וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני טריקים בעזרתם לעולם יותר לא תשפשפו שוב את האמבטיה או הברזים

4.8.2022 / 23:46

אף אחד לא אוהב לשפשף את רצפת האמבטיה והברזים, אבל מומחית ניקיון הציעה פיתרון קל לשני האזורים הללו וגרמה לעוקבים שלה ברשת לצאת מגדרם

טריקים לניקוי אמבטיה וברזים/@carolina.mccauley

רבים מאיתנו לא אוהבים או מתקשים לנקות ביסודיות את הבית שלנו בצורה מספיק טובה. הפרטים הקטנים הם הבעייתיים ביותר, כמו רצפת המקלחת או אמבטיה והידיות של הברזים - שניקוי שלהם היא משימה משעממת מאוד ולוקחת לא מעט זמן. אבל אל דאגה, מומחית הסדר והניקיון, שהיא גם משפיענית רשת לא קטנה, קרולינה מקאולי, שמופיעה ברשת תחת השם @carolina.mccauley, צברה יותר מ-2.6 מיליון עוקבים בעזרת הטיפים שלה לבית נקי ללא רבב. בסירטונים האחרונים שלה, היא מסבירה שהכי חשוב לנקות חכם ולא חזק. הנה שניים מהטיפים החשובים שלה.

מקלחת ואמבטיה: לפעמים אנחנו מזניחים את רצפת האמבטיה שלנו עד שפתאום רואים לכלוך ועובש ולוקח יחסית הרבה מאוד זמן לנקות את המשטח. קרולינה טוענת שצריך לנקות את המשטח באופן קבוע וזה לא כל כך קשה כמו שחושבים. "השתמשו בקצף גילוח כדי לנקות את המקלחת והאמבטיה", היא אומרת בעוד היא מרססת בקצף את האמבטיה ואז משפשפת קלות ושוטפת במים, "זה יהיה נוצץ ויריח נהדר".

הסוד לאמבטיה מבריקה

הסוד לברז נקי

ידיות של ברזים: הטיפ השני שלה נוגע לכתמי מים קשים שנוצרים סביב הברזים. במקום לשפשף את האזור ולהרוס אותו, פשוט השרו מטלית בחומץ ועטפו איתה את הברז. אחרי כמה דקות הסירו את המטלית ותקבלו ברז נוצץ.

העוקבים הודו לקרולינה על הטיפים: "כל כך התקשיתי עם ידיות הברזים, תודה לך", כתב אחד ושני הוסיף: "זה סוג העצה שהייתי צריך אני מנסה לנקות בכל יום, תמיד אני מסתבכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully