וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוסקנה בכפר: רואים שבבית הזה גרה מעצבת פנים

על מגרש של חצי דונם נבנה ביתה של המעצבת קרן ניב טולדנו, שמשלב סגנון כפרי איטלקי עם אלמנטים תעשייתיים והידור אירופאי. את החומרים והתשתיות היא אספה במסעותיה באירופה ובמזרח

בית פרטי בסגנון כפרי בעיצוב קרן ניב טולדנו. גלעד רדט,
יוצר סקרנות כבר במבט מבחוץ. ביתה של המעצבת קרן ניב טולדנו/גלעד רדט

הפרוייקט: בית פרטי למשפחה
שטח: 380 מ"ר בנוי על מגרש של חצי דונם
עיצוב פנים: קרן ניב טולדנו
אדריכלות: מירית שטרן אשוח ואיקה דוידס

הבתים האישיים של מעצבי פנים, אדריכלים ובעלי מקצוע מתחום העיצוב הם תמיד פרוייקטים מסקרנים. כיצד מממשים מי שאמונים על תרגום הסגנון האישי המגוון של לקוחותיהם את המאוויים האסתטיים שלהם עצמם וכיצד הם בוררים מתוך המגוון העצום המוכר להם, את החומרים והפריטים שמרכיבים את החלל האינטימי שלהם. ביתה של מעצבת הפנים קרן ניב טולדנו הוא דומה טובה לכך. הבית הפרטי משתרע על 380 מ"ר בנויים שכוללים קומת מרתף, קומת כניסה וקומה נוספת.

בית פרטי בסגנון כפרי בעיצוב קרן ניב טולדנו. גלעד רדט,
הרבה מהחומרים הובאו מאירופה לאחר שפורקו ממבנים אותנטיים/גלעד רדט

"את הבית הפרטי שלנו בחרתי לעצב בסגנון כפרי טוסקני. כמי שמאוד אוהבת ומחוברת לחומרים, עשיתי שימוש בחומרים טבעיים ואלמנטים שיובאו מאיטליה: ריצוף בורגון, בריקים מפירוקים, פרקט אלון צרפתי מעושן, חיפוי של עץ מסירות שפורקו, פסיפס אם הפנינה השחורה, מדרגות חוץ מפירוקים, פונטנה (מזרקה) אותנטית, תריסי עץ ומרזבי נחושת", מספרת ניב טולדנו.

כבר במבט מחוץ לשער הכניסה יש מפגש עם אלמנטים מאוד הרמוניים בסגנונם: תריסי העץ, גגות הרעפים, שער הברזל ומרזבי הנחושת שעברו תהליך חמצון נותנים תחושה של בית שמאוד מסקרן להיכנס אליו. "השפה העיצובית נשמרת גם כשנכנסים פנימה, גם בתוך הבית נעשה שימוש בחומרים טבעיים, והדיאלוג הזה בין החוץ לפנים היה קו עיצובי מנחה עבורי", מסבירה המעצבת.

עוד בוואלה!

כזה עוד לא ראינו: בית שהוא יצירת אמנות

לכתבה המלאה
בית פרטי בסגנון כפרי בעיצוב קרן ניב טולדנו. גלעד רדט,
חדר האוכל המרכזי תחום בעמודי בריקים דומיננטיים ובאופק ניצב עץ זית עתיק/גלעד רדט

כדי להפוך את העיצוב ליותר נועז ומעניין שולבו בחלל גם אלמנטים קלאסיים כמו ספות מבדי קטיפה מהודרים שמשדרים הידור ויוקרה לצד גופי תאורה ואביזרים מתועשים, השילוב הזה יוצר אקלקטיות מעניינת וגיוון רב במעבר בין חללי הבית. כל חומרי התשתיות, הגמר והתכולה נרכשו בחו"ל - במסעותיה של המעצבת באירופה ובמזרח.

בית פרטי בסגנון כפרי בעיצוב קרן ניב טולדנו. גלעד רדט,
השילוב בין פריטים מסורתיים לתעשייתיים יוצר סגנון אקלקטי/גלעד רדט

הבית נבנה משני אגפים ויחידה המקשרת ביניהם: הכניסה ממוקמת בחיבור בין שני אגפי הבית, מבואת כניסה בעלת גובה כפול מזמנת מפגש חזק מול חדר האוכל המרכזי התחום בעמודי בריקים דומיננטיים כשבאופק ניצב עץ זית עתיק. דגש מיוחד ניתן להכנסת האור והחוץ לפנים הבית, הבית עטוף בחלונות ודלתות מפרופיל בלגי, שמאפשרות שטיפה של אור יום וחיבור של החצרות והגינה פנימה מכל זווית בבית.

בית פרטי בסגנון כפרי בעיצוב קרן ניב טולדנו. גלעד רדט,
גג הרעפים איפשר ניצול מירבי של החלל לגובה, ליצירת גלריות מחופות קורות עץ מולבנות/גלעד רדט

קומת הקרקע היא האזור הציבורי - באגף אחד ממוקם מטבח רחב ידיים, ובצמוד אליו חדר המשפחה, באגף השני אזור האירוח הסלוני והיציאה לבריכה ולאזור האירוח בחוץ. "אזור המטבח תוכנן כלב העשייה וההתרחשות של הבית, ופרט לאי רחב ידיים מיקמתי שולחן עץ עתיק עגול המותאם להסבה של 8 אנשים לארוחות יומיומיות", אומרת ניב טולדנו. המטבח מקושר לחדר המשפחה ומופרד בשתי דלתות הזזה. שאר החללים בבית מרווחים גם הם אך תחומים במידה שתייצר אינטימיות והמשכיות.

בית פרטי בסגנון כפרי בעיצוב קרן ניב טולדנו. גלעד רדט,
מסדרון ארוך בקומה העליונה נוצל לטובת פינת טלוויזיה/גלעד רדט
בית פרטי בסגנון כפרי בעיצוב קרן ניב טולדנו. גלעד רדט,
חדר רחצה מחופה אריחי פסיפס/גלעד רדט

הקומה העליונה היא האזור פרטי - אגף ילדים הכולל שלושה חדרי שינה עם עליה לגלריות וחדר רחצה ומרפסת שירות, ואגף הורים הכולל חדר שינה, גלריה, חדר רחצה, חדר ארונות, חדר נעליים ויציאה למרפסת. בין שני האגפים מקשר מסדרון ארוך, שגם הוא נוצל לפינת טלוויזיה משפחתית.

גגות הרעפים שמעל שני אגפי החדרים אפשרו ניצול מרבית הגובה לטובת גלריות שמשמשות גם כחלל פונקציונאלי וגם כאלמנט עיצובי. תקרות העץ והקורות הגושניות נצבעו בלבן ונותנות מימד מודגש של גובה ועוצמה.

קומת המרתף כוללת חדר כושר, חדר קולנוע ביתי, יחידת אירוח עם מטבח וחדר רחצה, ממ"ד ומשרד.

בית פרטי בסגנון כפרי בעיצוב קרן ניב טולדנו. גלעד רדט,
אגף הילדים כולל 3 חדרי שינה עם גלריות/גלעד רדט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully