וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות ולקנא: הצצה לבית מעוצב של משפחה בסביון

משפחה שכוללת בני זוג בשנות ה-40 לחייהם ושלושת ילדיהם בנו את ביתם לפני חמש שנים ורק חיכו להזדמנות הנכונה לקרוא למעצבת פנים שתפיח בו חיים. היא החליטה לשלב סגנונות, חומרים וצבעים - והתוצאה מעוררת השראה

עיצוב פנים בית סביון קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
הבית מתפרש על פני 360 מ"ר ומחולק לשני מפלסים/איתי בנית

בית בסביון שנבנה על שטח של דונם ורבע עוצב במיוחד עבור הדיירים - בני זוג בשנות ה-40 לחייהם ושלושת ילדיהם. הבית מתפרש על פני 360 מ"ר ומחולק לשני מפלסים. במפלס הקרקע יש מבואת כניסה, סלון, פינת אוכל, מטבח ופינה משפחתית נוספת. כמו כן, במפלס התחתון יש חדר רחצה ושלושה חדרים מרווחים לילדים. באגף נפרד, שנמצא בסמוך לכניסה, מאסטר ההורים עם חדר שינה, חדר רחצה וחדר ארונות. בקומה העליונה אזור משחקים, קולנוע ושתי סוויטות אירוח. בחלל החוץ נמצא אזור אירוח מאובזר עם פינות ישיבה ואוכל, מטבח חוץ ובריכה.

עיצוב פנים בית סביון קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
"ביקשתי ליצור חיבור סגנונות - מסורתי ושמרני אך גם אלגנטי ועדכני"/איתי בנית

"בני הזוג הגיעו אלי בעקבות פרסום פרויקט קודם שלי במגזין עיצוב בינלאומי. פגשתי זוג מקסים שסיים את בניית ביתו לפני כחמש שנים וחיכה לרגע שבו יוכל לטפל בעיצוב הפנים. שניהם הגיעו לתהליך בשלים, מפוקחים ומפוקסים", מסבירה המעצבת קרן ניב טולדנו. תוואי הבית, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים "פרי דוידוביץ אדריכלות" היווה כר מושלם לעיצוב הפנים, שכלל שילוב פרטי נגרות חדשים, חיפויי קירות, תאורה, ריהוט, טקסטיל ואומנות. כמו כן, יצירה של שפע פתרונות אחסון שמותירים את המרחב מסודר, אוורירי ומאורגן. "ביקשתי ליצור חיבור סגנונות, למזג בין חומרים ולשלב בין זרמים - מסורתי ושמרני אך גם אלגנטי ועדכני", ממשיכה ניב טולדנו לספר. "רציתי ליצור מרחב מחייה חף מטרנדים שתואם את טעמם של הדיירים".

עוד בוואלה! בית ועיצוב

הסנדלר לא הולך יחף: משרדי האדריכלות, נדל"ן ועיצוב הכי יפים שראינו

לכתבה המלאה
עיצוב פנים בית סביון קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
זוג כורסאות ושלושה שולחנות בגדלים שונים ובחומריות מגוונת של מתכות/איתי בנית

בסלון שולבו אלמנטים מאבן, ברזל, עץ אלון וטקסטיל טבעי. שתי ויטרינות ברזל חובקות את קמין האבן העתיק. שטיח אמורפי כהה מונח על רצפת עץ האלון ומייצר איזון בין נפחים, צורות וממדים. על גבו זוג כורסאות ושלושה שולחנות בגדלים שונים ובחומריות מגוונת של מתכות: ברזל שחור, ברזל מוחלד ופליז מוברש. וילונות האפלה עשויים קטיפה כהה ודרמטית ווילונות הצללה מפשתן בהיר נישאים לגובה של כשישה מטרים מוסיפים ממד עוצמתי.

בחלל הסלון בולטת הסימטריה בין האלמנטים השונים. במרכזו שתי ספות עשויות קטיפה בגוון אפור על גבי שטיח וינטג', בצבעוניות תואמת. בין הספות שולחן עשוי פלטת שיש לבנה על גבי רגל מעץ אלון, ועליו מונחים צמד כדים דמויי ביצה בשחור ולבן, שחלקן הפנימי חופה דפי זהב, פרי יצירתה של אמנית ישראלית. להשלמת החלל, הונחו שתי כורסאות מרופדות בדי קטיפה בדוגמה אתנית שבטית של המעצב אנדרו מרטין.

עיצוב פנים בית סביון קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
בחלל הסלון שתי ספות קטיפה, שולחן שיש ושתי כורסאות בריפוד אתני/איתי בנית

פינת האוכל ממוקמת בסמוך למבואת הכניסה. היא ממחישה את האקלקטיות, הדינמיות והדילוג בין הסגנונות. בעוד הסלון מאופק, קלאסי וסימטרי, פינת האוכל קלילה. המעצבת בחרה להשתמש בחומרים טבעיים כמו פלטת העץ הגושני, כיסאות הראטן, שפע הירק וגוף התאורה שתלוי במרכז, המורכב משלושה כדורי זכוכית.

פינת המשפחה עוצבה באווירה מזמינה ומשפחתית על פי סקלת הצבעים של ראלף לורן - כחול, אדום ופשתן. במרחב יש שטיח, ספה עמוקה ומפנקת וקיר כוח שעליו נתלו תמונותיהם של בני המשפחה. מול הספה פרט נגרות גדול בגוון כחול נייבי שבו שולבו מערכות האודיו-וידיאו של הבית.

עיצוב פנים בית סביון קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
פינת האוכל ממחישה את האקלקטיות, הדינמיות והדילוג בין הסגנונות/איתי בנית
עיצוב פנים בית סביון קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
פינת המשפחה עם קיר כוח ויחידת נגרות בכחול נייבי/איתי בנית

הסוויטה של בני הזוג עוצבה בסגנון קלאסי. קיר ראש המיטה חופה בטפט קש טבעי בגוון חום שרוף ומעושן. מיטת הפשתן כוסתה במצעי כותנה מצרית ועליה כריות קטיפה וסאטן שעוצבו בהתאמה. אלה נחים על שטיח מרוקאי בגווני שמנת, שמוסיף רוך לחלל. מצידי המיטה שידות ברזל שחורות ומגש עליון מאגוז אפריקאי. גם בחלל זה נעשה שימוש בצמחיה טבעית שמחברת את החלל לירוק שמסביב.

עיצוב פנים בית סביון קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
הסוויטה של בני הזוג עוצבה בסגנון קלאסי/איתי בנית
עיצוב פנים בית סביון קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
הצצה למטבח/איתי בנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully