וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו שזה עובד: הדרך המפתיעה לנקות תכשיטים מלוכלכים

23.3.2022 / 23:35

אולי כבר שמעתם על טריקים מוזרים כדי לנקות תכשיטים, אך ספק גדול אם שמעתם על אחד כזה: חשבון בטיקטוק הציע להשרות את התכשיטים המלוכלכים במוצר מפתיע והתוצאה גרמה לסערה אמיתית ברשת (ויש עוד אפשרויות)

אם התכשיטים שלכם נראים כאילו הם צריכים רענון, אבל אתם לא רוצים לשלם הרבה מאוד כסף למנקה מקצועי, אל חשש. חברת התכשיטים נורת'רן רינג, שמפרסמת בטיקטוק תחת השם @mynorthernrings' פירסמה שלל עצות על איך לשמור את התכשיטים נוצצים ולהחזיר להם את הברק הטבעי שלהם.

אחד הטריקים שלהם, שגרם לאנשים להישאר עם פה פתוח, כולל משהו שלרובכם יש אותו גם ככה בארון המטבח, ולא מדובר בספריי או משחה מיוחדת. רק חמאת בוטנים, כן חמאת בוטנים.

זה מה שקורה לתכשיטים בחמאת הבוטנים

וזה מה שקורה להם כשטובלים אותם בביצים

או במיץ לימון

@mynorthernrings Reply to @brooklyn..zedstwinsister I was scared about this one… ? #jewerly #fyp #foryou #beauty #eboy #silver #newest #jewerlytok ♬ оригинальный звук - </3

קטשופ

קולה

ושתן

@mynorthernrings Reply to @brooklyn..zedstwinsister what should I put it in next?! ✨ #jewerly #fyp #foryou ♬ оригинальный звук - </3

בסירטון נראית אישה מכניסה את התכשיטים לתוך שקית זיפלוק שמלאה בחמאת בוטנים ואומרת: "שמתי את התכשיטים שלי בתוך שקית של חמאת בוטנים ל-24 שעות לראות אם הם יהפכו לירוקים או מבריקים".

התוצאה השאירה אותנו בהלם - לא רק שחמאת הבוטנים עבדה וניקתה את התכשיטים, היא אפילו הפכה אותם לנוצצים יותר: "OMG", נכתב בחשבון, "האם הם באמת הפכו לנוצצים יותר?".

הטריק הרשים אנשים רבים והגיע ל-1.3 מיליון צפיות עם 16,700 לייקים, 544 תגובות ומעל 60 שיתופים. משתמשים רבים בטיקטוק רצו לאזור התגובות כדי להתלהב ולהציע שיתות משלהם. "זה בגלל כל השמן שיש בחמאת בוטנים", כתב אחד, שני הוסיף: "משחת שיניים עובדת נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully