וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלומיניום לשלטון: הטרנדים החכמים בזירת החלונות

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

3.12.2019 / 10:36

אביה כהן מנהלת השיווק של חברת WINDOWFIX מסבירה על יתרונות השימוש באלומיניום כחומר הגלם לפתחים בבית. מהם הפלוסים הגדולים של החומר הנפוץ?

וילה ברמת השרון וינדופיקס. יח"צ,
חברת windowfix/יח"צ

המינימליזם שולט היום בעיצוב סביבת המגורים ובמיוחד בזירת החלונות. החוץ שנכנס לפנים ומאיר את החלל אפשרי הודות לפרופילים מינימליסטיים דקיקים להפליא. אביה כהן מנהלת השיווק של חברת WINDOWFIX המתמחה בתכנון, בייצור ובהתקנה של מערכות אלומיניום איכותיות: חלונות, תריסים, רשתות, דלתות, ויטרינות, קירות מסך ועוד, אומרת שהמגמה היום היא "מקסימום משטחי זכוכית וחלונות שייפתחו אל עבר הנוף".

האלומיניום הוא כוכב העל של הפרופילים בשל התכונות המרשימות שהוא מביא עמו מעמידות יוצאת דופן בתנאי מזג אוויר קיצוניים, לחות גבוהה, קור וגם לכלוך ושריטות ועד יציבות מיוחדת - הוא מסוגל לשאת עומס רב וכן בקלות התחזוקה ובשמירה על מראה נקי לאורך זמן. אל תתנו לחוסן של האלומיניום להטעות אתכם, כי כפי שאפשר לראות בפרויקטים אדריכליים רבים, חלונות אלומיניום לא מפסיקים להמציא את עצמם כל פעם מחדש בדמות מסגרות יצירתיות בעיצובים מפתיעים.

וינדופיקס. יח"צ,
חברת windowfix/יח"צ

אביה מסבירה שהאלומיניום הוא גם חומר גמיש לעיצוב ששומר על מראה אוורירי וקליל ומגיע בשלל מראות מהסגנון הכפרי והעתיק ועד העדין והקלאסי. לדבריה, לזכוכית שנבחרת לחלון השפעה רבה כאשר קיימים סוגים שונים של זכוכיות לפי דרישת הלקוח, התכנון והתקציב. "יש זכוכית בידודית (שתי זכוכיות עם רווח ביניהן) שנחשבת היום לסטנדרט בשוק לעומת זכוכית LOW-E שנחשבת למוצר יוקרתי אך מתגמל במיוחד - זוהי זכוכית חסכונית באנרגיה ובעלת ציפוי מיוחד שמאפשר את סינון הקרינה מבחוץ לבידוד הבית מפני חום וקור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

חיפויי עץ ומתכת גמישה: הטרנדים החמים בעיצוב הבית

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
וינדופיקס. יח"צ,
חברת windowfix/יח"צ

בתכנון פתחים חשוב לקחת בחשבון הן את המסגרת ואת סוג הוויטרינה אבל גם פתרונות הצללה כמו תריסים. אביה עושה סדר: "קיימים סוגים שונים של תריסים כאשר תריס גלילה הוא הפשוט ביניהם, אבל היום הנטייה היא ללכת על תריס האור, שמציע שלושה מצבים לפי בחירה - מצב אטום לחלוטין שלא מאפשר חדירה של אור פנימה, פתוח חלקית באמצעותו נכנס אור רק דרך התריס ופתוח לחלוטין. מי שרוצה להשקיע במראה העיצובי בוחר לרוב תריסי צאלון המאפשרים שליטה בכיוון הרפפות וכיום מערכת התריסים מתחברת למערכת של בית חכם כך שאפשר לשלוט בפתיחת התריסים דרך הטלפון הנייד. " ניתן למשל להגדיר תרחישים אוטומטיים לפי זמן ותגובות לזיהוי של פעילות גלאי ולפתוח או לסגור את התריס לפי הצורך והכל בהתאמה אישית".

מטבח אבי אלקיים וינדופיקס. יח"צ,
חברת windowfix/יח"צ

הקו המינימליסטי בא לידי ביטוי בחלונות אך גם בדלתות. אביה אומרת שדלת אפס בה המשקוף סמוי והדלת בקו אפס עם הקיר הוא הסגנון המבוקש כיום. "הדלתות בעלות מסגרת אלומיניום קלה להתקנה עם צירים בלתי נראים המשתלבת בטבעיות בקיר הודות לטכניקות עיצוב שונות של החלת צבעים או רקעים או שמדובר בדלתות בעלות מסגרת אלומיניום שנבנית ממש בתוך הקיר כאשר אפשר לבחור את הגימור הדקורטיבי של משטח הדלת בין אם הוא יהיה צבעוני, שקוף, זכוכית או בעל אפקט מראה. דלתות אפס ניתן למצוא גם בדלתות פנים אך גם בדלתות כניסה להשגת מראה אלגנטי ייחודי והן מתמזגות נהדר בבתים המודרניים בהם כל פריט נבחר הקפידה".

לאתר חברת WINDOWFIX

arcdb הבית לבונים והמשפצים בישראל, אדריכלים | מעצבי פנים | מפקחי בנייה | קבלני שלד וגמר

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully