וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל פריט הוא עולם ומלואו: הנגריה שלא נופלת לשטאנצים

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

26.12.2019 / 14:18

הריהוט בבתים רבים דומה אחד לשני. הנגריה של מיקי ברגר בגליל ים מסרבת לעבוד בשיטה של ייצור סידרתי ויוצרת פריטים ייחודיים בהתאמה אישית. לא סתם היא נבחרת להיות שותפה בפרוייקטים ייחודיים

נגריית מיקי ברגר. יח"צ,
מייצרים בתי כנסת ברחבי העולם/יח"צ

בין אבו גוש לנטף מסתתר מרכז רב תרבותי ייחודי בשם "סאקסום" המתאר באמצעי מולטימדיה חדישים את ההיסטוריה של ישראל כארץ הקדושה לשלוש הדתות. המבנה תוכנן על ידי האדריכל הירושלמי נתן גולדשמיט יחד עם אדריכל ספרדי והוא מוביל את המבקרים במסע מרתק במנהרת הזמן. משמעות המילה "סאקסום" היא סלע בלטינית ואכן ניתן לראות כאן מפת אבן ענקית ועליה את מסלולי המסעות.

נגריית מיקי ברגר הוותיקה מגליל ים היתה שותפה מלאה ליצירת פריטי הנגרות המעטרים את הקומפלקס הייחודי - מביצוע תקרות מעוצבות דרך בתי תפילה ועד דלתות מעבר וארונות מסוגננים.
הבחירה בנגריית מיקי לפרויקט יוצא דופן מסוגו כמו סאקסום אינה מקרית. מדובר בנגריית אומן המתמחה קרוב ל-50 שנה בתכנון וייצור של עשרות בתי כנסת ברחבי הארץ והעולם. את הנגרייה ייסד מיקי ברגר, המנהל את הצד הטכני והייצור ויחד עם אפי רשוק, מנהל הפרויקטים בשטח לשניים יש כמעט 90 שנות ניסיון בנגרות והם משלימים זה את זה בעבודה מול הלקוחות.

נגריית מיקי ברגר. יח"צ,
עשרות שנות ניסיון/יח"צ

אפי מספר שכל אחד מהפרויקטים הן הציבוריים והן הפרטיים הם עולם ומלואו. "אם מדובר בבתי כנסת אנחנו מטפלים בהם בסטודיו ברגישות רבה, תוך מחקר על ההיסטוריה, סיפור הקהילה במקום, החיבור שלה אל מבנה בית הכנסת ואנשיו ותחושת האדם הניצב בחללו. אנחנו יוצאים מתוך הידיעה כי אנשי הקהילה עומדים לבלות זמן רב, בכל יום, בבית הכנסת הקהילתי ולכן חשוב לנו שכל התוצרים יהיו מעוצבים בדיוק ע"פ הדרישה, שימושי, עמיד לאורך זמן ונאמן לאופי המקום ולקהילה. באופן כללי, ניתן לראות שינויים בעיצוב של בתי כנסת. למשל, לבית כנסת בכפר יונה ייצרנו ארונות קודש במראה יותר מודרני ובבתי כנסת רבים מעוניינים מצד אחד בעץ גושני עתיר חריטות ופיתוחים עם ריקועי כסף ייחודיים ומצד שני, הקווים קלילים ועדכניים יתר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מה הופך בית לבית? האופי של הדיירים - אבל גם של המעצב

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
נגריית מיקי ברגר. יח"צ,
עיצובים ייחודיים/יח"צ

הנגרייה עצמה היא נגריית בוטיק המבצעת פרויקטים בהתאמה אישית לפי תכנון אדריכלי. "היום מאוד קשה למצוא נגריות כמו של פעם", אומר אפי. "הרבה בתים דומים זה לזה ועבודות הנגרות מתבצעות בסוג של פס ייצור, אבל אנחנו נגרייה שמעניקה יחס אישי עד הפרט האחרון כאשר ההקפדה היא מכל הבחינות בבחירת חומרי גלם איכותיים, מרכיבי פירזול מעולים, גימור מדויק. החומרים עם בעלי תו תקן מהמחמירים ביותר לפי התקן הישראלי והאירופאי עם מעכבי בערה כולל צבע מעכב ביערה".

נגריית מיקי ברגר. יח"צ,
גם עבודות מודרניות/יח"צ

איך עובד תהליך של נגרות בהתאמה אישית?

"זה מאוד תלוי. אם לפרויקט יש אדריכל לרוב אנחנו עומדים מולו לפי המפרט הטכני המדויק שהוא תכנן, אבל גם אם מגיע לקוח ואין לו אדריכל או מעצב פנים אנחנו יכולים לייעץ ולתכנן עבורו. בשלב ראשון נאפיין ביחד את הצרכים האישיים ממידות ועד סגנון אישי והתאמה למרחב. נבחר ביחד את חומרי הגלם, צבע, הכל לפי הדרישות והתקציב. חלק חשוב בתהליך קשור לבחירת העצים וצבעם. הבחירה בעץ תלויה בצרכי הלקוח. למשל, לארונות מטבח אנו מעדיפים להשתמש בסנדוויץ בירץ' לאור עמידותו בבלאי בעוד ש-MDF טוב יותר לעבודות צבע".

בנוסף לכך עוסקת הנגרייה בעבודות בסגנון יותר מודרני ועדכני, לפי מיטב הטרנדים העכשוויים בשילוב החומרים החדישים, העדכניים והאיכותיים ביותר.

לעבודות נוספות של נגריית מיקי ברגר

arcdb הבית לבונים והמשפצים בישראל, אדריכלים | מעצבי פנים | מפקחי בנייה | קבלני שלד וגמר

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
  • עוד באותו נושא:
  • נגרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully