וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין תעשייתי ואורבני לאינטימי וחמים: הצצה למשרד מעוצב בת"א

בשיתוף ARCDB

8.1.2020 / 8:26

חברת ImmunAI השתקעה במשרד עצמאי בקומה ה-16 במגדלי הארבעה בתל אביב. לרגל המעבר, היא פנתה למעצבת פנים וביקשה שתתאים עבורה את החלל לצמיחה עתידית, אך תשמר את ההווי האינטימי. התוצאה עושה חשק לשלוח לשם קורות חיים

ARCDB משרד חברת ImmunAI. יואב פלד,
חלל המשתרע על פני 245 מ"ר. המשרד של חברת ImmunAI בתל אביב/יואב פלד

חברות רבות בתהליך צמיחה עוברות מחללי עבודה משותפים למשרד משלהן. מדובר בהתפתחות טבעית שמחייבת התאמה לצרכי החברה, מתוך מבט לעתיד. לירון מורן, מעצבת פנים המתמחה בתכנון ועיצוב משרדים, ליוותה את חברת הביוטק ImmunAI בהשתקעותה במשרד עצמאי בקומה ה-16 במגדלי הארבעה בתל אביב.

בחלל המשתרע על פני 245 מ"ר, שאליו הגיעו בשלב המעטפת כך שניתן חופש פעולה מקסימלי להפיכת החזון למציאות, הצליחה המעצבת מחד לשמר את ההווי האינטימי המקורי - ומאידך להתאים את סביבת העבודה לצמיחה הנוכחית והעתידית של החברה. המשרד בעל סגנון מודרני וקווים ישרים, ניקיון עיצובי חד וברור, עם טוויסט של חמימות ורכות.

ARCDB משרד חברת ImmunAI. יואב פלד,
הבר השחור המודרני בכניסה מהווה את מרכז הכוח של הפרויקט/יואב פלד

נקודת המוצא לפרויקט התבססה על האינטראקציה בין העמיתים. "הדרישה המרכזית של הצוות הייתה שיהיה במשרד חלל התכנסות שבו הם יוכלו לקיים ישיבות בוקר, ודרך זה יצאנו לתכנון של המרחב כולו", מספרת המעצבת. בסופו של דבר, חולק המשרד לאופן ספייס צמוד לוויטרינות, חדר ישיבות מרווח, שני משרדים ומטבח.

הבר השחור המודרני בכניסה מהווה את מרכז הכוח של הפרויקט, שבו גם מסך טלוויזיה דק ונוף לתל אביב ממעוף הציפור. הוא גם זה שבנוכחותו הכתיב את הקונספט המוביל של המשרד בסגנון עכשווי עם נגיעות רטרו וטאץ' אישי. "השתמשתי בכחול שנמצא בלוגו החברה ושילבתי בקירות. הכחול חוזר במוקדי עניין שונים ומחבר את החלל למיתוג של החברה", היא מוסיפה.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

הייטקיסט הפך דירת תמ"א 38 באזור השרון לפנינה עיצובית של ממש

לכתבה המלאה
ARCDB משרד חברת ImmunAI. יואב פלד,
"השתמשתי בכחול שנמצא בלוגו החברה ושילבתי בקירות"/יואב פלד

האקוסטיקה היוותה פקטור נוסף וקריטי בתהליך התכנון, וזאת כדי לאפשר התנהלות נעימה במרחב וקיום ישיבות ופגישות עבודה ללא הפרעה. "כדי להשיג אקוסטיקה טובה הוספתי התזה אקוסטית והטמענו אריחי תקרה העשויים משבבי עץ שמייצרים ספיגה אקוסטית ברמה גבוהה במיוחד", מסבירה מורן. בין האופן ספייס והמסדרון למשרדים מפרידות מחיצות זכוכית אקוסטיות ששומרות על קלילות ומייצרות תחושת שקיפות נעימה. במשרד גם חללי שקט ופינות בריחה לצורך שיחות טלפון אישיות.

המשרד תוכנן מראש עם הפנים קדימה. "הוספתי מראש יותר תחנות עבודה להתרחבות עתידית. את תחנות העבודה מאיישים שולחנות חשמליים המאפשרים התאמה אישית למנח הגוף המועדף על העובד, כולל כוונון והגבהת השולחן לעבודה בעמידה וכיסאות מיוחדים בעיצוב הייטקי. המטבח השחור בעל אריחים בצורת פישבון והוא מתמזג עם פלטת הגוונים החוזרת ברחבי המשרד של שחור, אפור, עץ ותכלת".

ARCDB משרד חברת ImmunAI. יואב פלד,
"הוספתי מראש יותר תחנות עבודה להתרחבות עתידית"/יואב פלד

בעיצוב ניכר הניגוד בין הרקע התעשייתי של תעלות מיזוג חשופות לפרקט עץ אלון תלת שכבתי שמוסיף חמימות. המיתוג של החברה בא לידי ביטוי בטפט המודפס, והמעצבת יצרה שלל משחקי תאורה שיוצרים תחושה של גודל ואפקט מעניין לאורך כל שעות היום. "המטרה הייתה ליצור חלל פונקציונאלי ואסתטי שישרת את צרכי החברה לאורך זמן וישתלב גם עם הנוף של תל אביב והאווירה האורבנית".

מעצבת הפנים לירון מורן מומלצת ARCDB

ARCDB משרד חברת ImmunAI. יואב פלד,
נגיעה צהובה במטבח. חיפויים וכלים סניטריים MODY/יואב פלד
ARCDB משרד חברת ImmunAI. יואב פלד,
"הכחול חוזר במוקדי עניין שונים ומחבר את החלל למיתוג של החברה"/יואב פלד
ARCDB משרד חברת ImmunAI. יואב פלד,
ויטרינות בין המשרדים לבין האופן ספייס/יואב פלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully