וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תארזו לנו הכל: הקולקציה החדשה והצבעונית של H&M לבית

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 15:44

שיתוף פעולה מוצלח מאוד של הרשת הגדולה עם 3 יוצרות הולידה את קולקציית "For the love of art" שכוללת פריטים בהדפסים גרפיים יפהפיים עם מוטיבים נשיים ומדוייקים לעת הנוכחית

רשת H&M HOME חושפת היום קולקציה חדשה שתגיע בשבוע הבא לחנויות נבחרות ברחבי העולם, כמה מהן כאן בישראל. הקולקציה שנקראת "For the love of art" כוללת אוסף של יצירות אישיות וייחודיות לבית, ביניהן כריות עם הדפסים גרפיים, שמיכות, כדי קרמיקה ייחודיים ותמונות דקורטיביות. המותג חבר לשלוש אמניות במטרה לשים זרקור ולתמוך באומנויות ומלאכות יד קטנות, ויחד איתן יצר אוסף של יצירות אישיות וייחודיות לבית. לכל האומניות המוכשרות מאפיינים ייחודיים משלהן אשר באים לידי ביטוי על פריטי H&M HOME השונים.

HM HOME הנס ומאוריץ  קולקציית  FOR THE LOVE OF ART (5). הנס ומאוריץ,
לתמוך בנשים יוצרות ובמלאכות יד קטנות. קולקציית For the love of art של H&M HOME/הנס ומאוריץ
מימין: ברונה מנקוסו, דיאנה אג'איטה והצמד סליה אמרון ואלין קפייד Sacrée Frangine - היוצרות ששיתפו פעולה עם H&M HOME בקולקציית for the love of art. האנס ומאוריץ,
משולש נשי מדוייק ומוצלח במיוחד. מימין: ברונה מנקוסו, דיאנה אג'איטה והצמד סליה אמרון ואלין קפייד Sacrée Frangine/האנס ומאוריץ

הצמד היצירתי Sacrée Frangine (סאקרה פראג'ין) מפגיש בין שתי חברות ילדות, סליה אמרון (Célia Amroune) ואלין קפייד (Aline Kpade). האיורים המינימליסטיים שלהם בצבעים חמים, שנוצרו בסטודיו שלהן בפריז, משקפים את היופי שבאחוות אחיות, אימהות ונשים.

"היצירות שלנו בקולקציה הן תזכורות עדינות לקחת פסק זמן. פסק זמן לחלום, להרהר בנוף יפה, לחייך, לבלות עם אנשים שאתה אוהב או מתגעגע אליהם", אומרות הצמד היצירתי Sacrée Frangine, שיצרו עבור הקולקציה מספר פריטי קרמיקה, בהם אגרטלים דקורטיביים ונר ריחני עם מכסה ראטן.

עוד בוואלה!

זמנים מודרניים: דירה לזוג שהשתבח עם השנים (ממש כמו הנדל"ן בת"א)

לכתבה המלאה
HM HOME הנס ומאוריץ  קולקציית  FOR THE LOVE OF ART כדים 129-199 שח. הנס ומאוריץ,
כדים של Sacrée Frangine מחיר: 129-199 ש"ח, מתוך קולקציית For the love of art של H&M HOME/הנס ומאוריץ
HM HOME הנס ומאוריץ  קולקציית  FOR THE LOVE OF ART 79.90-249.90 שח. הנס ומאוריץ,
כדים ועבודות קרמיקה מאויירות 79.90-249.90 ש"ח. קולקציית For the love of art של H&M HOME/הנס ומאוריץ

האמנית השנייה שלקחה חלק בשיתוף הפעולה הנשי והיפה הזה היא ברונה מנקוסו, יוצרת ברזילאית שהסטודיו שלה נמצא בסאו פאולו. הפוסטרים שלה עשויים בטכניקות שונות העושות שימוש בצבעי מים, גואש ואקריליק ומציגים דיוקנאות של מושא הציור האהוב עליה: נשים.

"אנו כל כך חזקות ועדינות בו זמנית. אני אוהבת לחקור זאת בעבודות שלי באמצעות משיחות המכחול האקספרסיביות, המרקמים, הצורות והצבעים. אני אשמח אם כל אישה על פני כדור הארץ תרגיש בטוחה בעצמה כמו הנשים שאני מציירת", אמרה מנקוסו. יצירות האמנות הנפלאות שלה הפכו למבחר תמונות מהפנטות, כולן בעלות מוטיבים נשיים יפיפיים שיקשטו את הקיר שלכם באלגנטיות מקסימה ואקספרסיבית.

HM HOME הנס ומאוריץ  קולקציית  FOR THE LOVE OF ART פוסטר 99.90 שח. הנס ומאוריץ,
פוסטר עם דיוקן אישה של ברונה מנקוסו, , מחיר 99.90 ש"ח, קולקציית For the love of art של H&M HOME/הנס ומאוריץ
HM HOME הנס ומאוריץ  קולקציית  FOR THE LOVE OF ART  שמיכה 249 שח. הנס ומאוריץ,
שמיכה של האמנית האיטלקית-ניגרית דיאנה אג'איטה, מחיר: 249 ש"ח. קולקציית For the love of art של H&M HOME/הנס ומאוריץ
HM HOME   קולקציית  FOR THE LOVE OF ART ציפיות לכריות 99.90-129 שח שמיכה 249 שח. הנס ומאוריץ,
כיסויים לכריות מחיר: 99.90-129 ש"ח. קולקציית For the love of art של H&M HOME/הנס ומאוריץ

הצלע השלישית של הקולקציה היא האמנית האיטלקית-ניגרית דיאנה אג'איטה שחיה ויוצרת בברלין, שעבודותיה מתאפיינות בשפה ויזואלית תוססת. השימוש שלה בצלליות ובצבעים דרמטיים ומנוגדים זיכה את עבודתה בשערים של כמה מהמגזינים המכובדים בעולם דרכם סופרו לנו סיפורי תרבות וטבע. סימן ההיכר של האיורים שלה הוא שילוב קונטרסטי של שחור ולבן עם דוגמאות ומרקמים רכים היוצרים דימויים המתארים את עוצמת הנשיות.

"עבור הקולקציה הזו, חשבתי על אנשים והדיאלוג שלהם עם הסביבה; מסרים המעודדים אותנו לעשות בחירות נכונות ביחס שלנו לטבע. אני חושבת שהשתקפויות מסוג זה הן בסיסיות בימינו", אמרה אג'איטה, שתרומתה לקולקציה היא פריטי טקסטיל לבית בהם כיסויי כריות רקומים, לוכדי עיניים ושמיכות ארוגות רכות מג'קארד.

הקולקציה תוצע למכירה בחנויות H&M בקניון עזריאלי תל אביב ובקניון עזריאלי ראשונים החל מה-7 באוקטובר.
טווח מחירים: 79.90- 249 ₪

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully