבי: הבית נוטף השיק של אייקון האופנה אנין בינג

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 11:34

מעצבת האופנה המצליחה מתגוררת בבית עם שיק סקנדינבי מושלם שנמצא דווקא בלוס אנג'לס שאותו עיצבה וקישטה בטוב טעם. וגם: איזו דוגמנית תלויה לה על הקיר בסלון?

קרית אתא/יחצ

אנין בינג היא מעצבת אופנה שהפכה שם נרדף לסטייל מדוייק ובלתי מתאמץ. המותג שקרוי על שמה של האקס-דוגמנית בת ה-40 הוא אחד המצליחים בשנים האחרונות וזוכה להצלחה מסחרית עצומה (וגם לשפע של זיופים - עוד סממן להצלחה ופופולריות). בינג, ילידת דנמרק, מתגוררת כיום בארה"ב יחד עם בעלה ושותפה העסקי ניקולאי נילסן ושני ילדיהם - ביאנקה ובנג'מין.

משפחת נילסן-בינג מתגוררת בבית שטוף אור טבעי בגבעות של ווסט הוליווד שאליו עברו לפני כשנתיים. למרות שמדובר בבית בבנייה חדשה, בינג הצליחה לייצר בו תחושה מדוייקת של חמימות וינטג'ית, הודות לעיצוב הפנים וההלבשה. בכמה פוסטים ששיתפה בפרופיל האינסטגרם שלה נראות תמונות של חללים שונים בבית שמהם ניתן ללמוד מעט על הקו הסגנוני המנחה של בינג.

כמו בעיצובי האופנה שלה, גם בביתה דוגלת המעצבת ברקעים מונוכרומטיים וניטרליים שמעליהם היא מוסיפה פרטים עם אמירה. כך, הרצפה, הקירות והתקרה בביתה של בינג נצמדים לקו ניטרלי, טבעי ושקט. קירות בהירים, רצפת עץ גם היא בגוון יחסית בהיר בחלק מהבית, ואילו בחלקים אחרים ריצוף אבן בגוון בז'-חול טבעי, וחלונות גדולים מאוד שמכניסים המון אור בהיר לתוך החללים ונתונים במסגרות עץ. על הרקע הזה קיבצה ושילבה מיקס מעניין של רהיטים סקנדינביים, פריטי וינטג' והרבה מראות שתלויות על הקירות בחדרים, בסלון ואפילו במסדרונות.

אף שאין כמעט צבע בביתה של בינג, הוא ממש לא משעמם. זאת הודות לשכבות על גבי שכבות של פריטים וחומרים בצבעוניות טבעית ומונוכרומטית שנבנו זו על גבי זו וכן, העובדה שהיא משתמשת בצורות גדולות כדי לייצר עניין בחלל: כך למשל חלק מהמפתחים בביתה הם מקושתים ויוצרים מבטים מעניינים שעוברים דרך צורה גאומטרית אחת או יותר.

על הקירות כאמור, בינג מרבה לתלות מראות בעלות מסגרות מעניינות עם פיתוחים במראה וינטג' ובבחירת התמונות ניכרת העדפה ברורה לצילומים בשחור לבן של אייקוני אופנה, מוזיקה וקולנוע. כך למשל בסלון תלוי פורטרט בשחור לבן של הדוגמנית קייט מוס ואילו במשרדה הביתי בחרה בינג בצילום שחור-לבן של סולן הרולינג סטונס מיק ג'אגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully