וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכישה החדשה של גל גדות: פנטהאוז מול הים

כוכבת "וונדר וומן 1984" רכשה פנטהאוז על חוף הים במליבו תמורת 5 מיליון דולר. העיצוב שלו אמנם קצת מיושן, אבל קשה להתחרות בנוף עוצר הנשימה שלו. כך הוא נראה

הפנטהאוז החדש של גל גדות במליבו. Redfin real estate, אתר רשמי
עיצוב ניטרלי ונוף עוצר נשימה. הפנטהאוז החדש של גל גדות במליבו/אתר רשמי, Redfin real estate

גל גדות, שבימים אלה הסרט "וונדר וומן 1984" המדובר בכיכובה יצא אל המסכים ושירותי הסטרימינג, ביצעה רכישה מעניינת וקנתה פנטהאוז על חוף הים במליבו. תמורת הנכס גדות נפרדה מ-5 מיליון דולר, כך על פי הדיווח באתר Variety.

גדות רכשה את הפנטהאוז מבואי סימון, מיס יוניברס לשנת 1988 וכיום עוסקת בעיקר בפעילות פילנתרופית, לאחר שנישאה למיליארדר הרברט סימון, שהוא גם הבעלים של קבוצת הכדורסל אינדיאנה פייסרז שמשחקת בליגת ה-NBA.

הפנטהאוז החדש של גל גדות במליבו. Redfin real estate, אתר רשמי
נוף של 5 מיליון דולר. המרפסת המרוצפת בפנטהאוז החדש של גל גדות במליבו/אתר רשמי, Redfin real estate

הפנטהאוז מכיל 2 חדרי שינה ו-3 חדרי רחצה, והוא ממוקם במתחם דירות יוקרתי וסגור באחד האזורים האיכותיים והמבוקשים ביותר במליבו. 5 מיליון דולר נשמע כמו מחיר מעט מופרז עבור מה שהוא בסופו של דבר דירת 3 חדרים, אולם מדובר בדירה מרווחת ביותר המשתרעת על שטח של 185 מ"ר.

הפנטהאוז מרוצף ברצפת עץ בהירה והעיצוב בו ניטרלי מאוד, אין כאן הפתעות דרמטיות במיוחד, פרט לחלון סקיילייט גדול שמכניס שפע של אור טבעי לחלל הסלון. עם זאת, ייתכן שגדות מתכננת לעצב מחדש את המקום ולהביא לתוכו את הסגנון האישי שלה.

עוד בוואלה!

סודות בעליית הגג: בית מטריף עם בריכה

לכתבה המלאה
הפנטהאוז החדש של גל גדות במליבו. Redfin real estate, אתר רשמי
קצת קטן. המטבח/אתר רשמי, Redfin real estate

בסלון השקוע ממוקמת אח גדולה והקיר הפונה אל הים עשוי כולו מזכוכית מרצפה עד תקרה שממקסמת את ההנאה מהנוף עוצר הנשימה. מחוץ לו ישנה מרפסת נעימה מרוצפת באריחים. הדירה כוללת גם חדר אוכל שממוקם סמוך למטבח, שהוא אמנם לא מאוד מרווח אך כולל מכשירי חשמל מפלדת אל-חלד, משטחי גרניט וארונות מטבח בנגרות אישית.

הפנטהאוז החדש של גל גדות במליבו. Redfin real estate, אתר רשמי
השטיח מקיר לקיר קצת מיושן, אך החדר מאוד מרווח. חדר השינה בפנטהאוז של גל גדות במליבו/אתר רשמי, Redfin real estate

חדר המשפחה/טלוויזיה מעוצב בסגנון מעט מיושן עם שטיח מקיר לקיר בצבע בז', שממשיך גם אל תוך חדרי השינה, ששניהם מרווחים למדי ולכל אחד מהם צמוד חדר רחצה פרטי.

לגדות ולבעלה ירון ורסנו ישנם מספר נכסי נדל"ן, פרט לביתם בישראל ולפנטהאוז הזה במליבו יש להם גם בית בגבעות הוליווד ששוויו מוערך ב-5.6 מיליון דולר, שאותו רכשו לפני כארבע שנים.

הפנטהאוז החדש של גל גדות במליבו. Redfin real estate, אתר רשמי
קו ראשון לחוף. הבניין שבו רכשה גל גדות פנטהאוז/אתר רשמי, Redfin real estate

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully