וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא יימס לכם: צבעי הגלידה נכנסים לתוך הבית

אולי זה החום של הקיץ או תוגת הקורונה, אבל יותר ויותר אנשים מעזים להכניס את צבעי הגלידה הבהירים, הפסטליים והמרעננים לתוך הבית, ולא רק בטקסטיל, אלא גם בארונות המטבח, מוצרי החשמל ועוד

טפט בצבעי גלידה גולדשטיין גלרי טפט. חו"ל,
קיץ גם בתוך הבית. טפט בצבעי גלידה של גולדשטיין גלרי טפט/חו"ל

צבעי הגלידה הולכים לבלוט בבית בקיץ הזה ויעוררו את כל החושים. נגיעות ורודות, ירוקות, כחולות וצהובות ישטפו את הבית ויתווספו ללבן והשמנת המוכרים והקלאסיים. גם מזג האוויר הקיצי שמורגש מאוד, לצד השחרור והרצון לרענן לאחר תקופת ההסגר, תורמים לפתיחות ולרצון להכניס 'חיים' עדינים, חדשים וקיציים לבית. לא בכדי פורסם באחרונה כי אחת ההוצאות הגבוהות בתקופה הנוכחית היא על ריהוט. כנראה שקיים צורך אמיתי של אנשים לרענן את הבית ולהכניס אליו משב רוח חדש וקליל, וצבעי הגלידה האופטימיים אך רכים מתאימים לכך כמו כפפה ליד.

צבעי הגלידה מגיעים בפריטים קטנים וגדולים, והם יכולים לעשות אימפקט משמעותי דווקא כשמעזים לשחק איתם לא רק בפריטי טקסטיל צפויים, אלא גם בפריטים מפתיעים וממש לא בנאליים כמו חיפויים, טפטים, ברזים, מטבחים, גופי תאורה, כיסאות ועוד. וזאת רק דוגמא קטנה לטרנד הגלידה שמשרה שלווה ואופטימיות בדרכו העדינה, אופטימיות שאנחנו כה זקוקים לה, במיוחד בתקופה הנוכחית.

DeManincor-ניגא שף פור הום. ניגא שף פור הום,
לא נמאס לכם מהשמנת? מטבח ורדרד/ניגא שף פור הום

מגמת המינימליזם ששולטת בעיצוב הבית הישראלי בשנים האחרונות, הביאה לשימוש נרחב בצבעי השמנת והלבן. בעת האחרונה אנו רואים מגמה שמעידה על עלייה בתעוזה בקרב הישראלים, שמגלים נכונות גבוהה יותר להכניס משחקי צבעים הביתה. הכנסת פריט דומיננטי אחד כמו ארון, שידה או אפילו חיפוי קיר בצבע, יש בה בכדי להקרין אווירה שלווה ורגועה בחלל. לא נדרשת מהפיכה, אלא רק משב רוח קליל ונעים שישפוך אור על הבית כולו.

עוד בוואלה!

דופלקס סקנדינבי בצבעי פסטל בלב עיר בשרון

לכתבה המלאה
סטודיו קרמיקה צבעי גלידה. סטודיו קרמיקה,
אפשר לשחק עם הצבעים בחיפויים, גופי תאורה ובריהוט/סטודיו קרמיקה

צבעי הגלידה מהווים אופציה מרעננת ואופטימית בפנים הבית. העובדה שהם מתאפיינים בפסטליות רכה הופכת אותם לבחירה נוחה יותר עבור מי שרוצים להכניס צבע הביתה, אך חוששים ממראה עמוס או 'רועש'. ומי שארונות מטבח ורודים או חיפוי אמבטיה פיסטוקי עדיין מרתיעים אותם, כמובן יכולים תמיד להתנסות בטרנד באמצעות אקססוריז קטנים כמו כריות, שטיחים, גופי תאורה שולחניים, עציצים ועוד, וכך לרענן את הבית, שהיה עבורנו מבצר לתקופה ממושכת.

עיצוב אריאלה עזריה ברקוביץ. אלעד גונן,
חוששים להגזים? התחילו בקטן - פריטי טקסטיל ונוי בצבעי גלידה בחדר שינה/אלעד גונן
  • עוד באותו נושא:
  • צבעי פסטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully