וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש המודעות לסרטן השד: מבנים ברחבי הארץ הוארו בוורוד

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 12:58

מדי אוקטובר מציינים בעולם את חודש המודעות לסרטן השד. עמותת "אחת מתשע" האירה אתמול מבני ציבור ברחבי ישראל באורות ורודים כדי להעלות את המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם

אמש פתחה עמותת "אחת מתשע" את חודש המודעות העולמי לסרטן השד בהארת אתרים ובניינים בוורוד ברחבי הארץ. הארת הבניינים נועדה להעלות את המודעות לסרטן השד ולחשיבות הגילוי המוקדם של המחלה, אשר מאפשר את הצלת חייהן של נשים רבות.

ארגונים מרכזיים ורשויות מקומיות נרתמו השנה למיזם, ביניהם כפיר רכבת קלה ירושלים שהאירה את חלק מהרכבות בעיר, עיריית ירושלים שהאירה את גשר המיתרים, עיריית חיפה שהאירה את בניין העירייה, עיריית באר שבע שהאירה את בניין העירייה, עיריית נתניה שהאירה את גשר השמורות, עיריית כפר סבא שהאירה את בניין העירייה, עיריית פתח תקווה שהאירה את בית העירייה, עיריית ראש העין שהאירה את בניין העירייה, עיריית רמלה שהאירה את בניין העירייה ואת המגדל הלבן, עיריית נס ציונה שהאירה את בניין העירייה ומנהל קהילה תרבות וספורט, אגף צפון תל אביב האיר את מרכז דניאל לחתירה ואת מרכז קהילתי בית פרנקפורט.

גשר המיתרים בירושלים מואר בוורוד לרגל חודש המודעות לסרטן השד 2021. עיריית ירושלים, מחלקת מאור,
מיתרים וורודים. גשר המיתרים בירושלים מואר בוורוד לציון חודש המודעות לסרטן שד/עיריית ירושלים, מחלקת מאור
בניין עיריית חיפה מואר בוורוד במסגרת חודש המודעות לסרטן השד 2021. דוברות עיריית חיפה,
מבנה עיריית חיפה מואר בוורוד/דוברות עיריית חיפה

סרטן השד הוא הגורם השכיח ביותר בישראל לתמותת נשים צעירות. אחת מכל 8 נשים עלולה לחלות בסרטן השד במהלך חייה. עם זאת, קיימים 92 אחוזי החלמה בגילוי המחלה בשלב מוקדם. ועל כן חשיבות הגילוי המוקדם היא בהצלת חיים.

סיגל רצין, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע", אמרה כי "5,500 נשים מאובחנות בישראל מדי שנה כחולות חדשות בסרטן שד, כרבע מהן מתחת לגיל 50, ורובן המכריע לא משתייכות לקבוצת סיכון כלשהי. עמותת 'אחת מתשע' פועלת במהלך כל השנה להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, שמביא לאחוזי החלמה גבוהים, אך גם מאפשר ליהנות מטיפול מתון יותר, מתופעות לוואי קלות יותר ומחזרה מהירה יותר לחיים איכותיים.
אנו קוראות לכל אחת ואחת ללכת לבדיקת כירורג שד בגיל 30 ולבדיקת ממוגרפיה מגיל 40. אנו מודות על ההירתמות המרגשת של השותפים שלנו בחודש המודעות, ההתגייסות שלהם מצילת חיים!".

עוד בוואלה!

זמנים מודרניים: דירה לזוג שהשתבח עם השנים (ממש כמו הנדל"ן בת"א)

לכתבה המלאה
מיצב הלב בנמל תל אביב מואר בורוד כמחווה לחודש המודעות לסרן השד.. גיא יחיאלי,
מיצב הלב בנמל ת"א מואר בוורוד/גיא יחיאלי

עמותת 'אחת מתשע' מעניקה תמיכה וסיוע לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולמשפחותיהן, לצד פעילות להעלאת המודעות לחשיבות גילוי מוקדם מציל חיים. העמותה מובילה שינויים במדיניות בריאות ופועלת להורדת גיל הממוגרפיה מ-50 ל-40 כבדיקת סקר, במסגרת סל הבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully