וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפויי עץ ומתכת גמישה: הטרנדים החמים בעיצוב הבית

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

25.11.2019 / 8:39

אופיר דהאן, מעצב ומנהל קשרי אדריכלות ב- ARIK Design מסביר על הטרנדים החמים בעולם עיצוב הפנים המשתנה באורח תמידי

חיפויי עץ. יח"צ,
עיצובי פנים/יח"צ

עולם העיצוב לא מפסיק להפתיע ולרגש לרגע. חיפויים מרהיבים בטקסטורות יוצאות דופן, גבי מיטה שמטפסים על הקיר, מתכת שכובשת את החלל ומערכות ישיבה המאפשרות גם שכיבה נינוחה. אופיר דהאן, מעצב ומנהל קשרי אדריכלות ב- ARIK Design, מסביר שבעידן המודרני בו אנו חיים תחום העיצוב מתחדש בקצב מהיר והטרנדים באים והולכים.

בשורה מרעננת שמככבת בבתים רבים היא חיפויי קיר קאסטום מייד. לדברי אופיר, מדובר באלמנט שמשדרג כל חלל ומזוהה עם עיצוב היוקרה המודרני. "אלה הם לוחות המורכבים בהתאמה לדרישות העיצוב, גודל הקיר ותכנון של חלוקה לצבע וטקסטורה. בדרך זו, אנו יוצרים קיר אומנותי מעוצב ומרשים שלא ניתן לראות כמוהו בכל מקום המשווה מראה מסוגנן לכל בית או מבנה. את החיפוי אנחנו יוצרים על פי התכנון האדריכלי והחזון העיצובי לפי החומרים המבוקשים בין אם מדובר בעץ שמשרה חמימות, דמוי בטון בטוויסט תעשייתי או בצבע פורניר וכל קונספט עיצובי אחר".

חיפויי עץ. יח"צ,
עיצובי פנים/יח"צ

החיפויים שואבים השראה מצימרים ומלונות בוטיק ומשדרים אווירה של חו"ל וניתנים לעיצוב וייצור בכל גודל או צורה. "למשל, קווים אלכסוניים מייצרים תנועה במרחב של בית קווי ומייצרים מראה בלתי שגרתי ומעניין, אומר אופיר.

טרנד בולט נוסף הוא בדמותה של המתכת המצטיינת בעמידות גבוהה ועם זאת, בגמישות עיצובית ייחודית. ניתן ליצור ממנה מגוון עיצובים במראה מדוקק, קליל ואוורירי, הייטקי ומהוקצע המתמזג עם סגנונות רבים. "המתכת ממשיכה לככב בין אם כקונסטרוקציה או כפריט העומד בפני עצמו, בחיבורים עם עץ וזכוכית. המתכת משדרת מודרניות, אורבניות ויוקרתיות כאשר אפשר לבחור אותה בגימור חלק מאט או מבריק או בטקסטורה מחוספסת כשולחנות סלון, קונסולות, פינות אוכל ועוד".

חיפויי עץ. יח"צ,
עיצובי פנים/יח"צ

פריטי הטקסטיל אף הם זוכים בפרשנות עיצובית מרעננת במיוחד בחדר השינה. "המיטות העכשוויות בעלות ראש מרופד רך, נעים ומפנק שמוסיף פאר והדר לחדר בין אם מדובר בקטיפה סינטטית ברמה גבוהה עמידה ורחיצה או בבדים דמויי עור, קפיטונאז או משחקים בין בדים בגוונים שונים שמכניסים צבעוניות לחדר ותורמים לאווירה של סוויטות כמו בתי מלון בוטיקיים".

אגב שינה, היום יותר ויותר אנשים מבלים בסלון מול הטלוויזיה וחוויית האירוח והרגיעה פוגשת את מערכות הישיבה העדכניות בדגמים מודולאריים ייחודיים שמציעים גם אפשרות לכוון לתנוחת שכיבה. כמו כן, מערכות הסלון כבר לא תוחמות את המרחב כי הידיות לא בצדדים כמו קופסה אלא במרכז כך שהמערכת כבר פחות נראית כמו קופסה אלא ממשיכה עם הקו העכשווי של חלל פתוח", אומר אופיר ומסכם שהאתגר הגדול הוא לשלב את המגמות העכשוויות בהתאמה אישית לצרכים האישיים של הדיירים והקונספט הנבחר. למשל, טרנדים שיתחברו לקו הסגנוני ויהיו גם פרקטיים לא פחות מאסתטיים.

חיפויי עץ. יח"צ,
עיצובי פנים/יח"צ

Arik Design מביאים מזה עשרים שנה לעולם הריהוט והביתי קונספט ייחודי: ריהוט בעיצוב אדריכלי, באיכות פרימיום ובמחירים אטרקטיביים בכל קטגוריה עם אולם תצוגה מפואר הכולל כ- 1,200 מטר של עיצוב וסטייל מגוון ומקורי.


לאתר ARCDB

חיפויי עץ. יח"צ,
עיצובי פנים/יח"צ
חיפויי עץ. יח"צ,
עיצובי פנים/יח"צ
חיפויי עץ. יח"צ,
עיצובי פנים/יח"צ
בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
  • עץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully