וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם יום קשה? חשבונות האינסטגרם שמתעדים בתים ורודים ישמחו אתכם

מצאנו שני חשבונות אינסטגרם שהם כמו צמר גפן מתוק מלא אופטימיות וקסם לימים הכי מדוכדכים בשנה. צלמת ומעצבת שמכורה למבנים ורודים ואינסטגרמר שלא מפחד להודות שזה הצבע שלו. אתם חייבים לראות את זה

צילום מסך

אם עובר עליכם יום קשה או עצוב, הדבר הכי נכון שאתם יכולים לעשות זה להציץ באחד מבין שני חשבונות האינסטגרם הוורודים האלה, שמתעדים שלל מבנים בצבע האופטימי. החשבון הראשון שייך למריה מארי (ונקרא cestmaria). מדובר בצלמת ומעצבת שמספרת על עצמה שהיא "תמיד בחיפוש אחרי הפסטל". החשבון השני הוא של אינסטגרמר ממקסיקו, חסוס קסטיו (נקרא xuzzi) שמעיד על עצמו: "אני מאמין בוורוד".

מארי טוענת כי היא משתמשת באינסטגרם שלה כדי לספר סיפור, ואין ספק שאם היינו צריכים לבחור ז'אנר לסיפור שלה היינו בוחרים בכל המילים החמודות החל מצמר גפן מתוק ועד אופטימיות קסומה. באתר הייעודי של מארי היא כותבת שהיא מתייחסת לאינסטגרם שלה כאל מגזין שבו היא מספרת סיפור אומנותי בצורה הכי יפה שאפשר. "מדברת מהלב אל הקהל שלי", היא כותבת. אז מה בדיוק תמצאו בחשבון הקסום שלה? ורוד בהיר חובק עולם. לונדון, פראג, פריז, טוקיו, מדריד, טביליסי - ועוד. בכולן מוצאת מארי מבנים ורודים - ומתעדת.

החשבון הוורוד המשמח השני הוא כאמור של קסטיו. בריאיונות סיפר שההחלטה לפתוח חשבון אינסטגרם ורוד היא פיצוי על ילדות שלמה שבה הסתיר את החיבה שלו לצבע המדובר. אחרי שלמד עיצוב גרפי החליט להפסיק לחשוש מתגובות החברה ולאהוב את הצבע בגדול. כמה גדול? עד כדי כך שיש לו חשבון עם כמעט רבע מיליון עוקבים שבו הוא מספר סיפור אופטימי על טיולים בעולם, חברים ובילויים - והכל בצבע האופטימי הזה. אז אם אתם זקוקים לזריקת עידוד ביום קשה - תגללו את הפיד של שניהם. ההרגשה הטובה בדרך.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

לראות ולקנא: הצצה לבית מעוצב של משפחה בסביון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully