וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מהג'קוזי, חולמים על אי במטבח: השינויים שעשיתם בבית ב-2019

מה שעניין את רוכשי הדירות של 2019 הוא מטבח משודרג, מרצפות גדולות וברזים שיוצאים מהקיר. אבל הכי חשוב: שהבית יהיה חכם. המגמות הבולטות בשנה האחרונה בעיצוב פנים

צילום: רויטרס, עריכת תוכן: סיגל סיריוס, הפקה: רוית כהן צפרירי, עריכת וידאו: נועה לוי, עיצוב גרפי: אביחי ברוך

רכישת דירה חדשה היא פסגת השאיפות עבור זוגות צעירים ומשפחות. הגשמת החלום לא נעצרת במיקום ובמטראז', וכוללת גם את עיצוב הפנים. המטבח הנעים ונוח, האמבטיה המדויקת והריצוף שייתן לדירה את האופי שאנחנו מחפשים.

"לפי הנתונים שלנו, 99% מרוכשי הדירות למגורים מבצעים שינויים בדירה", מספרת אפרת אמסלם-צור, סמנכ"ל קשרי לקוחות בחברת הנדל"ן קבוצת אלמוג. לדבריה, לאנשים שונים יש חלומות שונים. החל מאי במטבח, דרך חדרי שינה גדולים ומרווחים, גם במחיר ביטול חדר נוסף בדירה, ועד סלון גדול שניתן לארח בו בכיף. אז איזה שינויים בולטים בעיקר בשנת 2019 בדירות חדשות למגורים?

מטבח פרויקט אלמוג. בני ונטורה,
כולם רוצים אי במטבח/בני ונטורה

מטבח

"מטבח הוא מאז ומתמיד אחד המקומות המרכזיים שאותו דיירים בוחרים לשנות ולשדרג", אומרת אמסלם-צור. אחד הטרנדים הבולטים ביותר בשנה האחרונה הוא מעבר לברזי קיר. כלומר, ברזים שיוצאים ישירות מהקיר במקום מהכיור. מגמות נוספות הן שימוש בחיפויי שיש וזכוכית עבור קיר המטבח, וירידה בקרנם של האריחים, שהם ברירת המחדל בנושא.

אחד השדרוגים הנפוצים ביותר הוא האי במטבח, המשמש הן כפינת אוכל והן לאחסון, שהיה ועודנו תוספת אהובה ונחשקת במטבחים מודרניים. כמו כן, רבים בוחרים לשדרג לכיריים קרמיות הנחשבות יפות יותר וקלות יותר לניקוי.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

צבע הקיר, מיקום השולחן: כך תעצבו חדר לילדים עם הפרעות קשב וריכוז

לכתבה המלאה

ריצוף ודלתות פנימיות

השנה נמשכה המגמה של מעבר למרצפות גדולות. כמו כן, הפרקט ממשיך להיות פופולרי, בעיקר בחדרי השינה. בחללים המרכזים שולטים האריחים, בעיקר בשל העמידות וקלות התחזוקה. טרנד חדש יחסית שתפס תאוצה השנה הוא דלתות פנימיות בקו אפס מהקיר, כלומר מיושרות לקו הקיר ללא נישה קטנה בכניסה לחדרים.

אריחים גדולים. אלמוג ספקים,
השנה נמשכה המגמה של מעבר למרצפות גדולות/אלמוג ספקים

חדרי רחצה

שדרוג שהולך ומתחזק הוא תעלות ניקוז באמבטיה, שמחליפות את פתח הניקוז המסורתי. תעלות הניקוז הן בעצם פס או מרצפת שניקוז המים עובר דרכן ותחתן מסתתר אותו חור ניקוז מוכר. מגמה נוספת שנמשכת השנה היא הפרידה מהג'קוזי. כיום אין כמעט דרישה לג'קוזי בחדר האמבטיה והפריט יוצא מתחומי חדר הרחצה אל המרפסת, הגג או החצר. "בעבר כמעט כל דייר בפרויקט יוקרה היה משדרג לג'קוזי בחדר רחצה. כיום זה כמעט ולא קיים, לאנשים אין זמן לעשות אמבטיות ארוכות והג'קוזי נהפך לחלק מחיי הפנאי והחברה ועבר לאזורים ציבוריים בבית", מסבירה אמסלם-צור.

ברזי קיר. אלמוג ספקים,
ברזים שיוצאים מהקירות/אלמוג ספקים

בית חכם

מדובר במוצר חובה בכל פרויקט. רוכשים רבים דורשים להכין את הבית למערכות בית חכם שיאפשרו שליטה מלאה במפסקים החשמליים, בתריסים, במערכות ניהול מרחוק ועוד. אמסלם-צור מסכמת: "החיים שלנו נהפכו לדיגיטליים ואין סיבה שהבית יישאר מאחור. אנחנו רוצים בית שמתאים לעידן שבו אנחנו חיים".

ג'קוזי. ShutterStock
הג'קוזי יוצא מחדר הרחצה ועובר לגג או לחצר/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully