וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלק שלא ידעתם שקיים במיקרוגל וחייב ניקוי דחוף

1.10.2022 / 23:45

כן, למיקרוגל יש פתח אוורור, וכן הוא מתלכלך מאוד וייראה מאוד לא טוב כשתפרקו אותו. אז איך מנקים אותו? מומחית ניקיון חשפה טריק פשוט, ומגיב אחד בטיקטוק אפילו הלך צעד אחד רחוק יותר

ניקוי פתח האיוורור של המיקרוגל/@anxietyscrubs

מומחית ניקיון חשפה את הדרך הפשוטה והמהירה לנקות את המיקרוגל שלכם תוך חצי שעה - כולל חלק אחד חשוב במיוחד שאסור שתשכחו לנקות. הצופים נשארו המומים כיוון שלא ידעו כלל שהחלק הזה במיקרוגל קיים, אבל הפיתרון הזה עובד גם עבור מוצרי חשמל נוספים.

"זיכרו לנקות את פתח האוורור שנמצא מתחת למיקרוגל שלכם", אומר הקול בסירטון הטיקטוק. כ-200 אלף איש צפו בה מראה כיור מלא במים עם תערובת של "סבון לניקוי כלים, חומץ ומים חמים שנשפכו לתוכו". המשתמשת @anxietyscrubs ממליצה להשאיר את הפתח לשבת כחצי שעה בתוך התערובת. "אני לא יכולה לעשות את זה עם יד אחת", היא אומרת כשהיא משפשפת את החריצים של פתח האוורור עם מברשת זיפים ושוטפת אותו במים זורמים לאחר מכן.

ככה היא עושה את זה

בשלב הבא של הסירטון המצלמה חותכת מהפתח המלוכלך לפתח נקי בהרבה אחרי שנראה שעבר ניקוי וקרצוף הקול של האישה מרוצה: "טוב בהרבה".

הצופים שראו את הסירטון נשארו המומים מכך שלמיקרוגל יש חלק שכזה בפנים. "למיקרוגל יש פתחי אוורור?", תהה אחד והוסיף: "זה משהו שאני אעשה מחר". אחד אחר הגיב: "לא היה לי מושג שיש כזה פתח במיקרוגל". הגולשים שלא ידעו כלל על קיומו של פתח האיוורור הזה נענו שהוא קיים רק במכשירים שמשמשים גם כקולטי אדים, כך שאם יש לכם מיקרוגל מעל הכיריים - הפתח הזה קיים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ואם יש לכם מיקרוגל מובנה - אולי שווה שתנקו את זה

הסירטון גרם לאדם אחר לבדוק האם הפיתרון הזה תקף למוצרים אחרים, "רק מתוך סקרנו, בדקתי אם יש פתח כזה בקולט האדים שמעל התנור שלי והאם הוא יוצא באותה צורה - וזה אכן קרה. אני משרה אותו ברגעים אלה. תודה רבה".

מומחית ניקיון נוספת הוסיפה בתגובות רעיון שיעזור לוותר על השפשופים: "תשימו אותו במים רותחים עם סודה לשתייה, לא צריך לשפשף בכלל. בהצלחה עם יתר הדירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully