וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התערוכה שתחסוך לכם עשרות אחוזים בעלויות הבנייה או השיפוץ

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

1.3.2020 / 9:20

תערוכת HOMEXPO מציגה שילוב ייחודי של הרצאות בנושאי העיצוב והבנייה, ייעוץ אישי של מיטב אנשי המקצוע ותערוכה של כל החומרים והמוצרים בתחום במקום אחד. "באמצעות הדברים הכי קטנים, אפשר לחסוך כסף גדול ולהגיע לתוצאה הטובה ביותר שיש"

HOMEXPO. יח"צ HOMEXPO כלנית סגל,
תערוכת HOMEXPO/יח"צ HOMEXPO כלנית סגל

מי שנכנס לשיפוץ או בנייה של בית מבין כי מדובר בהוצאה גדולה ויקרה שיכולה להרגיש כמו בור בלי תחתית. מעבר לעלויות הגבוהות, הדבר דורש השקעה עצומה של זמן באיתור בעלי מקצוע - נגרים, אינסטלטורים, חשמלאים ועוד - וככל שתלכו ליותר בעלי מקצוע ותקבלו יותר הצעות, כך תצאו יותר מבולבלים ובסופו של דבר, לא בהכרח תגיעו אל בית החלומות שלכם גם אם תשקיעו הרבה מאוד כסף.

אז איך אנחנו, שלא בקיאים בשיפוץ ועיצוב הבית, יכולים לעבור את המסוחה הזאת בשלום ולסיים את התהליך בלי לחרוג מהתקציב ובדיוק בתוצאה שחלמנו עליה? עמיר אילון מנכ"ל HOMEXPO, אירוע העיצוב הגדול בישראל, אומר כי "מרבית המשפחות שנכנסות לתהליך בניה, שיפוץ ו/או שידרוג הבית, הסתבכו עם חריגות תקציב כשהן עושות טעויות שעולות הרבה כסף, אך כל אחד יכול, בתוך כמה שעות, ללמוד את כל מה שצריך כדי לדעת לתכנן את הבית, בדיוק לפי החלום ובמחיר הטוב ביותר שניתן להשיג".

לדברי אילון לא מדובר רק בלדעת איך לבחור אנשי מקצוע, אלא לדעת לתכנן מראש, להבין כמה באמת צריך לעלות כל דבר ומהן הדרישות שאסור בשום אופן לוותר עליהן. "יש כל כך הרבה פרמטרים שחייבים לדעת ומי שנכנס לזה ללא ידע מקדים - אין סיכוי שיצליח לסיים את התהליך בשלום - לעמוד בתקציב ולהגיע לתוצאה הרצויה", אומר אילון.

arcdb - פלטפורמה טכנולוגית עסקית לענף הבנייה, המחברת בין בונים ומשפצים לקהילת בנייה איכותית ומובילה

דר' אלי מזרחי אדריכל ומייסד arcdb , אמיר אילון מנכ"ל תערוכת HOMEXPO. יח"צ HOMEXPO כלנית סגל,
דר' אלי מזרחי אדריכל ומייסד arcdb , עמיר אילון מנכ"ל תערוכת HOMEXPO/יח"צ HOMEXPO כלנית סגל

אילון מפרט: "כבר יותר משני עשורים שחברת תים תערוכות, בה אני מכהן כמנכ"ל, הייתה אחראית על תערוכת הרהיטים שהייתה כל שנה בסוכות בגני התערוכה. הפעם החלטנו, לבנות אירוע ראשון מסוגו בישראל המשלב בזירה אחת ארבעה מוקדים מרכזיים: מרכז ייעוצים, אקדמיה שכוללת הרצאות מקצועית במגוון תחומים ענק ותערוכה גדולה שתאפשר מפגש ישיר עם נציגי החברות, שיאפשרו לחשוף את המבקרים לחידושים האחרונים בתחום. ההרצאות והייעוצים ינתנו ע"י טובי בעלי המקצוע בישראל והמותגים המובילים בארץ יקחו חלק בתערוכה ויציגו את חידושים וטרנדים מהעולם.

"המטרה היא לגרום לכל אחד להגיע אל בעל המקצוע ממקום של ידע, לדעת בדיוק מה לבקש ואיך להגדיר את הצרכים ופתרונות לפי התקציב וכך - להגיע אל התוצאה המושלמת בתקציב הרצוי".

בעולמות שיפוץ, עיצוב והלבשת הבית - יכולים להיות פערים של עשרות אחוזים בין החומרים והמוצרים השונים. לא מה שיקר יותר בהכרח טוב ומתאים יותר מהזול, וצריך לדעת איך לבחור את התמהיל הנכון. קיימים היום בעולם מוצרים חדשניים במחירים סבירים שנותנים מראה ותחושה של כאלו שאפשר היה למצוא עד היום בדירות פאר יקרות.

"החדשות הרעות הן שבישראל רוב האנשים מגיעים לבעל מקצוע כשהם לא יודעים כלום - לא מבינים בשירות שצריכים לקבל, לא מבינים בחומרים, בעיצוב או בתכנון הבית והם למעשה תלויים אך ורק בידע שיש לבעלי מקצוע - כמעט ללא יכולת לבקר את הצעת המחיר או את התהליך", אומר אילון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תשכחו מהפורמייקה של פעם: הטרנדים הכי חמים בעיצוב המטבח

בשיתוף ARCDB
אלעד גרגיר מייסד ומנכ"ל arcdb. יח"צ HOMEXPO כלנית סגל,
אלעד גרגיר מייסד ומנכ"ל arcdb/יח"צ HOMEXPO כלנית סגל

אז איך אפשר בכמה שעות ללמוד כל כך הרבה על תכנון ועיצוב הבית?

אלעד גרגיר העומד בראש arcdb מספר כי בימי התערוכה יתקיימו עשרות הרצאות שונות בכל יום וינתנו עשרות טיפים בכל הרצאה. בהרצאות תינתן התייחסות מקיפה למעטפת החיצונית והפנימית של הבית - מערכות הפתחים (דלתות, חלונות), מטבחים, חדרי אמבט, צבע, חיפויים, רהיטים, מידוף, אחסון, תכנון ועיצוב הבית ועוד.

הכניסה להרצאות היא חינם לחלוטין למי שנרשם מראש באתר, וכל אחד יוכל לבחור להיכנס להרצאות שהכי רלוונטיות לגביו, בהתאם לשלב שנמצא בתהליך תכנון או עיצוב הבית ולנושאים בהם יש לו צורך להשלים ידע מקצועי.

"השוס בהרצאות", אומר גרגיר "שהן מאוד פרקטיות - המידע מבוסס על טיפים מעשיים שכל אחד יכול ליישם כבר מחר בבוקר בהתאם לשלב בו נמצא בתהליך תכנון הבית. מי שיעבור את ההרצאות יגלה איך באמצעות הדברים הכי קטנים, אפשר לחסוך כסף גדול ולהגיע לתוצאה הטובה ביותר שיש בתקציב נתון".

ואיך בדיוק עובד העניין של היועצים האישיים? "בימי התערוכה יהיו יועצים אישיים שייתנו עצות וטיפים לכל אחד באופן אישי, לפי תכנית הבניה או השיפוץ", מסביר גרגיר. "מערך היועצים בתערוכה מורכב מבעלי המקצוע הטובים ביותר בישראל במגוון תחומים רחב, והם יעניקו מידע, המלצות וטיפים בחינם וללא כל אינטרס או העדפה למותג מסוים. כמו כן, יהיה צוות יועצים בכיר של מעצבי פנים שמתמחים בהום סטיילינג שיתנו טיפים ויעזרו בכל מה שקשור לעיצוב וריהוט הבית. אנחנו ממליצים מאוד להגיע עם תוכניות הבניה או השיפוץ שלכם. אם מדובר בהלבשת הבית בלבד, בואו עם צילומים של חללי הבית, גם אם מדובר בצילומי טלפון.

"אנו מציעים לקהל 600 שעות ייעות ביום, דבר שלא נראה כמותו בישראל וכנראה גם לא בעולם. הבאנו לכאן את האירוע החדשני ביותר שהיה בישראל אי פעם בתחום תכנון ועיצוב הבית".

מעצבות הפנים : נטלי בדוש , ענת אקילוף , עדי עוקבי. יח"צ HOMEXPO כלנית סגל,
מעצבות הפנים : נטלי בדוש , ענת אקילוף , עדי עוקבי/יח"צ HOMEXPO כלנית סגל

נשמע מדהים, ומה לגבי סיילים ומבצעי מכירות תערוכה?

בתערוכה יהיו ביתנים של המותגים החזקים בישראל בתחום הבנייה, העיצוב, הריהוט והאקססוריז לבית ומגוון קטגוריות ענק - מטבחים, אמבטיות, קרמיקה, צבע, ציפויים, שיש ואבן, וילונות, שלתות וחלונותף כלים סניטריים, ברזים, מערכות בית חדם , רהיטים, ארונות ואקססוריז. כל מותג יציג חידושים בקנה מידה בינלאומי וחלק ניכר מהnותגים, יאפשר רכישה במקום לצד מבצעים וסיילים סופר אטרקטיביים, שטרם נראו כמותם בתערוכות עיצוב בישראל.

בנוסף לזה יפעל במקום אאוטלט גדול- בו אפשר יהיה לקנות כלי בית, אקססוריז והמון פריטים נוספים במחירים סופר אטרקטיביים.

שי לוי קבלן , רונן פורת אדריכל. יח"צ HOMEXPO כלנית סגל,
שי לוי קבלן , רונן פורת אדריכל/יח"צ HOMEXPO כלנית סגל

למי מומלץ להגיע לתערוכה?

כל מי שנמצא בשלב של שיפוץ או בנייה, כל מי עובר לבית חדש או רכש דירה ומי שעיצוב הבית מעניין אותו ורוצה לרענן את הסטלינג של הבית ורווצה לרכוש רהיטים חדשים.

מתי מתקיים ה- HOMEXPO ואיפה?

הארוע מתקיים באקספו תל אביב (גני התערוכה) בין התאריכים 2-5 במרס השנה, כל יום בין השעות 10:00-22:00

היית רוצה להוסיף מילה לסיום?

כן. מספיק שעזרתי לאנשים להבין עד כמה חשוב ללמוד לתכנן את הבית לפני כניסה לתהליך של שיפוץ או הלבשה, בכדי שיוכלו להגיע אל התוצאה הטובה ביותר ולחסוך מאות אלפי שקלים.

אדריכלית אילנית ארגמן. יח"צ HOMEXPO כלנית סגל,
אדריכלית אילנית ארגמן/יח"צ HOMEXPO כלנית סגל

היכן נוכל למצוא את כל המידע על המציגים, האקדמיה ומרכז הייעוציים?

בנינו לכם אתר מדהים שכולל בתוכו את כל המידע על החברות המוצרים, החידושים, המבצעים, ההרצאות, הייעוציים וכמובן באתר תוכלו להירשם כדי לקבל את הכל חינם.
בראש מרכז הייעוציים יעמוד דר' אלי מזרחי האדריכל ממייסדי arcdb יחד עם חברי הפלטפורמה - הקהל המקצועי הכי איכותי שיש בענף העיצוב והבניה.

אז כנסו כבר עכשיו ל- www.homexpo.co.il

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully