וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנות בראש שקט: על חשיבות תפקיד מנהל הבנייה

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

4.2.2020 / 13:17

בנייה, שיפוצים או הרחבת בנייה קיימת הם תהליכים מורכבים שעלולים להיות מלחיצים. חברת ניהול מתאימה יכולה לספק ללקוח ראש שקט על ידי פיקוח על כל הגורמים בעת ביצוע הפרויקט

פרויקטים של שוקי שעשוע. יח"צ,
פרויקט של ד.ש בניה ניהול ופיקוח פרויקטים/יח"צ

מי שהיה מעורב בפרויקט בנייה יודע להעריך את הערך הרב שמביא עמו לשטח קבלן ומפקח מנוסה. אפיון צרכי הפרויקט, גיבוש כתב כמויות, ביצוע העבודה בפועל ודאגה לכל הפרטים הקטנים תוך כדי עמידה בלוחות זמנים קשוחים, בקרה תקציבית, הקפדה עד הפרט האחרון, בטיחות ואיכות.

לדברי שוקי שעשוע, בעלי החברה ד.ש בניה ניהול ופיקוח פרויקטים, ניהול מגיע מתוך התבוננות מערכתית על הפרויקט ועד המצאות בסביבה במהלך הפרויקט וזאת על מנת לוודא כי הכול מתרחש כשורה על פי התקנות המחמירות ביותר במטרה לחסוך כאב ראש ללקוח ולתת הרגשה כי הוא נמצא בידיים הטובות ביותר.

לחברה המתמחה בבנייה ניהול ופיקוח של וילות, בתים פרטיים, שיפוץ דירות והרחבת בתים קיימים, ותק של למעלה מ-20 שנה בניהול מקצועי של הפרויקט כולל ניהול כח אדם של אנשי המקצוע, ספקים שונים וכל הגורמים המעורבים. "אנשים מפקידים בידינו את היקר להם מכל ומצפים לקבל תמיכה וייעוץ במהלך כל הדרך", אומר שוקי ומדגיש כי במסגרת בניית הפרויקט החברה מחזיקה משרד וצוות מסודר וקשובה לכל צורך בזמינות גבוהה המשלבת בנוסף פיקוח על קבלני משנה ונותני השירות מטעם הלקוח וזאת בכדי למנוע ליקויים, עיכוב בלוחות הזמנים ואובדן ימי עבודה.

פרויקטים של שוקי שעשוע. יח"צ,
פרויקט של ד.ש בניה ניהול ופיקוח פרויקטים/יח"צ

שוקי מדגיש כי לעיתים ישנו פער בין הרצוי למצוי ובין התוכנית למציאות ומספר פעמים רבות הוא והצוות נכנסים לפרויקט ומגלים ליקויים שנגרמו כתוצאה מעבודת בנייה או עבודת קבלנות קודמת מרושלת. "מבחינתנו אמינות ויושרה נתפס כמקום ראשון ואם זיהינו כשלים ויש צורך להגדיל את התקציב או נדרש להוסיף ימי עבודה אנו לא נבחר בדרך העקיפה והקצרה אלא בדרך הנכונה והטובה ביותר לכל לקוח.

"למשל, לא מזמן טיפלנו בדירה בה התגלו כשלים של קירות גבס לא תקינים ונדרשנו לבנות חגורת בטון שאומנם האריכה את משך הפרויקט אך מצד שני תמנע אסון עתידי וכמובן שבעיית האטימות נפתרה.

"כמו כן בפרויקט אחר יציקת עמודי הבטון לא התקיימה כפי שנדרש ומיד פנינו לחוות דעתו של מהנדס. בעת הצורך אנו דואגים לפנות למומחים הטובים ביותר בעלי תעודות והרשאות לפתירת בעיות מסוג זה וכמובן בכדי לספק את המענה המקצועי ביותר ללקוח. גם בבחירת חומרים כמו איטום וצבע על אף הידע הנרחב שלי אני דואג להתייעץ עם הספק הרלוונטי בכדי לקבל הוראות והכוונה וכך אנו מפיקים את המיטב מכל חומר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

להיות בבית ולהרגיש ביער: העיצוב המיוחד ביישוב חוסן

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
פרויקטים של שוקי שעשוע. יח"צ,
פרויקט של ד.ש בניה ניהול ופיקוח פרויקטים/יח"צ

תהליך עבודה מדויק ומקצועי

"תהליך העבודה", מספר שוקי, "הוא מדויק ומקצועי כאשר לאחר פגישת תיאום ציפיות, צוות המשרד מייצר עבור הלקוח הצעת מחיר הכוללת לוחות זמנים, כתב כמויות ע"פ ראשי פרקים כמו פירוקים, הריסות, בנייה ואיטום וכך הלקוח יודע למה לצפות בכל שלב ומהי העלות בכל שלב ושלב בפרויקט. חשוב לציין כי במידה וישנן תוספות במהלך ביצוע העבודה הן מאושרות ע"י הלקוח ורק לאחר קבלת האישור הן מבוצעות.

"לאחר אישור הסכם העבודה המפורט על ידי הלקוח וקבלת מקדמה מינורית ביחס להיקף העבודה, שוקי שהוא קבלן רשום ועובד אך ורק עם פועלים מאושרים מתקדם בפרויקט ע"פ לוח הזמנים. אנחנו בקשר רציף עם הלקוחות והם מעודכנים בהתקדמות הפרויקט. כמן כן ישנו דגש שאני מקפיד עליו ללא ויתורים והוא הדאגה להשארת האתר בצורה נקייה על בסיס יום יומי. תמיד נחשוב על פתרונות יצירתיים על מנת שהלקוחות יוכלו להמשיך לנהל אורח החיים תקין ושגרתי ככל שניתן בעת הפרויקט. לדוגמא, הפרדה בגרם המדרגות או יצירת כניסה אלטרנטיבית לבית בכדי להפחית את הקושי שכרוך לעיתים בשיפוצים.

"אנו כחברה מבצעים את כל האלמנטים הבאים לידי ביטוי בשטח כגון בניית שלד, עבודות גבס, איטום, עבודות אינסטלציה, עבודות חשמל, עבודות גמר, עבודות צבע, טייח פנים, צבע פנים, טייח חוץ ועוד. המשימה שלנו היא להפוך את תהליך הבנייה שרבים חוששים מפניו לחוויה נעימה וטובה".

arcdb הבית לבונים והמשפצים בישראל, אדריכלים | מעצבי פנים | מפקחי בנייה | קבלני שלד וגמר

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully