וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייטקיסט הפך דירת תמ"א 38 באזור השרון לפנינה עיצובית של ממש

בשיתוף ARCDB

1.1.2020 / 9:30

רווק צעיר חיפש את דירת חלומותיו והתמקד בפרויקטים של תמ"א 38, למרות המגבלה התכנונית. הוא מצא את מבוקשו באזור השרון ובעזרת עיצוב נקי, אלגנטי ויוקרתי יצר לעצמו בית מלא רוגע ושלווה. וחכו שתראו את הכורסה

ARCDB איריס מיוחס. אבישי פינקלשטיין,
חמישה חדרים עם מרפסת חדשה. הדירה באזור השרון/אבישי פינקלשטיין

הפרויקט: דירת תמ"א 38 באזור השרון
הדיירים: רווק
שטח: 128 מ"ר + מרפסת

בחור צעיר, הייטקיסט עסוק, חיפש אלטרנטיבה למגורים בהוד השרון וביחד עם מתכננת ומעצבת הפנים איריס מיוחס החל במסע בעקבות הנכס המבוקש. "ההתמקדות הייתה באזור השרון בפרויקטים של תמ"א 38 בלבד", מסבירה איריס. "לקחנו בחשבון שבפרויקטים כאלה ישנה מגבלה תכנונית מאחר והבניין המקורי בנוי זה עשרות שנים ויש להתחשב במיקום המערכות הקיימות, בעיקר במערכת האינסטלציה".

"בחנתי היטב תוכניות שונות באזור הרצוי ובדקתי אם קיים פוטנציאל לשינוי בהתחשב במגבלות הבניין הקיים. כמו כן, רציתי לוודא מידת התאמה לדרישות הלקוח כמו חדר שינה מרווח, נוף פתוח ועוד. הדירה המבוקשת אותרה - בעלת חמישה חדרים שלה נוסף לה ממ"ד וכן יש לה מרפסת חדשה, שמהווה יתרון".

ARCDB איריס מיוחס. אבישי פינקלשטיין,
"הרסנו ובנינו מחדש"/אבישי פינקלשטיין

בתהליך התכנון הוכנו לקבלן המבצע תכניות עבודה מפורטות: הריסה, בנייה, חשמל, אינסטלציה, מזוג אוויר, הנמכות, ספרינקלרים, פריסות ריצוף ועוד. "בפועל, הרסנו את חדר השינה, השירותים וחדר הארונות ובנינו מחדש סוויטה מפנקת, פתוחה ומרווחת, אך כזו המאפשרת גם פרטיות".

"פיקחתי אישית על כל עבודות הקבלן וקבלני המשנה ששיתפו פעולה באופן מלא", ממשיכה איריס להסביר. "הלקוח היה מעורב בכל שלבי התכנון והבנייה, ואף העשיר אותי ברזי הטכנולוגיה שביקש להתקין בדירה".

עוד בוואלה! בית ועיצוב

מטבח תכלת משגע ונוף מהפנט: הבית ששואב השראה מהיישוב הפסטורלי

לכתבה המלאה
ARCDB איריס מיוחס. אבישי פינקלשטיין,
צבעוניות - אבל לא כזו שמעמיסה/אבישי פינקלשטיין

התוצאה: דירה מודרנית המשדרת תחכום ויוקרה ומתאימה לצרכי הלקוח בהווה, ומאפשרת גם שינויים עתידיים בשלבי זוגיות ומשפחה. הלקוח זכה לסביבה חמה, עשירה ומפנקת, שכיף לחזור אליה בסוף יום עבודה, תוך שמירה על קווים אלגנטיים, נקיים ומאופקים.

"בהלבשת הבית שמתי דגש על עושר ויזואלי מבלי להעמיס צבעוניות וקישוטיות", מפרטת איריס. "עשיתי זאת באמצעות שילוב חומרים ומרקמים, צבעוניות מאופקת עם ריבוי ניואנסים של תתי גוונים, תאורה, טקסטיל והדפסים. כמו כן, חזרה מרומזת על מוטיבים, קווים, עיגולים, מעוינים, תוך יצירת שכבות ודגשים".

לבית נבחר ריצוף בטון אפור המהווה רקע עכשווי לחללים. "הדירה משלבת בין חומרים תעשייתיים לחומרי גלם המעניקים חמימות. המטבח בצבע גרניט בשילוב אבן קיסר בעלת גידים עדינים ועץ טיק מעושן. קיר המטבח מחופה בעיטור פסיפס מטאלי מעודן וכיסאות בר כחולים מעניקים זריקת צבע בחלל המטבח", אומרת המעצבת.

ARCDB איריס מיוחס. אבישי פינקלשטיין,
כיסאות בר כחולים במטבח לתוספת צבע נחוצה/אבישי פינקלשטיין

גם בסלון נשמרים הקווים האלגנטיים והנקיים. ספה מפנקת מרופדת בבד קטיפתי אפור ולצדה כורסה בגווני טורקיז, ירקרק ולבן, להוספת נגיעה של צבע המשרה רוגע ושלווה. בכל חללי הבית נבחרו בקפידה גופי תאורה שיסייעו ביצירת האווירה הרצויה, תוך מתן מענה לצרכים פונקציונליים. בנוסף לכך, הוחלט לשים דגש על פרטי אומנות בחלל, בהתאם לטעם הלקוח והקו העיצובי.

המרפסת אף היא ממשיכה את המאפיינים העיצוביים עם קווים אופקיים ואנכיים בחיפוי הקיר וכן גם בספסל העץ. הוויטרינות הגדולות בסלון מכניסות את הנוף הירוק פנימה. וילונות בגוון אפור מרככים את קרני השמש והאור ומוסיפים נופך אלגנטי לסלון.

חדר השינה מעוצב כסוויטת מלון בוטיק בסגנון יוקרתי עם מיטה מרופדת בבד משולבת עץ, ושידות עץ לצדה. ארון עם מראות כהות בחיתוך לייזר מקנות תחושה של שטח כפול. "חילקנו את החדר מחדש ובנינו מחיצת גבס, שמצד אחד משמשת לטלוויזיה ומהצד השני מעניקה פרטיות לאזור שבו מקלחת, שירותים וכיור רחצה", סיכמה.

מעצבת הפנים איריס מיוחס מומלצת ARCDB

ARCDB איריס מיוחס. אבישי פינקלשטיין,
כורסה בגווני טורקיז, ירקרק ולבן, להוספת נגיעה של צבע המשרה רוגע ושלווה/אבישי פינקלשטיין
ARCDB איריס מיוחס. אבישי פינקלשטיין,
חדר השינה מעוצב כסוויטת מלון בוטיק בסגנון יוקרתי/אבישי פינקלשטיין
ARCDB איריס מיוחס. אבישי פינקלשטיין,
"חילקנו את החדר מחדש ובנינו מחיצת גבס בין המקלחת לחדר השינה"/אבישי פינקלשטיין
ARCDB איריס מיוחס. אבישי פינקלשטיין,
השירותים בחדר השינה/אבישי פינקלשטיין
ARCDB איריס מיוחס. אבישי פינקלשטיין,
שירותי האורחים/אבישי פינקלשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully