וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודיו שיעשה הכל: שמעון בוזגלו מכין פרויקטים מהתחלה ועד הסוף

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

9.3.2020 / 11:57

הסטודיו של שמעון בוזגלו Shimon Buzaglo - Art & Design Workshop מתמחה בכל אבני היסוד של כל פרוייקט עיצוב: ריפוד, נגרות ומסגרות אמן. את הפרויקטים שנוצרו בחלל העבודה בפלורנטין שבתל אביב ניתן לראות בפרוייקטים מגוונים - ממגדלי יוקרה ועד דירות פרטיות

שמעון בוזגלו Shimon Buzaglo - Art & Design Workshop. יח"צ,
שמעון בוזגלו Shimon Buzaglo - Art & Design Workshop/יח"צ

אי אפשר להיכנס לגלריה של שמעון בוזגלו - Shimon Buzaglo - Art & Design Workshop, בקצה הדרומי של תל אביב מבלי להסתנוור מכל הכיוונים. הריהוט, האביזרים, יצירות האמנות העכשווית שהיוצר הרב תחומי מארח בסטודיו. הסטודיו של שמעון בוזגלו מתמחה בעיצוב וייצור של פרטי נגרות וריהוט יוקרתיים בהתאמה אישית לפרויקטים אדריכליים מכל הסוגים וכל הסגנונות.

הסטודיו מהווה ONE STOP SHOP לעבודות ריפוד, נגרות ומסגרות אמן - 3 תחומי הליבה של כל פרויקט עיצוב. כל פריט הוא קאסטום מייד לפי החזון העיצובי והצרכים בסטנדרט הגבוה ביותר.

הכל התחיל עם אחיו הגדול שפתח רפדיה בלוס אנג'לס וממנו למד בוזגלו את רזי המקצוע. "אבל כבר מילדות היתה לי הכמיהה לעסוק בתחום", מספר בוזגלו. "גדלתי ביפו, בשכונה מעורבת והושפעתי מהרב תרבותיות של האזור - בתי הדיוואן הערבים-פרסיים, הארכיטקטורה הערבית העירונית, המנדטורית, העות'מאנית והבאוהאוס התל אביבי".

שמעון בוזגלו Shimon Buzaglo - Art & Design Workshop. יח"צ,
שמעון בוזגלו Shimon Buzaglo - Art & Design Workshop/יח"צ

בשנת 1997 הוא השיק חנות קטנה ואותנטית בלב פלורנטין ומאז הכל היסטוריה. העבודות של הסטודיו מככבות במגוון פרויקטים מדירות ועד וילות יוקרה ומשרדים וחללי תצוגה ענקיים. בכל פריט ניכרת ההתייחסות כאל יצירה העומדת פני עצמה ושמעון והצוות לא מפסיקים להעמיק ולחקור את החומרים הטבעיים - עץ, ברזל, בד ועור, להתנסות במתיחת גבולות החומר תוך משחק ויצירת שילובים מפתיעים בין חומרים לקבלת מרקמים וגוונים מקוריים, שילוב בין טכניקות מסורתיות וחדשניות.

"פעמים רבות אנחנו מייצרים את כל עבודות הריפוד, הנגרות והמסגרות לפרויקט לאורך כל שלביו מספריות ועד חיפויים מיוחדים, שילובים של ברזל שחור, נחושת, פליז ואבץ", אומר בוזגלו. "אנחנו נותנים מענה גם בתחום ההנדסי כמו חיתוך לייזר ומתכות ומוציאים לפועל את הפנטזיות של האדריכלים ומשלימים ברמה הטכנית. הפרויקטים שלנו מתחלקים לשניים: דירות ובתים פרטיים ופרויקטים מסחריים, במיוחד אולמות כניסה במגדלים מרשימים בתל אביב בהם נדרשת תעוזה וחשיבה מחוץ לקופסה אבל בצורה פרקטית. לא מזמן תכננו למשל קיר בלובי 5 מטרים גובה ורדיוס 22 מטר בנגרות מורכבת".

בפרויקטים בהם מעורב הסטודיו ניכרת העזה בבחירת חומרי גלם ייחודיים כמו חלודה, עץ בגמר דמוי בטון, פליז מושחר, עץ בגמר דמוי קנבס, רהיטים לפי תקציב מוגבל ועד פריטים שעולים על הדמיון כאשר אין מגבלה תקציבית.

לאתר של שמעון בוזגלו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תשכחו מהפורמייקה של פעם: הטרנדים הכי חמים בעיצוב המטבח

בשיתוף ARCDB
שמעון בוזגלו Shimon Buzaglo - Art & Design Workshop. יח"צ,
שמעון בוזגלו Shimon Buzaglo - Art & Design Workshop/יח"צ

הסטודיו עצמו הוא בית יצירה ייחודי בנוף המקומי והוא הפך כבר מזמן למוקד עלייה לרגל לשוחרי עיצוב ואומנים. מניפת העבודות מתפרשת על פני ערב רב של תחומים כמו יצירתו של בוזגלו מפיסול סביבתי ועד פרזול ובנייה של אלמנטים דקורטיביים, ווירטואוזיות מעוררת השתאות.

"המקום עצמו מעורר השראה ומעניק מעטפת עיצוב כאשר כל פרט בחלל משקף את היכולות הטכניות והחשיבה העיצובית פורצת הדרך שלנו - חומרים, טכניקות, טקסטורות ואנחנו משתפים פעולה עם אומנים ופעם בחודש מארחים תערוכת אומן בה אנו נותנים מה לאומנים ייחודיים המציגים את יצירותיהם בגלריה של הסטודיו", מספר בוזגלו.

עבודותיו של שמעון בוזגלו קבלו הכרה ופרסום בקרב הקהילה המקצועית והמדיה המקומית והבינלאומית.

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully