וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרווייה: המערכת שתנקה את הבית שלכם מאבנית

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

20.1.2020 / 15:30

אבנית המצטברת במי השתייה עשויה להוות מטרד אסטתי, להגדיל את צריכת החשמל של מכשירים כגון קומקום חשמלי ואף להוות מפגע בריאותי. מערכת פשוטה ואמידה

אקוסיסטם לניקוי אבנית. יח"צ,
מערכת אקוסרוויס/יח"צ

אי אפשר לדמיין את החיים שלנו בלי מים, אבל לא כולם מודעים למזהמים שעשויים לפגוע בטיב המים ובעיקר לנזק הרב שגורמת אבנית במים. האבנית נוצרת כשסידן ומגנזיום המומסים במים שוקעים בעקבות תהליך החימום והיא מותירה עקבות סיד לבנים על ברזים במטבח ובחדרי רחצה, בקומקום החשמלי ובכל מוצר או משטח שבא במגע ישיר עם מים. האבנית עשויה לגרום לסתימות שיקצרו את תוחלת החיים של מכשירי החשמל.

יוקי הדר, מנכ"ל ecoservice, אחת מהחברות הוותיקות והמובילות הארץ בתחום מרככי המים המתמחה בהתקנת מוצרים לצמצום ומניעת האבנית של החברות הבינלאומיות המובילות, מסביר שהיום קיימים בשוק פתרונות מתקדמים לצמצום נזקים ואף מניעה מוחלטת של היווצרות אבנית.
"נתחיל ממענה לצורך. יש סיבות רבות מדוע חשוב למנוע אבנית. מעבר לפגם האסתטי, אבנית מעלה משמעותית את צריכת החשמל ולמעשה, כל 1 מ"מ של אבנית מעלה את צריכת החשמל ב-10%. בנוסף, אבנית יוצרת בעיות במכונות העושות שימוש במים וחשמל. לדוגמא היא מעלה את תדירות החלפת גוף החימום של הדוד".

אקוסיסטם לניקוי אבנית. יח"צ,
מערכת אקוסרוויס/יח"צ

לדברי יוקי, יש מגוון אופציות לצמצום ונטרול האבנית. כמו למשל, מסנן מים ביתי שנועד לצמצום נזקי אבנית וחול וחלודה יחד עם הגדלת המגנזיום ויכול לסייע בהגנה על דוד שמש, מכונת כביסה, מדיח כלים, קומקום חשמלי ועוד. "הפילטר מורכב על הצנרת הראשית בכל סוג של מבנה ומפחית את האבנית ב-63% מבלי להוציא את המינרלים מהמים ומוריד משמעותית גם כלור ואת טעם הלוואי שמתווסף למים בגלל האבנית. התחזוקה שלו היא אחת לשנה וחצי-שנתיים להחליף את המחסנית, ניתן להוסיף למסנן גם מערכת שטיפה אוטומטית ששוטפת את המסנן בהתאם ללוח זמנים שנקבע מראש, כולל מסך תצוגה LCD מואר עם כיסוי פלסטי קשיח להגנה על המסך".

היום יותר ויותר בתים בישראל בוחרים ללכת על פתרון מוחלט לאבנית, המודעות לנזקי האבנית ולנראות האבנית בבית מביאה אנשים להשקיע במערכות הריכוך שאומנם אינן זולות אך מגנות באופן מלא על הבית מפני האבנית כך שלא רק שאיכות המים משתפרת אלא שגם לא ייראו כתמים לבנים במקלחונים, אמבטיות, זכוכיות וכדומה. החסכון הוא לא רק משמעותי בחשמל אלא גם בתצרוכת של חומרים לניקיון הבית. המוצר עצמו לא זול, אבל אורך חייו עד 15 שנים והתוצאות מידיות ומורגש שינוי דרמטי באיכות המים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

חווייתי ומלא דמיון: היקב היפהפה שמשתלב בנוף הרי יהודה

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
אקוסיסטם לניקוי אבנית. יח"צ,
מערכת אקוסרוויס/יח"צ

אומנם ניתן להתקין את המערכות בכל עת בתהליך התקנה קצר ומקצועי, אבל מומלץ להתייחס ליישומה כבר בעת התכנון האדריכלי בבנייה ובשיפוץ וליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר. "אנחנו שמים דגש על השירות עם מענה אנושי 24/7 ושולחים טכנאים משלנו לביצוע ההתקנה וגם לצורך טיפולים ותחזוקה ומספקים מוצרים רבים ללקוחות פרטיים ולתעשייה להשלמת החוויה לחיסכון במים ושיפורם".

לעמוד המוצר

לעבודות נוספות של חברת Ecoservice

אקוסיסטם לניקוי אבנית. יח"צ,
מערכת אקוסרוויס/יח"צ
בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully