וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דוגמנית הביקיני" העלתה תמונת עירום - אנחנו בכלל הסתכלנו על הסלון

4.11.2019 / 8:50

אמילי רטאייקאוסקי מרבה להעלות תמונות ביקיני חשופות לרשת. אלא שהפעם, כשהיא שיתפה תמונת עירום שלה בסלון הבית, אנחנו בעיקר הסתכלנו על העיצוב האקלקטי והצבעוני והחיבה העזה לאומנות. הצצה לבית שכולו השראה

אמילי רטאייקאוסקי. GettyImages
בית נוטף סטייל בלוס אנג'לס. אמילי רטאייקאוסקי/GettyImages

מי שעוקב אחרי הדוגמנית והשחקנית אמילי רטאייקאוסקי, רגיל לראות אותה בהלבשה תחתונה ומעט מאוד בגדים. היא ידועה בתור אחת שמעוררת סערות - אם זה בגלל ההתבטאויות שלה בנושא זכויות נשים ואם זה בגלל תמונות פרובוקטיביות, ואם זה בגלל השילוב של השניים. אלא שהפעם, כשהיא העלתה תמונת עירום שלה לחשבון האינסטגרם, אנחנו בכלל הסתכלנו על הסלון.

תמונת העירום שחשפה את הסלון

רטאייקאוסקי מתגוררת בלוס אנג'לס עם בעלה המפיק סבסטיאן ביר-מק'קלארד בבית עם שלושה חדרי שינה שנאמד בכשני מיליון דולר. ההום-סטיילינג שלה מאופיין בצבעוניות, אקלקטיות תרבותית - והרבה יצירות אומנות. זאת, בעיקר בשל העובדה שאביה הוא אמן והיא נולדה לבית שרוכש כבוד למקצוע. בסלון שלה יש ספה גדולה בצבע ירוק מנטה, כורסה אדומה ושלל שטיחים צבעוניים. על הקיר תלוי פורטרט של הוריה ומעל הספה גוף תאורה זהב. מהסלון יש יציאה למרפסת.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

"הילד הרע של עולם הספורט האמריקאי" מוכר את הבתים שלו

לכתבה המלאה

אחרי שהתפעלנו מהסלון שנגלה אלינו בזכות תמונת העירום, החלטנו להציץ ליתר חלקי הבית. תמונות נוספות שהיא העלתה לרשת מציגות לנו חדרים נוספים. כך למשל, בחדר הרחצה נמצאים אריחי קיר שחורים ורצפה בצבעוניות שחור-לבן, ניגודיות שכבר דיברנו על כמה שהיא טרנדית ומוצלחת.

חדר השינה מואר מאוד בזכות חלונות גדולים. בחדר השינה יש שטיח אתני בגוונים של אדום וכורסאות ישיבה בצבע צהוב-חרדל. המזרון הזוגי הענק מונח על פלטת עץ, ולא בתוך מסגרת מיטה סטנדרטית. כמעט בכל תמונות הבית שלה תראו את רטאייקאוסקי בביקיני, וזאת בעיקר כדי לקדם את מותג בגדי הים בעיצובה, אבל אם מסתכלים מעבר למטרה העיקרית של התמונה - מגלים אוצרות עיצוביים מעוררי השראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully