וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ ניקיון השירותים הכי חשוב למשפחות עם בנים

5.10.2022 / 23:55

יש הרבה בנים בבית? כדאי שתצפו בסרטון של האם הסקוטית, שחשפה כמה שתן מושפרץ מסתתר על הקירות בחדר השירותים ואיך מתמודדים עם התופעה

מה השתנה בעמידה עושה לחדר השירותים שלכם?/QS Supplies

גם אתן סובלות מלכלוך שמאפיין בית שגרים בו הרבה בנים? בחורה סקוטית שמתמחה בניקיון העלתה לרשת סרטון שבו היא הסבירה למעל מיליון עוקביה כיצד צריך לנקות את השירותים, שם יש פעמים רבות שתן ש"מסתתר" על הקירות - בייחוד בבית שבו גרים גברים, נערים מתבגרים או ילדים קטנים.

האמא השתמשה במגב מיוחד (שנקרא "מגב הפלא" ומגיע עם מגבוני רצפה ייעודיים) שהיא רכשה תמורת בערך 30 שקלים והוא אפקטיבי מאוד בעיקר בניקוי של קירות חדרי שירותים ומתמחה בהסרה של שאריות שתן מהקיר. זה לא סוד שכשגברים משתינים הם לפעמים מפספסים את האסלה, אבל הצופים שלה ובעיקר הצופות נגעלו כשהן נחשפו לכמות השתן שהיתה על המגב אחרי הניקוי שלה.

צפו בסרטון שלה

בסרטון אפשר לראות כיצד היא מנגבת את החלק התחתון של הקירות ממש מאחורי האסלה וחשפה את השתן הצהוב שנותר על הסמרטוט של המגב שלה. היא כתבה: "הנה שאריות של מה שניקיתי בחדר השירותים שאתם אולי שכחתם לנקות. אם יש לכם בן או שאתם גרים עם נער מתבגר שלא יודע לכוון היטב לאסלה, תדאגו לנקות את הקירות ולשפשף את הקרש של הפאנלים הסמוכים ולא רק לנקות את האסלה עצמה".

הסרטון שלה צבר מעל 550 אלף צפיות ומעל 38 אלף לייקים. חלק מהעוקבות רטנו גם על הגברים וכתבו לה: "מה עם ללמד אותם לשבת ולהשתין לפני שקמים?". אמא נוספת כתבה: "כל אם שיש לה בנים צריכה לדעת את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully