וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית דרמטית: דמי מור מאשימה את ברוס ויליס בחדר האמבטיה "המחריד" שלה

20.7.2020 / 0:06

"מזעזע", "פסיכי" ו"מטריד" הן רק חלק מהתגובות שקיבלה דמי מור על חדר האמבטיה המשונה שלה, לאחר שפרסמה תמונות שלה מצילומי פודקאסט על רקע האסלה. כעת היא משיבה למבקרים ומאשימה את האקס, ברוס ויליס, בבחירה העיצובית

@demimoore

בסרטון - סיור בביתה של דמי מור

הרשת סערה בימים האחרונים לאחר שהשחקנית דמי מור בת ה-57 שיתפה באינסטגרם שלה תמונות מ"מאחורי הקלעים" של צילומי הפודקאסט החדש שלה, "Dirty Diana". בשתי התמונות נראית דמי מור יושבת על ספה עם הדפס פרחוני ומביטה אל מסכי המחשב והאייפד שלה - רק שבבחינה מדוקדקת של התמונות ניתן לגלות שהן לא צולמו בסלון הבית - אלא בחדר האמבטיה שלה. מאחוריה ניתן להבחין באסלה וכיור ומלפניה - בתמונה נוספת - באמבטיה המרוצפת. ברשת אנשים איבדו את זה לגמרי, כשרבים נחרדו מהבחירה העיצובית המטרידה לפרוס שטיח מקיר לקיר באמבטיה והזדעזעו לא פחות מההחלטה של מור להציב סלון באמצע החדר.

בשיחה עם מנחה תכנית הלילה של ה-NBC, סת' מאיירס, דמי מור השיבה למבקרים שנחרדו מחדר האמבטיה שלה - והאשימה בכך את הגרוש המפורסם שלה, ברוס וויליס.

כך נראה חדר האמבטיה של דמי מור:

כך נראה חדר האמבטיה של דמי מור. אינסטגרם, demimoore, צילום מסך
כך נראה חדר האמבטיה של דמי מור/צילום מסך, אינסטגרם, demimoore
כך נראה חדר האמבטיה של דמי מור. אינסטגרם, demimoore, צילום מסך
ברשת מתחו ביקורת קשה על העיצוב של חדר האמבטיה/צילום מסך, אינסטגרם, demimoore

מור הגנה על הבחירה בשטיח: "זה הבית שהילדים שלי גדלו בו ובמקור זו הייתה בחירה של ברוס וויליס". היא הוסיפה: "חוץ מזה, אנחנו גרים בהרים, בהם נהיה קר מאוד, אז זה מעולם לא הפריע לי. זו למעשה הייתה החלטה טובה לשים שטיחים בחדר האמבטיה שלנו".

דמי מור, ברוס וויליס, פיג'מות. אינסטגרם, צילום מסך
והאשם הוא בכלל ברוס וויליס/צילום מסך, אינסטגרם

הכוכבת הסבירה גם מדוע היא בחרה לבנות סלון בחדר האמבטיה שלה ולעבוד משם: "הספה הזו לא נמצאת בדרך כלל בחדר האמבטיה שלי. הייתי צריכה להזיז אותה לשם מכיוון שאתה יודע, אנחנו עושים את הפודקאסט הזה... היינו צריכים למצוא חדר שבו נוכל להוציא את הסאונד הטוב ביותר. מהר מאוד הבנו שבאמבטיה יש את האקוסטיקה הטובה ביותר".

על אף שהגולשים מאוד החמירו איתה בביקורת שלהם, מור טוענת שהיא קיבלה את זה בהומור. היא הוסיפה: "המקום הזה בהחלט מכיל הרבה מאוצרותיי וצחקתי לא מעט מכמה מהתגובות שקראתי". וויליס, הפעם אנחנו ממתינים לתגובתך.

צפו בה מסבירה את הבחירה העיצובית

"שטיח באמבטיה? איכס!"

  • עוד באותו נושא:
  • דמי מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully