וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל סירב, אבל אישתו התעקשה על מעצב: זו התוצאה

משפחה של 6 נפשות רכשה דירת 5 חדרים מקבלן. האישה רצתה לשכור את שירותיו של מעצב פנים מקצועי, בעלה חשב שמדובר בבזבוז כסף - היא ניצחה. איך זה נראה וכמה זה עלה להם? התמונות והתשובות בפנים

דירה בעיצוב דניאל מיכאלי. שרון צרפת,
הדרישה היתה עיצוב בסגנון מודרני בגווני שחור ופודרה/שרון צרפת

הפרוייקט: דירת קבלן באחת מערי המרכז
שטח: 120 מ"ר
הדיירים: זוג + 4 ילדים
עיצוב פנים: דניאל מיכאלי

זוג עם 4 ילדים, רכש דירת קבלן בת 5 חדרים בבניין במרכז הארץ. היא מנהלת אדמיניסטרטיבית והוא עצמאי בתחום הרכב, היא רצתה להשקיע בעיצוב פנים מקצועי, הוא חשב שזה בזבוז של כסף. מה עושים? בסופו של דבר הזוג הגיע להסכמה ופנה למעצב דניאל מיכאלי שיסייע להם בעיצוב הדירה.

הדירה ששטחה 120 מ"ר ממוקמת בקומה ה-15 של בניין חדש בעיר במרכז הארץ. את הדירה קיבל מעצב הפנים לאחר שהיא נמסרה לבני הזוג, כך שכל השינויים והשיפוצים נעשו לאחר שהבנייה הסתיימה ונמשכו 3 חודשים. בעלת הדירה רצתה דירה שמותאמת לאירוח. בית בסגנון מודרני, מאוד עכשווי וטרנדי, עם גוונים של פודרה, מטבח שחור, חיפויי זכוכית ואקססוריז מפליז.

דירה בעיצוב דניאל מיכאלי. שרון צרפת,
חשיבה קפדנית על צרכי בני המשפחה וגם על העתיד. החלל הציבורי/שרון צרפת

האילוץ המרכזי היה התקציב. מדובר בזוג צעיר, שביקש דירה "שתרגיש" יוקרתית, אבל בהחלט לא יקרה ולטובת העניין הוקצו 250,000 ₪. לזוג 4 ילדים, מה שדורש גם חשיבה מאוד קפדנית, על מנת לתת מענה לצרכים של כל אחד מבני המשפחה וכמובן תוך חשיבה על העתיד.

"בעלת הדירה מאוד רצתה שאעצב לה את הבית, כבר שנים היא עוקבת אחרי העבודות שלי, אך מבחינת בעלה זו היתה הוצאה מיותרת", משחזר המעצב. "לשמחתי התהליך הסתיים בהצלחה רבה לאחר שלאורך התהליך הוא שינה את דעתו וראה בשדרוג ערך מוסף. בימים אלה אני מסיים לעצב את הבית לאח השלישי לאחר שכבר סיימתי לעצב את הבית לאח השני".

עוד בוואלה!

מסע לארץ המראות: דירת יוקרה בגורד שחקים הצופה לים

לכתבה המלאה
דירה בעיצוב דניאל מיכאלי. שרון צרפת,
זוג כורסאות הוצבו מול הספה כדי לייצר דו שיח בין היושבים/שרון צרפת

בכניסה לדירה ממוקם חלל האירוח. הטלוויזיה היא לא חלק מרכזי בחיי היום יום של המשפחה, לכן מול הספה מוקמו שתי כורסאות על מנת ליצור דו שיח בין היושבים. הסלון פונה לכיוון המרפסת, כדי לנצל את הנוף הנשקף מהקומה הגבוהה. הסלון חולק חלל משותף עם פינת האוכל והמטבח. פינת האוכל נפתחת ויכולה להושיב עד 30 איש, מבלי להזיז רהיטים בחלל.

דירה בעיצוב דניאל מיכאלי. שרון צרפת,
כיסאות הפליז מקשטים את החלל השחור כמו תכשיטים. המטבח/שרון צרפת

הנתח הגדול ביותר מהתקציב - 70 אלף שקלים - הוקדש למטבח. בתכנית המקורית היה חדר אחסון בכניסה לבית, אך במסגרת השיפוץ הקיר שלו הוסר ושטחו נוצל לטובת הגדלת המטבח. הצבע שנבחר עבור ארונות המטבח הוא הצבע השחור, כאשר ארונות גבוהים הממוקמים בחלקו הימני מכילים בתוכם גם את מוצרי החשמל. משטח עבודה וקיר בחיפוי זכוכית בגוון שחור מט ממשיכים את הטקסטורה הנקייה של המטבח.

במרכז המטבח מוקם אי שחור משולב עם עץ אגוז אמריקאי, וסביבו כסאות בר מפליז שנותנים תחושה של תכשיט שיקי בחלל. כל החלל הציבורי בחיפוי אריחי קרמיקה אוניקס.

דירה בעיצוב דניאל מיכאלי. שרון צרפת,
גב מיטה דרמטי מקטיפה בחדר השינה של ההורים/שרון צרפת
דירה בעיצוב דניאל מיכאלי. שרון צרפת,
כשמכבים את האור, הזכוכית הופכת למראה. חדר הארונות בסוויטת ההורים/שרון צרפת

בסוויטת ההורים עוצבה מיטה שלה גב קטיפתי מרשים מהרצפה וכמעט עד התקרה, והקירות כוסו בטפט דמוי בד. לחדר ארונות הותאמו דלתות זכוכית מושחרות, כאשר מכבים את האור, הדלתות הופכות למראה שמסתירה את מה שמאחוריה. בחדר הרחצה הצמוד הוחלפו אריחי הקרמיקה, ארון אמבטיה ייחודי תוכנן על ידי המעצב, והכל נעשה בשיטת CUSTOM MADE .

דירה בעיצוב דניאל מיכאלי. שרון צרפת,
ארון אמבטיה בעיצוב מיוחד בחדר הרחצה של ההורים/שרון צרפת

חדרי הילדים - הבן והבת הגדולים יותר קיבלו חדר לכל אחד, וכל אחד מהחדרים עוצב בצבעים האהובים שהם בחרו. שני הילדים הקטנים חולקים חדר שינה אחד. מאחר והחדרים לא גדולים, חדר אחד בוטל וחולק לטובת חדרי ארונות שהוצמדו לכל אחד מחדרי הילדים.


מחירים לדוגמא:
ספה - 12 אלף ש"ח
כורסאות - 7,000 ש"ח
פינת אוכל - 14 אלף ש"ח
חדר השינה של ההורים, כולל מזרן - 18 אלף ש"ח
חדרי השינה של הילדים - 15 אלף ש"ח
מטבח - 70 אלף ש"ח
חדר ארונות - 20 אלף ש"ח
ארונות בחדרי השינה של הילדים - 15 אלף ש"ח
ארונות בחדרי רחצה - 12 אלף ש"ח
תאורה דקורטיבית - 25 אלף ש"ח
תאורה טכנית - 17 אלף ש"ח
אקססוריז ופריטי אמנות - 25 אלף ש"ח

דירה בעיצוב דניאל מיכאלי. שרון צרפת,
חדרה של הבת הגדולה/שרון צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully