וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית באווירת ריזורט מפנק: הדירה המושלמת של הרווק מנתניה

בשכונה של משפחות מצא רווק את דירת חלומותיו - 150 מ"ר בנויים ועוד 150 מ"ר של גינה. הוא הפך אותה לקסומה באווירת בית מלון בעזרת עיצוב מונוכרומטי עם זריקות צבע ומדרגות שאי אפשר להפסיק להסתכל עליהן

עיצוב פנים דירה סיגלית לביאב. סיון מויאל,
"המטרה - להפוך את הבית למרחב מגורים מפנק ויוקרתי עם תחושה של בית מלון"/סיון מויאל

עיצוב בית עבור רווק נשמע כמו עסק פשוט. מרביתם מצטיירים כנטולי דעה בכל הנוגע להחלטות אסתטיות בעיצוב הבית, אבל זה ממש לא המקרה בדירה שתכננה מעצבת הפנים סיגלית לביאב, בוגרת בית הספר ללימודי עיצוב פנים של ברברה ברזין, עבור רווק בלב שכונה מסורתית בנתניה. "בין הרווקים מסתובבים לא מעט גברים מצליחים עם טעם מעולה בבגדים, שלפעמים שוכחים שההבדל בין בחירת בגד לתכנון בית הוא גדול. מה עושים? פשוט נושמים", משחזרת לביאב בחיוך.

מדובר בדירת גן דו-מפלסית שנבנתה באחד מהפרויקטים החדשים בשכונה פסטורלית, שמרביתה מורכבת ממשפחות במרכז נתניה. שטחה 150 מ"ר בנויים ועוד 150 מ"ר של גינה. מטרת העל של המעצבת ובעל הדירה היתה להפוך אותה למרחב מגורים מפנק ויוקרתי שבו מכל זווית ופינה תתקבל תחושה של בית מלון. קונספט העיצוב הוא יוקרתי, אלגנטי, מינימליסטי ופרקטי.

עיצוב פנים דירה סיגלית לביאב. סיון מויאל,
עיצוב הבית מבוסס על קו מודרני נקי בעל צבעוניות מונוכרומטית עם נגיעות צבע עזות/סיון מויאל

"הרעיון היה ליצור בית שמותאם במדויק לאורחות חייו של בעל הבית, כך שיוכל לארח חברים ולהנות מחיי הרווקות הסוערים. בד בבד חשוב היה לנו ליצור מעטפת כמה שיותר ניטרלית שתמשוך רוכשים פוטנציאלים - בעלי משפחות בעיקר - במידה ויחליט להעמיד את הנכס למכירה ביום מן הימים".

עיצוב הבית מבוסס על קו מודרני נקי בעל צבעוניות מונוכרומטית של שחור ולבן, עם נגיעות צבע עזות שבאות לידי ביטוי בפרטי ריהוט ואמנות. חיפויי הקירות בקומה הראשונה עשויים אלומיניום שחור, שבהם גם נטמעות הדלתות כך שיראו חלק אינטגרלי מהקיר. המעצבת הטמיעה בחלל האירוח קמין גז מתחת לטלוויזיה, כאשר חיפוי הקיר נעשה בנגרות המשלבת אחסון בצבע שחור. טלוויזיית 85 אינץ' נחבאת מבעד זכוכית רפלקטיבית שבה משתקף חלל הסלון ובזווית שתאפשר צפיה גם במרחב החיצוני.

שימוש בתאורה נכונה ומוזיקה הבוקעת מכל חלל בדירה יצרו את המראה והאווירה האינטימית שאליו שאף להגיע. התמונות ופרטי האמנות שנבחרו בקפידה גם הם מוסיפים רובד אורבני לדירה. הבית רוצף באריחים מדוקקים הנותנים מראה המשכי ומעט מאוד חיבורים הנראים לעין. כך גם חיפויי חדרי הרחצה.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

משפחה, רווקים או בני הגיל השלישי? לעצב את הבית בהתאם לדיירים

לכתבה המלאה
עיצוב פנים דירה סיגלית לביאב. סיון מויאל,
שימוש בתאורה נכונה יצר את המראה האינטימי שאליו שאף הדייר להגיע/סיון מויאל
עיצוב פנים דירה סיגלית לביאב. סיון מויאל,
התמונות ופרטי האמנות שנבחרו בקפידה גם הם מוסיפים רובד אורבני לדירה/סיון מויאל

הקומה השניה, קומת המגורים, כוללת שני חדרי שינה נוספים שבהם בחרה לביאב לעשות שימוש בפרקט תלת שכבתי בדגם שברון יוקרתי, על מנת להכניס חמימות לדירה. גוון העץ הכהה יוצר ניגוד מושלם בין מדרגות הבית לפרקט. המדרגות מחופות אבן גרניט יוקרתית והן ללא ספק אחד מפרטי העיצוב המרשימים בדירה, וזאת בשל חיפוי לבן-סגול עם חיתוך מדויק.

בחדר המאסטר חוזר מוטיב התאורה, שבולט בגרם המדרגות. הוא מחבר בין קיר גב המיטה לתקרת חדר השינה. חזית חדר הרחצה שקופה לגמרי ויוצרת מרחב גדול, משותף ואוורירי. דלת יציאה מאלומינים בלגי משקיפה היישר אל חצר הבית שכולל בריכת זרמים מפנקת, פינת שיזוף, מזרני רביצה וכריות צבעוניות שנתפרו במיוחד.

עיצוב פנים דירה סיגלית לביאב. סיון מויאל,
המדרגות מחופות אבן גרניט יוקרתית והן ללא ספק אחד מפרטי העיצוב המרשימים בדירה/סיון מויאל
עיצוב פנים דירה סיגלית לביאב. סיון מויאל,
חזית חדר הרחצה שקופה לגמרי ויוצרת מרחב גדול, משותף ואוורירי/סיון מויאל
עיצוב פנים דירה סיגלית לביאב. סיון מויאל,
וכך נראה חדר הרחצה מבפנים/סיון מויאל

מהסלון תוכננה יציאה לגינה הכוללת מטבח חוץ עשוי נירוסטה בשילוב עץ, שולחן אוכל רחב ידיים ופינת ישיבה גדולה שמעליה הותקנו מאוורירי תקרה מעוצבים. כדי ליצור עניין בשביל הצר שבין החצר הקדמית לאחורית פוזרו חלוקי נחל שחורים. לביאב עשתה שימוש בגינה חיה בשילוב חיפוי קיר סינטטי ירוק מסוג הדס שיוצר הפרדה בין העולם שבחוץ לעולם שבפנים.

פרט לספה בסלון שנותנת זריקת צבע ומעוררת את החלל, הבית כולו מתבסס על גוונים של שחור ולבן, אך מבעד לפתחים הגדולים ומכל פינה ברחבי הבית, לאן שלא נביט, נראה כיצד צבעי הטבע חודרים פנימה ומשלימים את התמונה. הירוק והחום של הטבע, חלוקי הנחל והכחול של המים, כולם יחד יוצרים תחושה מרגיעה ומעודנת של ריזורט בוטיק.

עיצוב פנים דירה סיגלית לביאב. סיון מויאל,
חצר הבית כולל בריכת זרמים מפנקת, פינת שיזוף, מזרני רביצה וכריות צבעוניות/סיון מויאל
עיצוב פנים דירה סיגלית לביאב. סיון מויאל,
בשביל הצר שבין החצר הקדמית לאחורית פוזרו חלוקי נחל שחורים/סיון מויאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully