וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה בית או גלריה? ביתם של אספני אמנות ישראלית

כל בחירה עיצובית בבית הזה נעשתה כדי להתאים ולהחמיא לאוסף האמנות הישראלית, פריטי הקרמיקה של אמנים מקומיים ואוסף הכלים של בעלי הבית. התוצאה היא שכבות על גבי שכבות של צבעוניות עדינה ומרקמים שנותנים במה לאמנות האמיתית

בית הגלריה בעיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
ריבוד של חומרים, טקסטורות והדפסים שנבנו בשכבות ליצירת מראה מקורי ועדכני/איתי בנית

הפרוייקט: בית פרטי במרכז הארץ
הדיירים: זוג שוחרי אמנות + 2 ילדים מתבגרים
השטח: 140 מ"ר
עיצוב פנים: קרן ניב טולדנו

ביתה של המשפחה שוחרת האמנות ממוקם באחת השכונות הכפריות בפרברי המרכז. שטחו כ-140 מ"ר הפרוסים על פני שלושה מפלסים. השיפוץ, עליו אמונה מעצבת הפנים קרן ניב טולדנו, נעשה בשלבים, תחילה טופלו חדרי הילדים (צמד תאומים מתבגרים) ולאחרונה זכה גם החלל הציבורי לשדרוג משמעותי.

בית הגלריה בעיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
החוץ שנכנס פנימה מבעד לפתחים מייצר תמונות טבע משל היו ממוסגרות/איתי בנית

"החלל הציבורי עתיר בעבודות אמנות וככזה חשוב היה בעיצוב החדש ליצור מעטפת בהירה, מעין קנבס לבן ונקי שייתן לה מקום של כבוד ויאפשר לה לספר את סיפורה", מסבירה המעצבת. "לשם כך פעלתי בכמה מישורים: ראשית, התאמתי את החשמל והתאורה לתכנית העמדת הריהוט העדכנית כך שגם תדגיש את האמנות עצמה- תמונות, כדים, פסלים וכלים נאים ששולבו באזורים שונים במרחב. גופי התאורה ברובם הם מינימליסטיים פרט לשלושת גופי התאורה הפיסוליים שמשתלשלים מתקרת הסלון בגבהים משתנים ונראים כפרטי אמנות לכל דבר".

"כל פרטי הנגרות תוכננו CUSTOM MADE כך שיתאימו לצורניות וממדי החלל, בהם ארון הכלים בפינת האוכל, ספריית ברזל מינימליסטית ומרחפת שעוטפת את קיר הסלון וכמובן המטבח. תקרת העץ המשופעת שבחלל הכפול נצבעה בלבן, הרצפה חופתה בפרקט עץ אלון מכובס בגמר שמן שמקנה לה מראה כפרי אותנטי. בנוסף נבחרו בקפידה עבור הפונקציות השונות פריטי ריהוט, אקססוריז, טקסטיל ושטיחים שמגבים את תפיסת העיצוב ומסייעים ביצירת חלל בעל אופי של גלריית אמנות חמה, עוטפת ומזמינה".

עוד בוואלה!

ביופיליה: הכירו את הטרנד החדש בבתי היוקרה

לכתבה המלאה
בית הגלריה בעיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
חפצי האמנות הם אלה שמכניסים את הדרמה והצבעוניות לחלל/איתי בנית

ניב טולדנו הקפידה לייצר בכל אחד מהחללים ריבוד של חומרים, טקסטורות והדפסים שנבנו בשכבות ליצירת מראה מקורי ועדכני. בעוד המעטפת נותרה קלאסית, כמעט ניטרלית, הפריטים הגדולים בעלי המסה מהווים רקע ועל גבם נפרשים אלמנטים משניים, טון על טון, בהדרגה מבהיר לכהה (דגרדה). פריטים קטנים, כמו כריות, חפצי אמנות ואקססוריז, הם אלה שמכניסים למרחב מימד צבעוני וצורני ומספקים דרמה ועניין בחלל ובנוסף, החוץ שנכנס פנימה מבעד לפתחים מייצר תמונות טבע משל היו ממוסגרות ככל יצירת אומנות אחרת בחלל.

בית הגלריה בעיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
האקססוריז כולם הם פרי יצירתם של קדרים ואמנים ישראלים/איתי בנית

כך למשל בסלון שידכה המעצבת בין שטיח וינטג' אותנטי בגווני פודרה עם כורסאות ברזל מרופדות קטיפה ירוקה, יחד הם מהווים קולאז' צבעוני המתכתב עם יצירת האמנות הישראלית שתלויה בחלל. במרכז שילבה שולחן בעל משטח אמורפי עשוי אבן טבעית ורגלי ברזל ושולחן הצד האוריינטלי דמוי התוף עשוי מתכת מרוקעת.

יצירת אמנות לבנה-בהירה שנתלתה גם היא בחלל הסלון עושה שימוש אינטליגנטי בטקסטורות. השקט הצורני מסביבה מאפשר לה לבלוט. האקססוריז כולם הם פרי יצירתם של קדרים ואמנים ישראלים.

בית הגלריה בעיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
כיסאות במאי עשויים שלדת ברזל מינימליסטית ומושב מעור אוכף. פינת האוכל/איתי בנית
בית הגלריה בעיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
אוסף כלי המטבח של בעלי הבית מוצג בארון פתוח בפינת האוכל/איתי בנית

גם בפינת האוכל הכל סובב סביב האמנות הישראלית - במרכזה שולחן אבירים עם פלטת עץ אלון בדגם פרקט ורסאי ומסביבו 8 כיסאות במאי עשויים שלדת ברזל מינימליסטית שעל גבה משענת ומושב עשויים עור אוכף. בארון הכלים הסמוך שולבו כלי מטבח מתוך אוסף פרטי של בעלי הבית, גם הם פרי יצירתם של אמנים מקומיים.

בית הגלריה בעיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
קווים נקיים ובהירים עם מכשירי חשמל כהים. המטבח/איתי בנית

את נגרות המטבח תכננה ניב טולדנו בקווים נקיים, בהירים אך חמים שנותנים במה ומשתלבים היטב עם מוצרי החשמל הכהים ושטיח הקילים שמכניס ממד של חמימות למטבח. המעצבת תכננה עבורם גם חדר מזווה עם שפע של מקומות אחסון ומקום ייעודי ליחידות המיזוג שמותירות את תקרת החלל הציבורי נקיה. ביציאה למרפסת מיקמה פינת אוכל אינטימית הכוללת שולחן עגול וכיסאות ראטן.

בית הגלריה בעיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
פינת אוכל חיצונית אינטימית המורכבת משולחן עגול וכיסאות ראטן/איתי בנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully