וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג משוויץ החליט להפוך דירת יוקרה בת"א לבית הנופש שלו. כך זה נראה

בשיתוף ARCDB

11.12.2019 / 8:40

זוג שוויצרי עם בתם הבוגרת מצאו בדירת יוקרה בת"א את בית הנופש האולטימטיבי. כדי להתאים אותו לצרכים שלהם הם שכרו מעצבת שחילקה מחדש את החדרים, בחרה בחומרים טבעיים ושמרה על קו עיצובי מודרני-אירופאי. קבלו הצצה

דירת יוקרה תל אביב ARCDB. אבישי פינקלשטיין,
בית עונתי לזוג שמגיע רק בימי האביב והקיץ. הדירה שהותאמה לדיירים משוויץ/אבישי פינקלשטיין

הפרויקט: דירה בקומה 26 (מתוך 27 קומות) במגדל סוטין בתל אביב
הדיירים: תושבי חוץ, זוג שוויצרי עם בתם הבוגרת
שטח: 140 מ"ר + 30 מ"ר מרפסת

דירת נופש תל אביבית היא משאת נפשם של תושבי חוץ רבים שרוצים לבלות בעיר הגדולה את חופשת הקיץ השנתית. מעצבת הפנים קרן קליין נשכרה על ידי זוג שווייצרי שרכשו דירת יוקרה במגדל בתל אביב, וביקשו להתאים את המרחב לצרכיהם ולביקורים העונתיים בדירה. על הנייר זו הייתה דירה בת חמישה חדרים, אך רכישת השטח במבנה הראשוני אפשרה למעצבת לתכנן אותה מאפס.

דירת יוקרה תל אביב ARCDB. אבישי פינקלשטיין,
"האילוץ המרכזי היה מיקום המרפסת במרכז הדירה"/אבישי פינקלשטיין

"האילוץ המרכזי היה מיקום המרפסת במרכז הדירה", מסבירה קליין. "המרפסת חילקה למעשה את החלל לשני חלקים, כך שלא ניתן היה 'לגנוב' קצת מהסלון או מהמטבח לטובת חדר אחד - ולהיפך. כבר בהתחלה נדרשנו להחליט איזה חלק יהיה מיועד להורים ומה לטובת הבת ולטובת החלל הציבורי. הוחלט שהחלק הקטן יותר יוקצה לסוויטת ההורים והחלק הגדול יהיה לשטח ציבורי ולסוויטת הבת, שתכלול גם סלון ומטבח ויהיה כמו דירה קטנה בפני עצמה".

אתגר נוסף שעמד בפני המעצבת היו קירות המעטפת של הדירה, שלא כללו חיבורים של 90 מעלות בין הקירות. "הקושי הגדול היה לנצל כל שטח בדירה ואת חוסר הפרופורציה פתרנו בדרכים יצירתיות. לדוגמה, משולש שנוצר בין המטבח לחדר של הילדה הפך לחדר עם דלת נסתרת מכיוון המטבח".

עוד בוואלה! בית ועיצוב

50 גוונים של אפור, עם נגיעה של זהב: הצצה לדירת יוקרה בהרצליה פיתוח

לכתבה המלאה
דירת יוקרה תל אביב ARCDB. אבישי פינקלשטיין,
גולת הכותרת של הדירה הוא הנוף המרהיב של גגות תל אביב ביום ובלילה/אבישי פינקלשטיין

כמו רוב תושבי החוץ, הזמן העיקרי שהמשפחה מבלה בארץ אלו חודשי האביב והקיץ ולכן ויתרה המעצבת על פינת אוכל בתוך הדירה, וזו - ביחד עם מטבחון מאובזר היטב, עברו החוצה למרפסת. גולת הכותרת של הדירה הוא הנוף המרהיב של גגות תל אביב ביום ובלילה. "המטרה הייתה לשמור על פתיחות מקסימלית לעבר הנוף. אין מחיצה שנפגשת עם הקירות, אלא רק דלתות הזזה של החדרים שנסגרות בלילה. במהלך היום ניתן לראות את הנוף מכל הכיוונים ונשמרת ההרמוניה בין פנים לחוץ".

דירת יוקרה תל אביב ARCDB. אבישי פינקלשטיין,
פינת האוכל עברה החוצה/אבישי פינקלשטיין

העיצוב בדירה מותאם לסגנון של דיירי הבית - קו מודרני עם נגיעות אירופאיות ובשילוב עץ דומיננטי. פרקט מיוחד יובא מאיטליה והותקן בצורת פישבון, היוצר צורניות גיאומטרית מורכבת בחלל. בחדרים הותקנו דלתות עץ דקורטיביות. הבקשה של בעלי הבית הייתה להשתמש ככל שאפשר בחומרים טבעיים - מלבד העץ, גם בחיפויי אבן לחדר הרחצה ומשטח גרניט במטבח.

המטבח צבוע באפור כהה מינימליסטי עם חזיתות השומרות על מראה מעודן. במרכז הוצב אי גדול מקביל ליחידות הגבוהות, עם פתרונות אחסון לשמירה על מראה נקי. האי מנוגד לריהוט הבהיר והסולידי של הסלון. "לשמירה על מראה קליל ואוורירי השתמשנו במתכות, מראות ותאורה סמויה. אלו, בשילוב החומרים הטבעיים, אפשרו תחושה של מרחב גדול ומואר שמכניס את הנוף כמו תפאורה לבית".

דירת יוקרה תל אביב ARCDB. אבישי פינקלשטיין,
המטבח צבוע באפור כהה מינימליסטי עם חזיתות השומרות על מראה מעודן/אבישי פינקלשטיין
דירת יוקרה תל אביב ARCDB. אבישי פינקלשטיין,
בעלי הבית ביקשו להשתמש בחומרים טבעיים בלבד/אבישי פינקלשטיין

עיצוב חדר הרחצה הוא פעמים רבות הזדמנות להגשים משאלות של לקוחות, מקום לממש בו פנטזיות. "חדר הרחצה של סוויטת המאסטר ממשיך את קו הנוף הפתוח של הדירה ובו מימשנו את חלומה של הלקוחה לשבת באמבטיה אל מול הנוף. הדבר היווה אתגר תיכנוני, אך צלחנו אותו". חדר הרחצה מחופה באבן טבעית אפורה מהרצפה ועד התקרה, הנמשכת גם באריחי ריצוף גדולים. מראה גדולה על הקיר משקפת את הנוף הפתוח לכל הכיוונים.

המעצבת לקחה את הדיירים למסע חיפוש אחר חומרים מעניינים לבית וכך חשפה אותם לתיירות, קולינריה ועיצוב מקומי. "חווית הבילוי המשותף, פרט להרפתקה, התבררה כמשמעותית לתהליך העיצוב. יחד ראינו וחווינו עיצוב תל אביבי עכשווי ויכולנו להבין מה הם העקרונות והרעיונות המנחים אותנו בעיצוב הדירה. דירת נופש בעיר שרוחשת תמיד מבילויים - פתוחה, מוארת ושמחה".

מעצבת הפנים קרן קליין, מומלצת ARCDB

דירת יוקרה תל אביב ARCDB. אבישי פינקלשטיין,
חדרי השינה מעוצבים בקו מודרני עם נגיעות אירופאיות ובשילוב עץ דומיננטי/אבישי פינקלשטיין
דירת יוקרה תל אביב ARCDB. אבישי פינקלשטיין,
"בחדר הרחצה מימשנו את חלומה של הלקוחה לשבת באמבטיה אל מול הנוף"/אבישי פינקלשטיין
דירת יוקרה תל אביב ARCDB. אבישי פינקלשטיין,
מראה גדולה על קיר חדר הרחצה/אבישי פינקלשטיין
דירת יוקרה תל אביב ARCDB. אבישי פינקלשטיין,
חדר הרחצה מחופה באבן טבעית אפורה מהרצפה ועד התקרה/אבישי פינקלשטיין
דירת יוקרה תל אביב ARCDB. אבישי פינקלשטיין,
כלים סניטריים וחדר רחצה של MODY/אבישי פינקלשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully