וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מהפורמייקה של פעם: הטרנדים הכי חמים בעיצוב המטבח

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB

23.2.2020 / 7:43

מטבח הוא אחד החדרים החשובים בבית. אם אתם מתכננים לשפץ אותו, אנחנו כאן עם כל הטרנדים החמים והדברים שאתם חייבים לדעת

נגריית איילים. רונן קוק,
" כל הריהוט בבית צריך לדעת לשלב את ההרגלים והצרכים של הלקוח, באיכות הכי גבוהה, כדי לספק לו איכות חיים"/רונן קוק

בשנים האחרונות תופס המטבח מקום מרכזי יותר בחיינו. עם התגברות העניין סביב אוכל ובעיקר הוויזואליה שלו, השתכללות מכשירים וסגנונות חדשים - רובנו מבלים בו זמן רב, אך לא פחות חשוב מכך - משקיעים בו הרבה יותר. בחודשים הקרובים ניכנס לעונת השיפוצים, ובין אם אתם מתכננים לשפץ את המטבח לקראת החגים או עוברים לדירה חדשה, אספנו עבורכם את הדברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם יוצאים לדרך.

נפגשנו עם אייל ברק מנגריית איילים, המתמחים בבניית מטבחים בהתאמה אישית. כבר בתחילת הפגישה הבהיר לנו אייל את המוטו שלהם לעבודה - "יצירת איכות חיים בבית הלקוח באמצעות נגרות", ואנחנו הבנו שאנחנו בידיים טובות. "מטבח טוב הוא מטבח שהוא לא רק יפה, אלא כזה שמספק איכות בבית. כל הריהוט בבית צריך לדעת לשלב את ההרגלים והצרכים של הלקוח, באיכות הכי גבוהה, כדי לספק לו איכות חיים בבית. כשאנחנו מתחילים לתכנן מטבח או כל דבר אחר שקשור בנגרות הפנים, אנחנו קודם כל לומדים את הלקוח והצרכים שלו כי הרהיטים צריכים להיות מותאמים לו".

נגריית איילים. רונן קוק,
"בעשר השנים האחרונות אנחנו רואים שבכל העולם מרבית האנשים בוחרים במטבחים לבנים ובהירים"/רונן קוק

מה הטרנדים הבולטים ביותר בתחום המטבחים?

"בעשר השנים האחרונות אנחנו רואים שבכל העולם מרבית האנשים בוחרים במטבחים לבנים ובהירים. מגוון האפשרויות למטבחים כאלו היא גבוהה, ניתן ליצור אותם מצבע, מפולימר ומפורמייקה. מרבית האנשים משלבים את המטבחים הללו עם ידיות אינטגרליות, החרוטות בתוך החזית. מצד שני, בחמש השנים האחרונות נכנס טרנד נוסף, דווקא של מטבחים כהים, אבל הוא לא תפס עד הסוף. הסיבה היא שמטבח כהה יכול להיות רק בבתים בהם יש חללים גדולים מאוד, כי הצבע השחור מקטין את החלל, ולכן הוא אפשרי רק בבתים עם אופן ספייס גדול".

לעבודות נוספות של נגריית איילים

לאתר ARCDB

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לא מפסיקים להתחדש: מה לוהט בזירת הפרקטים?

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
נגריית איילים. רונן קוק,
הצבע הלבן במטבח מעניק תחושה של מרחב/רונן קוק

נושא החזיתות הוא הנושא שמרביתנו מתחילים בו בעת תחילת התכנון, מה הם החומרים הבולטים בתחום המטבחים?

"בשנתיים האחרונות הפורמייקה עלתה שלב. אם בעבר פורמייקה נחשב לחומר גלם נחות, הרי שכיום ניתן למצוא מגוון גדול יותר בנראות יפה בהרבה. זה חומר עמיד בפני שריטות ומכות וכיום באמצעות פורמייקה ניתן לדמות חזית עץ לכל דבר, עם התאמה של הקנטים. בנוסף נעשה שימוש בטכנולוגיית ננו שמגבירה את העמידות בפני שריטות וטביעות אצבע, עם יכולות אנטי בקטריאליות ואף מתנקה בקלות ובמהירות. למעשה הצליחו להתגבר על כל החסרונות של הפורמייקה וכיום ניתן ליצור חזית חזקה ועמידה למטבח באמצעותה. אנחנו מציעים גם מטבחים עם חזית כפולה - כאשר פותחים את דלתות ארונות המטבח רואים את אותו החומר הנבחר".

נגריית איילים. רונן קוק,
"אם בעבר פורמייקה נחשב לחומר גלם נחות, הרי שכיום ניתן למצוא מגוון גדול יותר בנראות יפה בהרבה"/רונן קוק

"חומר נוסף שזוכה לפופולאריות גבוהה הוא הפולימר שבעזרת הטכנולוגיה הפך לאיכותי יותר. לפולימר יש שילוב יתרונות של פורמייקה וצבע - הוא חזק יותר מהצבע אבל פחות מהפולימר, ומצד שני יש לו מראה ורמת גימור גבוהה בדומה לצבע. כמו-כן, בשנתיים האחרונות אנחנו מזהים ריבוי בשימוש בזכוכית כחומר איכותי לחזיתות המטבח. יש שימוש בעיקר בשני סוגי זכוכית - "קליר" ו"משי משי", שתיהן מיוצרות בטכנולוגיית ננו שהופכות אותן לעמידות בפני שריטות וטביעות אצבע, אנטי בקטריאליות ומתנקות בקלות. הזכוכיות הללו מגיעות בעובי שונה והן מודבקות בחזית או על מסגרת, ניתן לצבוע אותן באיזה גוון שרוצים ואנחנו אפילו מדפיסים עליהן מה שרוצים - כשהלקוח בוחר מקטלוג או נפגש עם הגרפיקאית שלנו. יש אנשים שאוהבים את הסגנון הכפרי ומשלבים במטבח זכוכיות חרוטות עם דוגמאות".

נגריית איילים. רונן קוק,
" יש שימוש בעיקר בשני סוגי זכוכית – "קליר" ו"משי משי", שתיהן מיוצרות בטכנולוגיית ננו שהופכות אותן לעמידות בפני שריטות וטביעות אצבע"/רונן קוק

לסיום, ביקשנו מאייל שיזהיר אותנו מפני טעויות נפוצות בעת בחירת המטבח. "הטעות העיקרית מתרחשת כבר בשלב הצעות המחיר - משווים בין מחירים מבלי להסתכל על המפרט הטכני ומבלי להשוות איכות של חומר, פרזול וחזיתות. בנוסף, רבים עדיין נפגשים עם מעצבת בחנויות מטבחים, שהיא למעשה אשת מכירות שמציעה מטבח מעוצב, אבל לא כזה שיספק איכות חיים. אנחנו למשל נותנים ללקוח למלא שאלון שעוזר לנו לתרגם את הצרכים שלו ולתכנן מטבח. משאלה כמו "כמה פעמים בחודש אתה עושה קניות בסופר", אנחנו יכולים ללמוד על האופי ועל הצרכים של המשפחה ולדעת אם צריך מקום אחסון גדול או קטן".

arcdb הבית לבונים והמשפצים בישראל, אדריכלים | מעצבי פנים | מפקחי בנייה | קבלני שלד וגמר

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully