וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקט המיוחד שאפשר להשתמש בו גם במקלחת

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

15.3.2020 / 7:13

ישי יום טוב, סמנכ"ל הפרויקטים של AVI HOME DESIGN, מסביר על הפרקט הפולימרי - פרקט עמיד במים המאפשר להרחיב את טרנד הריצוף בפרקט גם לחדרים הרטובים, ואפילו לקירות ולמדרגות

AVI HOME DESIGN. יח"צ,
AVI HOME DESIGN/יח"צ

עולם הפרקטים לא מפסיק להפתיע ולחדש במגוון ווריאציות, חומרים עמידים ועיצובים מרשימים שיוצרים אווירה מסוגננת וייחודית בכל מרחב, ציבורי ופרטי כאחד. חברת AVI HOME DESIGN מקבוצת אבי שטיחים מובילה למעלה מ-30 שנה ביבוא ושיווק של מותגים אירופיים בולטים בענף חיפויי הרצפה והקירות - פרקטים מעץ, למינציה, טפטים, דשא סינטטי, LVT, PVC, לבד, שטיחים ועוד, מהספקים המובילים בעולם ובהשראת המעצבים הנחשבים ביותר.

ישי יום טוב, סמנכ"ל הפרויקטים של AVI HOME DESIGN, מספר שהפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים בתחום מאפשרים היום ליצור פרקטים בעמידות גבוהה במיוחד. "אנחנו היינו בין הראשונים שהביאו לארץ פרקט פולימרי, שעמיד בפני מים ונראה כמו פרקט לכל דבר. היתרון המשמעותי של פרקט זה טמון בכך שהוא מהווה פתרון אולטימטיבי לחללים רטובים ועונה על הדרישות של הטרנד הנוכחי של עיצוב וריצוף כל הבית בפרקט. ניתן ליישם אותו גם בחדרי רחצה, מטבחים, יציאה למרפסת או לגינה. הוא עמיד במים ולחות ואיכויות נוספות כמו גם ניתן להתקנה בלי ספי הפרדה להשגת מראה אחיד טוטאלי בכל הבית. אפשר לבחור את אותה פלטה באותו גוון ובאותם מרקמים או לגוון וליצור חללים בפרקט פולימרי מסוגים שונים בחללים השונים אך הכל כפלטה אחת, ללא ספים אפילו מתחת לדלתות".

arcdb - פלטפורמה טכנולוגית עסקית לענף הבנייה, המחברת בין בונים ומשפצים לקהילת בנייה איכותית ומובילה

AVI HOME DESIGN. יח"צ,
AVI HOME DESIGN/יח"צ

הניסיון הרב של AVI HOME DESIGN נובע מהפרויקטים הרבים של החברה במגזרים המוסדיים, המסחריים והפרטיים. "בחנויות, שטחים קמעונאיים, מוסדות ציבור יש חשיבות רבה לעמידות ולתחזוקה והפרקט הפולימרי עונה בדיוק על זה - עמידות גבוהה לאורך זמן במיוחד במים. ניתן לייצר אותו בשלל מראות כך שהוא יהיה חם למגע וישתלב בכל קו עיצובי".

לדברי ישי, היום הקולקציות מושפעות ממגמות אהובות בעולם העיצוב כמו למשל, פרקט בצורת פישבון (אדרת דג) שניתן למצוא גם בגזרת הפרקט הפולימרי וכן פרקטים דמוי בטון שמתעתעים במשחק בין חומרים. בנוסף, ניתן להבחין בטרנד מעניין נוסף של התקנת פרקט כחיפוי על קירות כמו גב המיטה כך שהפרקט "מטפס" על הקיר ונשמרת האחידות במראה בקשר בין הרצפה לקירות. בנוסף, יש בתים בהם בוחרים "להלביש" את הפרקט שמותקן בכל החלל גם על גרם המדרגות. זאת ניתן לבצע במבחר מסחרר של גוונים וטקסטורות כך שהמדרגות ייראו כחלק אינטגרלי מהבית או להפך - לבחור למדרגות פרקט/עץ גושני שיהפוך אותן לאלמנט פיסולי בעל אפקט מעניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הסטודיו שיעשה הכל: שמעון בוזגלו מכין פרויקטים מהתחלה ועד הסוף

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
AVI HOME DESIGN. יח"צ,
AVI HOME DESIGN/יח"צ

ישי אומר ש"חשוב להבין שעיצוב כל חלל מתחיל מהרצפה - האפקט של רצפה מעוצבת ונכונה משדרגת כל חלל באופן כה משמעותי שכל שאר המרכיבים מהווים תוספת לעיצוב מושלם. לכן, בחירת פרקט בעלת תרומה משמעותית לאופי של סביבת המגורים או כל מרחב. מומלץ לבחור פרקט לכל צורך כבר בשלב תכנון הבית כיוון שיש לפרקט גם משמעות של גובה, התאמת צבעים של קירות ורהיטים וכמובן תקציב התואם ללקוח. ברגע שבאים אלינו אנחנו מאפיינים עם המעצב או לקוח הקצה את הצרכים, הרצונות ואילוצי החלל ויכולים להציע פתרונות מסוגים שונים להגשת החזון העיצובי".

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
  • עוד באותו נושא:
  • פרקטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully