וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה כסף תקבלו אם תסכימו לשחרר 100 ג'וקים בבית שלכם?

25.6.2022 / 23:25

חברה שרוצה לנסות את חומרי ההדברה החדשים שלה בסביבה ביתית הציעה למי שישתתף בניסוי פיצוי כספי הולם. ומה קורה אם חלק מהמקקים יברחו מההדברה?

האם חלב ג'וקים הוא מזון העל הבא?/מערכת סיפור בדקה

חברת הדברה מוכנה להציע לבעלי בית סכום נאה של כסף בתמורה לפיזור 100 מקקים בבית שלהם. בעלי הדירות שיסכימו להשתתף בניסוי יוכלו להרוויח כ-2,000 דולר - רק אם יתנו לחוקרים לשחרר עד כמאה מהזוחלים בבית שלהם במטרה לנסות את חומרי ההדברה החדשים שלהם.

החברה האמריקאית מקווה לנסות את החומרים שלה בסביבה ביתית, ולכן הם מציעים את הפיצוי הכספי בתמורה לפלישה של המקקים. החברה, פסט אינפורמר, ממוקמת בצפון קרולינה, היא מקווה למצוא בין חמישה לשבעה משקי בית בהם ייערך הניסוי, והם יוצפו במקקים ואז יטופלו ב"חומר הדברה בטכניקה מיוחדת". המחקר מקווה להבין עד כמה הטכניקה החדשה אפקטיבית.

הייתם מסכימים להשתתף בניסוי?

בטח!
אין מצב
4501 משתתפים

בניו יורק פוסט דווח שמי שיסכימו לניסוי יתנו לחברה את הזכות "לשחרר כ-100 מקקים אמריקנים בבית שלהם ויתנו להם את הרשות לצלם ולנסות חומר טיפול מיוחד במקקים". אם אחד הייצורים ישרוד את הניסוי, החברה מציעה לפנותו באמצעות "שיטה מסורתית ללא תשלום נוסף".

עוד באותו נושא

אלה השיטות הנכונות להיפטר מג'וקים - ואלו שעושות את ההפך הגמור

לכתבה המלאה

מי שיסכימו להשתתף בניסוי יצטרכו להעניק אישור כתוב ואת הבית שיהיה חייב להיות ממוקם בתוך שטחי ארצות הברית. דרישות נוספות שבעל הבית יהיה מעל גיל 21 ולא ינסה שיטות נוספות להדברת מקיים במהלך הניסוי. החברה הודיעה כי הניסוי יערוך כ-30 ימים והחומרים בהם הם ישתמשו הם ידידותיים לבני אדם ובעלי חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully