וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 גוונים של אפור, עם נגיעה של זהב: הצצה לדירת יוקרה בהרצליה פיתוח

בשיתוף ARCDB

7.11.2019 / 8:00

דירת היוקרה בהרצליה פיתוח מאופיינת בקווים נקיים, שימוש בחומרי גלם משובחים, ריהוט בהתאמה אישית ומראה קלאסי - אבל מודרני. עם צבעוניות על טהרת האפור ונגיעות חוזרות של פליז, מדובר בבית נוטף שיק

דירה הרצליה פיתוח ARCDB. אסף ברנר,
הרבה מחשבה הושקעה בספריה הזו/אסף ברנר

דירת היוקרה בהרצליה פיתוח בעיצובה של האדריכלית ומעצבת הפנים דפנה קראוס מאופיינת בקווים נקיים, שימוש בחומרי גלם משובחים, ריהוט בהתאמה אישית ומראה קלאסי אבל מודרני.

הסטודיו Shimon Buzaglo - Art & Design Workshop המומחה לעיצוב וייצור פרטי ריהוט בהתאמה אישית, תחת ניצוחו של המעצב שמעון בוזגלו, נתן מענה לכל הצרכים בפרויקט. הסטודיו הוא זה שביצע את עבודות הנגרות, עבודות המסגרות ואת הריהוט בשיתוף ובהתאמה לחזון של המעצבת.

השפה העיצובית כאמור מודרנית ומצליחה לשלב בין יוקרתיות לאורבניות. הצבעוניות שנבחרה היא אפור, שחור ולבן, עם נגיעות קטנות וחוזרות של חומר הפליז בכל מערכות הריהוט בבית. הסלון והמטבח הם החלל הציבורי והמרכזי של הבית. ההפרדה בין החללים נעשית באמצעות מחיצת נגרות מוקפדת הכוללת עמדת טלוויזיה וקמין.

דירה הרצליה פיתוח ARCDB. אסף ברנר,
נגרות המטבח נפרשת לאורך קיר שלם ועוטפת את פתחי החלונות/אסף ברנר

נגרות המטבח נפרשת לאורך קיר שלם ועוטפת את פתחי החלונות על מנת לאפשר אחסון מירבי תוך שמירה על מראה נקי. ארונות המטבח בצביעה לבנה כוללים מגוון פתרונות אחסון סמויים המתמזגים עם מוצרי החשמל. הקיר החזיתי במטבח מחופה מראה כהה. הברק וההשתקפות של החיפוי תורמים לתחושת המרווח בחלל. לאי הגדול הוצמד שולחן אוכל עם משטח מדוקק וכיסאות ישיבה מרופדים.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

קוקו שאנל סטייל: כשהבית שואב השראה מחליפה אלגנטית בשחור-לבן

לכתבה המלאה
דירה הרצליה פיתוח ARCDB. אסף ברנר,
"יצרנו כורסאות קטיפה בהתאמה לטעמה של הלקוחה"/אסף ברנר
דירה הרצליה פיתוח ARCDB. אסף ברנר,
גלי שולחנות הקפה מפליז, שעליהן משובצת פלטה מדוקקת מדקטון/אסף ברנר

לדברי שמעון בוזגלו, שתכנון כל פרטי הנגרות והריהוט בהתאמה אישית בסטודיו אחד מאפשר ליצור מראה הרמוני ששומר על אופי עיצובי אחיד ורמת גימור מושלמת. "בחדר המגורים ייצרנו מפליז ספרייה דקורטיבית בקונסטרוקציה דקיקה המעניקה רקע עשיר לחדר על גבי הטפט האפרפר", סיפר. פרופילי הספרייה מונחים בקצב משתנה ומשולבים מדפי זכוכית במקצב א-סימטרי המקבלים מראה מרחף. רגלי שולחנות הקפה מפליז, שעליהן משובצת פלטה מדוקקת מדקטון.

"יצרנו כורסאות קטיפה בהתאמה לטעמה של הלקוחה עם בסיס מתכוונן ומסתובב מפליז", המשיך. "הספה הלבנה עשויה כותנה מוצבת על שטיח אפור התוחם את המרחב ומודגש על גבי רצפת שיש מבריקה".

דירה הרצליה פיתוח ARCDB. אסף ברנר,
סוויטת חדר השינה עוצבה בהשראת מלונות בוטיק/אסף ברנר

סוויטת חדר השינה עוצבה בהשראת מלונות בוטיק. חדר הארונות פתוח ומהווה חלק אינטגרלי מחדר השינה. דלתות הארונות מחופים מראה ומשולבים ידיות פליז. במרכז אי אחסון לבן ייעודי לאחסון אקססוריז מעוטר בסוקל פליז מרשים. המיטה עוצבה עם גב גבוה המרופד בבד בחלוקה קלאסית. בקדמת המיטה ספסל מרופד קטיפה במסגרת פליז.

"בפרויקט זה באות לידי ביטוי היכולות שלנו כסטודיו שמספק מענה כולל לכל צורך במקום אחד - עבודות נגרות, מסגרות וריפוד לפי החזון העיצוב תוך תקציב מוגדר, התאמה לממדי החלל, החומרים והצבעים המבוקשים", מסכם בוזגלו.

הסטודיו Shimon Buzaglo - Art & Design Workshop מומלץ ARCDB

דירה הרצליה פיתוח ARCDB. אסף ברנר,
המיטה עוצבה עם גב גבוה המרופד בבד בחלוקה קלאסית/אסף ברנר
דירה הרצליה פיתוח ARCDB. אסף ברנר,
ועוד זווית/אסף ברנר
דירה הרצליה פיתוח ARCDB. אסף ברנר,
במכז אי אחסון לבן ייעודי לאחסון אקססוריז/אסף ברנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully