וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיצוב האקולוגי המרהיב שיוצרת פריצת הדרך בתעשיית העץ

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB

18.11.2019 / 14:38

חברת SAVIOLA המיוצגת בישראל בבלעדיות על ידי קבוצת "לוח ודלת" עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת ליצור עיצובי עץ לכל מטרה - תוך שימוש חוזר בחומרי גלם ובלי לכרות עצים

SAVIOLA. יח"צ,
בבתים, בבתי מלון, במסעדות/יח"צ

תעשיית העץ לא מפסיקה להפתיע ולרגש בעיבודים מיוחדים, טקסטורות פורצות דרך ועיצובים בלתי שגרתיים. הטרנד האקולוגי שולט באמצעות טכניקות מתקדמות שמאפשרות לחקות את הטבע ולהגשים כל חזון עיצובי.

אחת השחקניות המובילות בזירה שלוקחת חלק במהפכה האקולוגית היא קבוצת SAVIOLA, חברה איטלקית בעלת היסטוריה ארוכה המיוצגת באופן בלעדי בארץ על ידי קבוצת "לוח ודלת".
לדברי רוני לימואי מנכ"ל SAVIOLA ישראל, הקבוצה מביאה לשוק יכולות שטרם נראו כאן מבחינת הטקסטורות והגוונים. בין אם זו צבעוניות מקורית או מרקמים שמדמים חומר אחר לחלוטין.

SAVIOLA. יח"צ,
"התהליך כולל מספר שלבים מרכזיים של איסוף העצים, סינון וניקוי שלהם, עיבוד בטכנולוגיה מתקדמת, יצירת הפאנל לפי המפרט הטכני המדויק וציפוי המלמין "/יח"צ

"התהליך כולל מספר שלבים מרכזיים של איסוף העצים, סינון וניקוי שלהם, עיבוד בטכנולוגיה מתקדמת, יצירת הפאנל לפי המפרט הטכני המדויק וציפוי המלמין המוסיף שכבת הגנה מפני שריטות ולכלוך ומעניק את המראה המבוקש על פי החזון האדריכלי. בתהליך הייצור הייחודי של SAVIOLA מתבצעת סריקה של דוגמא חיה מהטבע וניתן להגיע למרקם שנראה כמו עץ אמיתי. תחילתו של התהליך בבחירת העץ המבוקש, לאחר מכן החומר עובר סריקה ממוחשבת ועובר לתהליכי עיצוב ועיבוד ליצירת המרקם והצבעוניות בהתאם לבחירת הלקוח", מסביר רוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מה הופך בית לבית? האופי של הדיירים - אבל גם של המעצב

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

באיזה חומר משתמשת החברה ומה הייחוד שלו?

"SAVIOLA עושה שימוש במלמין, שנחשב לחומר הנפוץ בתעשיית הריהוט והמטבחים בשל תכונותיו החיוביות הרבות: הוא אינו מתעוות כי הוא עשוי ממקשה אחת לעומת חומרי גלם אחרים שבנויים בשכבות, הציפוי שלו מונע שריטות והוא קל לניקוי ובנוסף לכל אלה, הפקתו אינה פוגעת בעצים ושומרת על הסביבה. במלמין משתמשים ליצירת שידות, מיטות, ארונות בבתים, בתי מלון, מסעדות יוקרה וחנויות כמו למשל בחנויות של ארמני באיטליה. המלמין של החברה נושא את התקנים המחמירים ביותר בתחום המעידים על איכות ובטיחות כאשר תהליך הייצור מבטיח דיוק ברמה מקסימלית".

SAVIOLA. יח"צ,
חיפויי עץ/יח"צ

הבשורה החמה - לוחות אקולוגיים

בשנים האחרונות, עולם העיצוב מפנים את החשיבות הרבה של מחזור וקיימות, אבל בחברת SAVIOLA החלו לקיים את האקולוגיה כבר בשנות ה-60 שאף אחד בשוק עוד לא חשב על מחזור. החברה פועלת על פי פילוסופיה של כלכלה מעגלית המבוססת על שימוש חוזר בחומר גלם ללא כריתה של עצים חדשים. בתהליך בר קיימא היא משתמשת בעצים שנאספו מבתים, ארגזי משלוח, ריהוט ישן ושאריות ממנסרות. הקבוצה אוספת ומעבדת כ-1.5 מיליון טון של חומר גלם מעץ לשנה.
"כל המוצרים של SAVIOLA הנם בתקנים מחמירים של איכות המוצר ובתקנים של שמירת הסביבה ומוצרי החברה מוגדרים ירוקים", אומר רוני. "הלוח האקולוגי של חברת SAVIOLA הוא הלוח היחידי בעולם אשר עשוי מ-100% עץ ממוחזר. לוח אקולוגי אשר עשוי מחלקיקי עץ בגדלים שונים בלחץ עם שרפים עם תוכן עם פורמלין נמוך. תערובת העץ של פאנל אקולוגי גולמי הוא 100% עץ ממוחזר והוא מכוסה בדקורטיביים המעצים את האסתטיקה וההרמוניה ומחזיר את כל החום והאלגנטיות של העץ תוך שמירה על הסביבה".

רוני מסכם שהעתיד נראה אקולוגי ואסתטי יותר מתמיד. "המטרה של האדריכל, המעצב או הלקוח הפרטי היא לבחור באמת את הלוחות שיהיו פרקטיים, משובחים, בעמידות גבוהה ובמראה שמתמזג באופן סינרגטי עם המרחב ולהפוך את החזון העיצובי למציאות. זה בדיוק מה שאנחנו עושים ב- SAIOLA".

arcdb הבית לבונים והמשפצים בישראל, אדריכלים | מעצבי פנים | מפקחי בנייה | קבלני שלד וגמר

SAVIOLA. יח"צ,
שימוש חוזר בחומרי גלם - ללא כריתה/יח"צ
בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB
  • עוד באותו נושא:
  • עץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully