וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורו הניקיון חושפת: אלו חמשת המקומות בבית שרובנו שוכחים לנקות

29.7.2022 / 0:03

חושבים שאתם מנקים את הבית בצורה יסודית? מצטערים לאכז. מסתבר שיש מקומות שרבים מאיתנו מפספסים בניקיון הבית והם צוברים הכי הרבה טינופת ולכלוך. צפו ורוצו לנקות

5 מקומות שכולם שוכחים לנקות/TIKTOK/MORETHANCLEANING

גם אם אתם חולי ניקיון, יש לבטח מקומות בבית שאתם שוכחים או שלא יודעים לנקות כמו שצריך. אילאנה, שמגדירה את עצמה כגורו של ניקיון, שיתפה בטיקטוק סרטון שבו היא "חשפה" את המקומות שאנחנו חייבים לתת עליהם דגש בניקיון הבית אם אנחנו רוצים לנקות אותו ממש טוב.

האזור הראשון עליו אילאנה ממליצה לשים דגש הוא החלל שמתחת לכריות של הספה. "תרימו את הכלבלב ותנו שאיבה רצינית שם. אתם תהיו מופתעים מכמות האבק ולהכלוך שמצטברת שם", היא הסבירה.

היא הסופיה שכדאי גם לנקות את המוטות של הווילונות על בסיס קבוע כדי למנוע מהם לצבור אבק. "אתם תופתעו לגלות כמה מאיתנו שוכחים להסתכל למעלה", היא אמרה לעוקביה, "המוטות האלו צוברים לא רק אבק, אלא גם קורי עכביש ואפילו עכבישים חיים".

צפו בסרטון שלה

היא ממליצה מאוד גם לנקות את המעקה של המדרגות בבית (למי שיש), על בסיס קבוע: "אנחנו נוגעים במעקה על בסיס יומי, אז בואו לא נשכח לתת לו ניגוב טוב".

בנוסף היא טוענת שכדאי להרים את התריס ולתת למפתן של החלון ניגוב רציני. והפרטים האחרונים שהיא ממליצה לא לשכוח לנקות הם הרגליים של השולחנות והכיסאות בבית. "זה בדרך כלל בורח לנו מהראש, אבל חובה לנקות את זה".

רוב התגובות לסרטון היו נלהבות מאוד וגולשים רבים הודו שהם אכן שוכחים לנקות את המקומות האלו. מה אתכם?

  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully