וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מפסיקים להתחדש: מה לוהט בזירת הפרקטים?

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

18.2.2020 / 14:59

הפרקט, בעיקר זה העשוי מעץ טבעי הוא בעל מראה אצילי וחמים ואף מביא לחיסכון בחשמל ותורם לאיכות הסביבה. מהם החידושים בתחום?

פרקט. עץ ועצה,
ריצוף אקולוגי/עץ ועצה

זירת הפרקטים לא מפסיקה להתעדכן לרגע עם עיצובים ייחודיים המשדרגים את סביבת המגורים. ייחודיותו של העץ הטבעי עולה על כל סוגי הפרקטים הסינטטיים למיניהם, כי לעץ תכונות ויתרונות רבים שהופכים אותו לכוכב בלתי מעורער. הוא בעל מראה אצילי המשתבח עם השנים ובעל נוכחות מרשימה בחלל.

לאתר עץ ועצה

לאתר ARCDB

פרקט מעץ - האלטרנטיבה המובילה בתחום

גדי אטיאס, מנהל תחום פרקטים בעץ ועצה - חברת בוטיק ויצרנית מוצרי עץ מובילה בישראל, שבין מוצריה נמנים פרקטים, חיפויים, דקים, פרגולות, גדרות ומדרגות מעץ, מסביר שסוד הקסם טמון בכך שפרקט עץ טבעי הוא קל משקל, בעל צפיפות גבוהה ובעל יכולות נשיאה גבוהות ביותר ותכונות בידוד תרמי מעולות. לפרקט העץ נוכחות מרשימה בחלל. העץ אינו מתעוות או מתנפח ושומר על מדרך נעים ללא החריקה המזוהה עם למינציה.

לדברי גדי, מעבר ליצירת חזות הדורה, פרקט עץ הינו אפשרות ריצוף אקולוגית וידידותית לסביבה. בזכות יכולתו של העץ לבודד חום, ריצוף זה שומר על הטמפרטורה בבית וחוסך בהוצאות חשמל על קירור וחימום. כמו כן, הפרקט עשוי מחומרים טבעיים ומתכלים שניתנים למחזור, ובכך מצטרף למעגל המחזור הטבעי.

פרקט. עץ ועצה,
הפרקט יוצר חזות הדורה/עץ ועצה

התאמה מדויקת לחזון האדריכלי

חברת עץ ועצה מתמחה בענף העץ למעלה מ-50 שנה ונחשבת לחלוצה בתחום בישראל. החברה שמה דגש על בחירת חומרים איכותיים העומדים בתקנים העולמיים המחמירים ביותר וחרתה על דגלה שירות מקצועי אישי עם מתקני בית מיומנים שהופכים את ההתקנה לחוויה.

לעץ ועצה אולם תצוגה מעורר השראה במתחם העיצוב דיזיין סנטר ברחוב הלחי בבני ברק בו הלקוחות, מעצבים ואדריכלים נהנים מהכרות עם כל סוגי העצים והפרקטים וכן ייעוץ והכוונה בהתאמת המוצר המדויק ביותר לצורכיהם. החברה מנהלת קשר אדוק גם עם מנהלי פרויקטים, קבלנים ומפקחי בניה ומלווה אותם בתהליך של שילוב העץ בכל מרחב הופכת את החזון למציאות.

גדי מדגיש: "ההיצע המסחרר של העצים מאפשר לבחור את העצים לפי הקונספט והקו הסגנוני ואנחנו בעץ ועצה מעין ONE STOP SHOP לעיצוב הבית מעץ בכל הממשקים האפשריים - בין אם פרגולות כפתרונות הצללה מעץ או פרקטים ומדרגות עץ ליצירת מראה חמים, אלגנטי ומזמין מכל הכיוונים".

פרקט. עץ ועצה,
היצע רחב של עצים/עץ ועצה

הפרקט הוא בין השחקנים הבולטים בבנייה בעץ שמרבה להתחדש ולרגש. ניתן ליהנות מהיצע מסחרר של פרקטים כגון פרקט עץ גושני, פרקט תלת שכבתי, פרקט למינציה, פרקט פישבון היוצר צורת אדרת דג, פרקט בהתקנה היוצרת ריבועים (השואב השראתו מארמון ורסאי), פרקט בעל גימור שמן להדגשת המראה הטבעי של העץ ועוד.

גדי חושף שהטרנדים של 2020 חותרים לכיוון עצים שעברו עיבודים מיוחדים, עתיקים, מבוקעים ומעושנים. "היות ואנחנו יצרנים יש לנו את היכולת לייצר עץ קאסטום מייד ולפי דרישה ורבים חושקים כיום בפרקטים רחבים במיוחד בממגוון רחב של סוגים - ממויינים ופישבויינים, פרקטים עם גימור לכה, שמן, הברשות ועוד עיבודים יוצאי דופן. ניתן להבחין גם במגמה של פרקטים בגוונים אפורים עדינים בניסור צפוף שמעניק לפרקט עידון אצילי וגם שילוב של פרקט שמטפס על הקיר ומתמזג בהרמוניה עם חיפויי קיר".

עץ ועצה מציעים פתרונות עץ גם OUTDOOR וגם INDOOR של סביבת עץ מושלמת. מוזמנים להגיע לאולם התצוגה ולהתרשם מעולם העץ...

פרקט. ניסו בן יהושוע,
פרקט/ניסו בן יהושוע
בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
  • עוד באותו נושא:
  • פרקטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully