וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבסי ואל תעשי: זו הדרך הנכונה לכבס תחתוני מחזור

תחתוני מחזור הם פיתרון אקולוגי, חסכוני ונוח לימי הווסת והפכו לפופולריים ביותר בשנים האחרונות. איך מכבסים אותם נכון ובאילו חומרים אסור להשתמש? המדריך המלא

אישה לובשת תחתוני מחזור. ShutterStock
איך מכבסות אותם? אישה לובשת תחתוני מחזור/ShutterStock

אחד הטרנדים שתפסו תאוצה בשנים האחרונות ברמה הבינלאומית הוא שימוש בתחתוני מחזור בזמן הווסת. מדובר בתחתונים סופגים ורב פעמיים שניתן לכבס אותם ולהשתמש בהם שוב ושוב. למעשה, תחתוני המחזור מציעים חוויה של נוחות בזמן הווסת, לצד פיתרון אקולוגי וחסכוני בכסף הם גם מפחיתים את הנזק הסביבתי שבשימוש במוצרי היגיינה חד פעמיים וגם חוסכים את ההוצאה החודשית המתמשכת.

תחתוני מחזור עשויים מבדים מיוחדים שיודעים לספוג כמות גדולה של נוזלים מבלי לאפשר להם לדלוף החוצה, תוך שהם מספקים תחושה נעימה ויבשה ללובשת. כדי לשמור על התכונות הללו, יש לכבס אותם באופן שלא יזיק לבד וישמור על חיי הפריטים הללו לאורך זמן.

תחתוני מחזור. ShutterStock
זה אקולוגי, חסכוני ונוח - אבל רק אם יודעים לשמור עליהם לאורך זמן. תחתוני מחזור/ShutterStock

"תחתוני מחזור הפכו לפופולאריים בקרב נשים שרוצות מוצר נוח בזמן הווסת בימי עבודה ארוכים, ועד נערות המחפשות אחר פתרון נוסף וקל לשימוש לצד מוצרי ההיגיינה המסורתיים", אומרת , רוני אראל גינזבורג, מנהלת Life, המותג הפרטי של רשת סופר-פארם, שגם הוא החל למכור תחתוני מחזור. תחתוני המחזור מיוצרים בטכנולוגיה מיוחדת, ומאפשרים ספיגה שוות ערך לבין 3 ועד 4 טמפונים, כאשר השכבה הראשונה מורכבת מכותנה אלסטית ונעימה למגע המונעת ריחות לא נעימים, השכבה שנייה סופגת, והשכבה השלישית סופחת ואטומה למעבר הנוזלים.

השימוש הרב פעמי בתחתוני מחזור, מצריך טיפול עדין ונכון על מנת לשמור על המוצר לאורך זמן. אז מה הדרך הנכונה לכבס את תחתוני המחזור ובאילו חומרים אסור להשתמש מחשש שיפגעו ביכולות הספיגה שלהם?

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
כביסה ביד. ShutterStock
תמיד מתחילות בשטיפה תחת זרם מים קרים, עד שהמים יוצאים צלולים. כביסה ביד/ShutterStock
  • הכל מתחיל במים קרים - בתום השימוש יש לשטוף את התחתונים תחת זרם מים קרים, עד שהמים צלולים לגמרי. חשוב - אין להשרות את התחתונים, אלא לשטוף אותם. בתום השטיפה, יש לסחוט היטב ולייבש בתלייה עד הכניסה למכונת הכביסה.
  • במכונת הכביסה - יש לכבס את התחתונים במכונה בתוכנית עדינה ובטמפרטורה של 30 מעלות. למכונה יש להוסיף חומר כביסה שאינו מכיל חומר מרכך או מסיר כתמים. כדי לשמור על תחתוני המחזור לאורך זמן, מומלץ גם לכבס אותם בתוך שקית רשת המיועדת לפריטים עדינים.
  • חומרי ניקוי שיש להימנע מהם - אין להשתמש במרכך כביסה, חומר מסיר כתמים או חומרי כביסה משולבים, מכיוון שחומרים אלה עלולים לפגוע ביכולת הספיגה של תחתוני המחזור.
  • ייבוש - בתום הכביסה יש לייבש את התחתונים בתלייה בצל, ולא במייבש הכביסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully