וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר קל משחשבתם: ליהנות מבריכה מעוצבת שתהפוך את הבית לחלומי

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB

3.10.2019 / 8:08

בריכה ביתית מקפיצה את מדד הכיף בבית ומאפשרת לעשות ספורט או לארח בדרך אחרת לגמרי. רונן דרור מנכ"ל "רונן בריכות שחייה", בעל מעל 20 שנות ניסיון בתחום הבריכות ופיתוחן מסביר כיצד נכון לבנות בריכה פרטית, גם כאשר מדובר בבית שכבר נבנה

רונן בריכות שחייה. רונן קוק,
השוק השתנה וכיום רבים יכולים להרשות לעצמם בריכה פרטית בבית. בריכה של "רונן בריכות שחייה"/רונן קוק

בריכת שחייה היא משאת נפשם של רבים אשר בונים בית ומעוניינים ליהנות מבריכה חלומית צמודה. אפשרות לארח מסיבות בריכה, לשחות ולהשתכשך כל עת שמתחשק ויחד עם פתרונות חימום ותחזוקה נאותה, ניתן ליהנות ממימיה המרעננים של הבריכה כמעט לאורך כל ימות השנה.

רונן דרור מנכ"ל "רונן בריכות שחייה", בעל מעל 20 שנות ניסיון בתחום הבריכות ופיתוחן, מספר שהשוק השתנה והיום רבים יכולים להרשות לעצמם בריכת שחייה בבית. הוא מדגיש שבריכת שחייה ניתן לבנות תוך כדי תהליך בניית הבית אך אם מתקבל היתר והשטח מאפשר זאת, ניתן להוסיף בריכה גם בכל שלב אחר.

רונן בריכות שחייה. רונן קוק,
"יש חשיבות רבה לידע ההנדסי ולתכנון המקדים של הבריכה לפי צורכי הלקוח ותנאי השטח". בריכה של "רונן בריכות שחייה"/רונן קוק

"יש חשיבות רבה לידע ההנדסי ולתכנון המקדים של הבריכה לפי צורכי הלקוח ותנאי השטח. כמו כן לבחירת חומרים איכותיים יש חשיבות רבה להבטחת התוצאה הטובה ביותר. בשלב ראשון, אני נפגש עם בעלי הבית ומסביר להם את התועלות של בריכה בבית ומה חשוב לדעת לפני שניגשים לפרויקט. לאחר מכן אנחנו מגבשים יחד את הקונספט ממבנה הבריכה ועד העיצוב וניגשים לשלב הבא - פרוצדורה לקבלת היתר. ברגע שמתקבל היתר אפשר להתחיל לבנות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הצילומים שמראים כמה הבתים המעוצבים האלה באמת יפים

בשיתוף ARCDB
רונן בריכות שחייה. רונן קוק,
מגוון העיצובים הוא רחב מאוד. בריכה של "רונן בריכות שחייה"/רונן קוק

נבחרת הבריכות העכשווית, מספר רונן, עולה על כל דמיון החל מציפויי בריכה מגוונים (לא רק הכחול המוכר, למשל שחור או צבעוני), תאורת לד צבעונית דרך ספסלי ישיבה ועד פינת עיסוי, שחייה נגד זרם, מערכות חימום סולאריות ומפלים למיניהם. כיום הבריכות הפופולאריות יותר הן בריכת גלישה בעלת 3 פאות ובריכות אינפיניטי בה הקצה נעלם באינסוף.

רונן בריכות שחייה. רונן קוק,
"המטרה היא להחליט עם הלקוח מהי הבריכה החלומית שלו וכן להציע לו את השירותים בהתאם לצרכיו". בריכה של "רונן בריכות שחייה"/רונן קוק

"המטרה היא להחליט עם הלקוח מהי הבריכה החלומית שלו וכן להציע לו את השירותים בהתאם לצרכיו. אנחנו מאוד מקפידים על בנייה איכותית ולכן בונים בריכות מבטון בלבד (בריכות בטון הנן הבריכות העמידות ביותר). מסגרת בטון שומרת על יציבות, עמידה בפני שינויים של מזג האוויר וכמובן נשמרת לאורך זמן (שנים)".

"אם הבית כבר בנוי ואין קבלן שאחראי על עבודות הבנייה, אנחנו אלה שמבצעים הכל מהיציקה דרך החיווט ועד הסנכרון עם מערכות המים וגם אם נעשתה עבודה קבלנית, התפקיד שלנו הוא לוודא שהכל נעשה בסטנדרט הגבוה ביותר מבחינת עמידות ואיטום. המטרה היא להשיג חוויית רחצה מהנה ולכן, אנחנו, מעבר לעיצוב, לא מתפשרים על איכות החומר ובונים בריכות בטון וצנרת יצוקה במקשה אחת עם הבטון. תכנון נכון של הבריכה חייב לכולל גם את מערכת סינון המים לשמירת איכות המים".

"חשוב לציין: הבריכה היא מאגר של מים שנמצאים בתנועה מתמדת ולכן, יש חשיבות רבה לעניין הצנרת ואיבוד מים כתוצאה מנזילה יכול לעלות ביוקר ולגרום לאי נעימות, כמו גם חוסר איזון של ערכי המים. חשוב לשמור על מים מאוזנים בבריכה וכן על ציפוי איכותי. אנחנו ממליצים ומבצעים את כל הדרוש ליצירת הבריכה הטובה והבטוחה ביותר מנוריות, דרך רשתות, גדרות ועד כיסוי בריכה מועדף - המעורבות היא מההתחלה עד הפרט האחרון".

לדברי רונן, הניסיון הרב בתחום מאפשר לו להבין היכן כדאי למקם את הבריכה, מה יהיה המבנה האידיאלי והצורה המומלצת וכיצד גם לשמור על הבריכה בדרך הטובה ביותר ולכן הנוכחות שלו היא גם אחרי שהפרויקט הסתיים.

"גם לאחר הבנייה אנחנו בקשר רציף עם הלקוחות בנוגע לאיכות המים ותחזוקה תקופתית, עונים על שאלות ומגיעים בעת הצורך לייעוץ והכוונה. חשוב לנו לספק שירות מקצועי ויחס אישי. בריכה דורשת תחזוקה ולכן, חשוב לתכנן ולבנות אותה נכון כדי שהיא תשרת את המתרחצים למשך שנים רבות וכן לטפל בה נכון ברמה היומיומית כדי ליהנות ממנה בכל עת".

לעבודות נוספות של "רונן בריכות שחייה"

לאדריכלים ולמעצבי הפנים של arcdb

arcdb הבית לבונים והמשפצים בישראל, אדריכלים | מעצבי פנים | מפקחי בנייה | קבלני שלד וגמר

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB
  • עוד באותו נושא:
  • בריכה
  • ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully