וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית בהפתעה: מעצבת הפנים שמסדרת לכם את הבית - בלעדיכם

מתברר שלא כולם רוצים להיות חלק מתהליך עיצוב הבית שלהם. מעצבת הפנים הזו זיהתה את המגמה ומציעה ללקוחותיה לעשות עבורם את כל העבודה הקשה, ולחשוף את הבית רק בסיום - כשהוא מוכן ומושלם למגורים. הלקוחות עפים על זה, וברגע החשיפה יש גם לא מעט דמעות של התרגשות

מעצבת בהפתעה עיצוב אריאלה עזריה ברקוביץ. אלעד גונן,
להיכנס לבית מושלם עד הפרט האחרון/אלעד גונן

לבית מעוצב לטעמנו יש השפעות חיוביות רבות על חיינו, אבל בואו נודה באמת - התהליך לא מתאים לכל אחד. בעוד שרבים שמשדרגים את עיצוב הבית מספרים על תהליך מרגש ועוצמתי, יש מי שמעדיף לקבל את התוצאה הסופית, מבלי לקחת חלק בלבטים ובמהמורות שבדרך. כאן בדיוק נכנסת מעצבת הפנים שמאמינה באפקט ההפתעה.

מעצבת בהפתעה עיצוב אריאלה עזריה ברקוביץ. אלעד גונן,
"חוויה עוצמתית למבוגרים שמעטים הדברים שיכולים להפתיע אותם"/אלעד גונן

"זה מתחיל באיתור הנכס האידיאלי עבורם, דרך תכנון מדויק שמותאם לצרכיהם, בחירת המרצפות, תכנון הרהיטים - ועד לשלב רכישת אקססוריז, עד לרמת המגבות, המצעים ואפילו הסכו"ם. כל מה שנדרש מבני הבית הוא להגיע לחלל שנתפר על פי מידותיהם המדויקות, להנות מההפתעה האדירה ולהרגיש בבית מהשנייה הראשונה", מסבירה מעצבת הפנים אריאלה עזריה ברקוביץ, שזוהי שיטת עבודתה.

"אם נחשוב על זה לרגע, מרבית האנשים בחייהם הבוגרים למודי ניסיון. הדברים שיכולים להפתיע אותם הם מעטים", היא ממשיכה. "החוויה הזו באמת חד-פעמית ומאוד עוצמתית ויש בה הרבה מעבר - היכולת לשחרר, להתמסר ולסמוך על איש מקצוע שיכול לא רק להפתיע, אלא גם לפתור התלבטויות, החלטות, כאבי ראש והתעסקויות - שלטוב ולרע נלווים לכל תהליך של שיפוץ ובניה".

עוד בוואלה! בית ועיצוב

עולים למעלה: המדרגות בבית שלכם לא חייבות להיות כל כך משעממות

לכתבה המלאה
מעצבת בהפתעה עיצוב אריאלה עזריה ברקוביץ. אלעד גונן,
"הלקוחות יודעים ומבינים שהקו שמאפיין אותי הוא חם, אירופאי ורגשי"/אלעד גונן

איך מתבצע התהליך בפועל?

"אני פוגשת את בעלי הבית לפגישה אחת שבמהלכה אני לומדת להכיר אותם. אני ערה ורגישה לצרכיהם, לדברים שמרגשים אותם ואני קולטת בהרבה דרכים עד כמה הם פתוחים ומוכנים ללכת רחוק עם העיצוב, אילו צבעים מתאימים להם וכו'. יש כאן גם את עניין הסגנון. הלקוחות שמגיעים לאיש מקצוע מסוים מכירים את הסגנון שמאפיין אותו ואת חתימת ידו. אצלי לדוגמה, הלקוחות יודעים ומבינים שהקו שמאפיין אותי הוא חם, אירופאי ורגשי - כך שהם מלכתחילה לא מצפים לבית מודרני קר ומינימליסטי".

"למעצב שמוביל כזה מהלך יש המון אחריות ואחד התפקידים החשובים שלי הוא ליצור בית הרמוני שהשפה בו היא ברורה. החזון שלי כמעצבת עובר כחוט השני בכל פרט שנבחר או מתוכנן עבור הבית, החל מהרהיטים, דרך הטפטים ועד לפריט הכי קטן בסוויטת השינה, שיוצב בדיוק בזווית הנכונה. הבית חייב לרגש לא רק את הלקוחות אלא גם אותי, ואני הופכת הרים כדי להגיע לשם. זה מגיע לרמה שאני טסה לפריז כדי למצוא את האקססוריז והבדים שיתאימו במדויק לפרויקט הספציפי".

מעצבת בהפתעה עיצוב אריאלה עזריה ברקוביץ. אלעד גונן,
"המגמה התחילה אצל תושבי חוץ, אבל הישראלים ראו כי טוב וחברו אליה"/אלעד גונן

לפי מה שאת מתארת מדובר בשירות לעשירים בלבד.

"לאו דווקא. נכון שהמגמה הזו 'נולדה' אצל תושבי חוץ, שהמרחק הגיאוגרפי לא מאפשר להם להתפנות לנושא אבל הישראלים ראו כי טוב - והחליטו לחבור למגמה. היום יש קהל רחב ומגוון שמעוניין בזה. מניסיון, את הפינוק ואווירת היוקרה אפשר ליצור גם בבתים שתקציב העיצוב בהם מתחיל ב-300 אלף שקל, שכולל מטבח, נגרות, ריהוט, טקסטיל, מוצרי חשמל וכו'. לאורך השנים פיתחתי דרכים שמובילות לתוצאות מרשימות גם מבלי שתהיינה יקרות".

מעצבת בהפתעה עיצוב אריאלה עזריה ברקוביץ. אלעד גונן,
כשנכנסים לבית - הוא מסודר עד רמת הכלים/אלעד גונן

השירות הייחודי מוביל בסיומו להרבה רגעים מרגשים, הרי שלא בכל יום מזדמן לאנשים להיכנס לבית שלהם שתוכנן בהפתעה גמורה. "אני דואגת לתעד את רגע הכניסה של בני הבית", מספרת המעצבת. "באופן טבעי הם מופתעים עד דמעות ולוקחות להם דקות ארוכות לעכל ולהבין שהבית המעוצב והשלם הזה הוא שלהם. קשה להסביר את הסיפוק שלך כמעצבת מלצפות בהם באותם רגעים. חודשים של עבודה מאומצת וקשה שמתנקזים לרגעים של אושר, שממשיכים להדהד גם זמן רב אחרי, כשאני כבר בעיצומו של פרויקט חדש".

כדי להעצים את אפקט ההפתעה, עזריה ברקוביץ מספרת שביום החגיגי היא מזמינה ללקוחות לימוזינה ומסדרת את הדירה עד הפרט האחרון, כך שכל מה שנשאר זה רק להיכנס ולגור. היא מסדרת את הבגדים בארונות, דואגת למקרר מלא בכל טוב, מניחה פרחים, פורשת מפות, מקשטת עם נרות, תמונות ועוד. עבור חלק מהלקוחות, זהו יום חגיגה של ממש והם מזמינים משפחה מורחבת וחברים כדי להשתתף איתם ברגע התגלית, שהוא תמצית של אושר טהור שמקורו בהפתעה מוחלטת.

מעצבת בהפתעה עיצוב אריאלה עזריה ברקוביץ. רונן קרן,
"קשה להסביר את הסיפוק שלך כמעצבת מלצפות בהם נכנסים לבית לראשונה"/רונן קרן
מעצבת בהפתעה עיצוב אריאלה עזריה ברקוביץ. רונן קרן,
תהיו מוכנים גם אתם לחוות כזו הפתעה?/רונן קרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully