וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתרון ללכלוך בכיור שלכם: קונדום

10.7.2022 / 23:34

מוצר חדש שהוצג על ידי גורו ניקיון פותר את כל הבעיות של לכלוך שמצטבר בפילטר הכיור והוא נקרא: קונדום לכיור, כן לא מדובר בטעות. האנשים שניסו אותו מאוהבים ובטוחים: "לא נצטרך שרברב יותר לעולם"

ככה משתמשים בקונדום כיור/TIKTOK/@LAURSHAPS

להכניס את היד לתוך הכיור במבטבח כדי להוציא את שאריות האוכל שחוסמות את הפילטר זה אף פעם לא חוויה נעימה, למזלנו גורו ניקיון חשפה כיצד מוצר פשוט שינה את כללי המשחק והפך את הכיור שלה לנוצץ ונקי.

משפיענית המדיה החברתית לורן אמילי, שמופיעה ברשתות כ- @laurshaps, חשפה שהיא קנתה לאחרונה מוצר שהיא קוראת לו "קונדום לכיור", ומאז היא לא הסתכלה יותר לאחור. בסרטון שהיא העלתה היא מראה משהו שיכול בשקט להיכנס לרוטינת הניקיון שלכם. לורן סיפרה לעוקביה בטיטוק שמדובר בסך הכל ברשת קטנה שנועדה להגן על המסנן שבכיור שלכם. היא אמרה ל-48 אלף העוקבים שלה: "אני מציגה לכם את "קונדום הכיור". אם אתם שונאים לגעת בלכלוך שבמסנן שלכם, זה בשבילכם. שימו את הקונדום על המסנן ופשוט הסירו את הלכלוך כשתסיימו".

ככה זה נראה

לורן סיפרה שהקונדום לכיור ניתן לקנייה בעלות של כ-20 שקלים ל-200 שקיות בחנויות ברשת כמו אמאזון, שם הוא מתואר כ"שקיות פילטר למטבח" או "שקית סינון כיור" עם "רשת קטנה שיכולה באופן אקטיבי לנקות את המטבח והשירותים שלכם". עוד מתואר שהרשת אוספת בתוכה מוצרים כמו "פסולת ושאריות של אוכל, ניירות, זבל, שיער ולכלוך", מובטח שהיא קלה לשימוש ושהידיים שלכם לא יתלכלכו בתהליך.

העוקבים של לורן התרשמו מיידית אחרי שראו את הסרטון הקצר וסיפרו לה עד כמה הם אוהבים את הרעיון. "זה מאוד שימושי, לעולם לא אצטרך שרברב שוב", כתב אחד ושני הוסיף: "סנן לסנן". שלישי כינה את הקונדום: "גאוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully