וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי שיפוץ: 5 טיפים שישדרגו לכם את חדר השינה

אם הסגרים הקודמים לימדו אותנו משהו, זה שחדר השינה הוא המפלט שבתוך המפלט הביתי. מעצבת מציעה 5 דברים שאתם יכולים לעשות לבד וישדרגו לכם את חדר השינה

חדר שינה מעוצב בסגנון סקנדינבי בוהו-שיק. ShutterStock
לכאן בורחים כשכבר אין לאן לברוח. חדר שינה מעוצב/ShutterStock

שנת 2020 לימדה אותנו לא מעט, מבין הדברים שנוכחנו להבין זה עד כמה חדר השינה שלנו הוא המקום החשוב ביותר בבית. עברנו סגרים, ימים שלמים בלי לצאת מהבית, ובסופו של דבר חדר השינה שלנו היווה את הפינה החמה והמנחמת לברוח אליה. הרי מי מאתנו לא יודע שאין הרגשה טובה יותר מאשר להיכנס למיטה בסופו של יום קשה, והיו לנו לא מעט כאלה בשנה החולפת.

2021 כבר כאן, וגם הסגר השלישי עומד להתחיל אז אם לא עשיתם את זה עד עכשיו, הגיע הזמן להשקיע בחדר השינה שלכם, כדי שיהיה לכם איפה להתנחם בסוף היום. אלה הטיפים של סיגל מלכה, מעצבת הבית של חברת סוויס סיסטם לשדרוג מהיר של חדר השינה:

חיפוי בריקים לקיר מאחורי המיטה בחדר שינה. מאור מויאל,
מראה בולט ומעניין לקיר המיטה. חיפוי בריקים לקיר בחדר שינה/מאור מויאל

1. חיפוי קיר המיטה
חיפויים של קיר המיטה זו בהחלט מגמה בולטת שהייתה בשנה החולפת ותמשיך לשנה הבאה. ישנם חיפויים מחומרים שונים, למשל נגרות - לוחות חתוכים בצורה אסימטרית, משחקים גיאומטריים בעץ, לוחות שונים שנותנים נפח לקיר (תלת מימד), כל אלה יוצרים מראה בולט ומאוד מעניין לקיר המיטה. בנוסף ישנם כמובן חומרים נוספים כגון חיפויי אבן, בטון ואריחים.

2. טפטים
ללא ספק כאן כדי להישאר. אנו רואים טפטים בעיקר לקיר שמאחורי המיטה, הטפט מקפיץ ומשדרג את מראה החדר, שלא יהיה חד גוני ומשעמם. ישנם אינספור סוגים של טפטים - חלקים, צבעוניים, גאומטריים ועוד. חשוב לבחור את הטפט הנכון בהתאם לסגנון החדר. במידה והולכים על מראה כפרי, כדאי לבחור בטפט פרחוני או למשל טפט חלק עם טקסטורה.

עוד בוואלה!

רוצים גינה פורחת באביב? זה מה שאתם צריכים לשתול עכשיו

לכתבה המלאה
חדר שינה. מאור מויאל,
חדר שינה עם ריצוף פרקט, וילונות שיפון וגופי תאורה תלויים לצד המיטה/מאור מויאל

3. תאורה
ההעמדה של תאורה היום שונה לחלוטין ממה שהיה נהוג בעבר. פעם מנורות הלילה היו מוצבות רק על השידה, היום אנחנו רואים הרבה את המגמה של מנורות תלויות מהתקרה לצד המיטה. "יציאה מהקופסה"- מנורות שיוצאות מהקיר, מנורות שיורדות מהתקרה בצורה אסימטרית, דברים ייחודים שקשה לשכפל ובהחלט משדרגים את חדר השינה.

4. רצפה
הפרקט הוא טרנד שמלווה אותנו כבר מספר שנים בעיצוב חדרי שינה. הוא יוצר מראה cozy, חמים, אווירה של צימר או בית מלון מפנק בחדר השינה הפרטי והביתי שלנו. גם אם בשאר חללי הבית ישנו ריצוף אחר, בחדר השינה עדיין נראה את הפרקט מככב על כל גווניו. אבל דרך נוספת לחמם את חדר השינה מבלי להחליף את הריצוף לפרקט היא לפרוס שטיח למרגלות המיטה.

5. וילונות
וילונות רכים ונשפכים ישתלבו נפלא במיוחד אם יש פרקט בחדר. חשוב לשים לב- כשבוחרים וילון להתחשב באופי החלון ולפי צורת החדר והמגבלות שיש בחדר. וילון שיפון נשפך ורך הוא בחירה קלאסית לחדר שינה.

  • עוד באותו נושא:
  • חדר שינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully