וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מצליחים למכור את הדירה? המיזם הייחודי שיעזור לכם - ובגדול

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB

4.9.2019 / 12:08

שוק הנדל"ן הופך קשה יותר וכבר לא פשוט למכור נכס בעיתוי ובמחיר שאתם מעוניינים בו. חברת רוף טופ בנייה ויזמות בשיתוף פעולה יוצא דופן עם "לביץ נכסים" יצרו מודל שבו תוכלו למכור את הדירה ללא לחץ של זמן וברווח נאה. איך זה עובד? התשובה בפנים

מיזם הנדל"ן של חברת רוף טופ בנייה ויזמות בשיתוף פעולה עם "לביץ נכסים". דניאל ליפשיץ,
חברת רוף טופ בנייה ויזמות ו"לביץ נכסים" יצרו מענה יוצא דופן ובלתי שגרתי הראשון מסוגו בענף הנדל"ן/דניאל ליפשיץ

ההאטה בשוק הנדל"ן היא כבר לא סוד ואפילו בעיר "ללא הפסקה" תל אביב, מי שנחשבה בעבר לשיאנית עסקאות המכר, כבר לא פשוט למכור נכס במחיר ובזמן הנכון.

הדירות היום לא נמכרות באותה קלות של פעם ובעלי דירות רבים מחפשים את הפתרון היצירתי והאפקטיבי להשביח את הנכס ולקבל תמורה גבוהה יותר בעדו. חברת רוף טופ בנייה ויזמות בשיתוף פעולה יוצא דופן עם "לביץ נכסים", סוכנות נדל"ן יוקרתית ו-ותיקה בתל אביב, מצאו מענה יוצא דופן ובלתי שגרתי הראשון מסוגו בענף והכל התחיל בסיפורם האישי של היזמים.

אור נחום, מנכ"ל ושותף בחברה, רואה חשבון בהכשרתו, שכר דירה בתל אביב מתמיר לביץ הבעלים של לביץ נכסים, מי שלימים יהפוך לשותפו ברוף טופ. "הדירה הייתה מוזנחת למדי ותמיר היה מעוניין למכור אותה ולא מצא קונים לנכס בסכום אותו ביקש", מספר אור, "הצעתי לו שנשפץ אותה מהיסוד במטרה להשיג את המחיר הגבוה ביותר. הוא הסכים ומאז הכול היסטוריה. הדירה נחטפה לאחר שעברה מייקאובר מוחלט ואנחנו החלטנו לשכפל את הפורמט ולהציע אותו לבעלי דירות".

אור מספר שעם ההאטה בשוק הנדל"ן השירות החדשני שהשניים מציעים הוא בדיוק מה שצריך כדי להניע את הגלגל. "אנחנו למעשה מציעים לבעלי דירות סוג של שיתוף פעולה בקונספט שלא היה קיים קודם לכן בשוק הדירות. אנחנו פונים לבעלי דירות שלא מצליחים למכור את הדירה במחיר שהם מבקשים ואם זיהינו פוטנציאל השבחה, אנו למעשה משפצים את הנכס על חשבוננו בליווי מעצב הקבוצה ובעצם מביאים מוצר אחר לשוק - מדירה ישנה ומוזנחת לדירת יוקרה פונקציונלית נטולת חללים לא מנוצלים".

מיזם הנדל"ן של חברת רוף טופ בנייה ויזמות בשיתוף פעולה עם "לביץ נכסים". דניאל ליפשיץ,
"מדירה ישנה ומוזנחת לדירת יוקרה פונקציונלית נטולת חללים לא מנוצלים"/דניאל ליפשיץ

"זה WIN-WIN מושלם"

"אנו כמובן לא קופצים על כל הזדמנות, חשוב לנו לזהות פוטנציאל בנכס אך חשוב מכך להרגיש כימיה חזקה עם בעל הנכס. מדובר בהליך מורכב שדורש המון מומחיות וניסיון הן בשוק הנדל"ן התל אביבי והן בביצוע, הפרטנר להליך הוא קריטי להצלחת המיזם", אומר תמיר, "בתקופת השיפוץ הבעלים מפנים את הדירה וזוכים לפתרון דיור חלופי בין אם מלון או דירת Airbnb לתקופה של עד חודשיים, אשר לאחריה הדירה חוזרת לשוק במחיר היעד שנקבע. אנו מקבלים את עמלת התיווך וחולקים אתו את הדלתא, זה WIN-WIN מושלם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הפתרון המבריק, החסכוני והנעים ביותר לחימום הבית בחורף

בשיתוף ARCDB
מיזם הנדל"ן של חברת רוף טופ בנייה ויזמות בשיתוף פעולה עם "לביץ נכסים". דניאל ליפשיץ,
"בתקופת השיפוץ הבעלים מפנים את הדירה וזוכים לפתרון דיור חלופי בין אם מלון או דירת Airbnb לתקופה של עד חודשיים"/דניאל ליפשיץ

דוגמה לפרויקט היא דירה 64 מ"ר ישנה בת 2 חדרים במרכז תל אביב עם המון חללים "מתים" אשר עם תכנון נכון הפכה לדירת שלושה חדרים מפנקת עם המון אופי, הוחלפו בה כל התשתיות -חשמל, אינסטלציה, פרקט לבן רוצף בכל הבית ואפילו הצלחנו לגנוב מרפסת שמש קיצית עם דק אלון.

"הנכס היה מאתגר כי זו הייתה דירה קטנה בלי מעלית בקומה גבוהה, אבל הצלחנו להשביח אותה בגדול. עלות השיפוץ הייתה כ-200 אלף שקלים, ערך הדירה עלה ב-550 אלף שקלים והרווח אותו חלקנו עם הבעלים של הנכס היה 350 אלף שקלים. אנו מיומנים באבחון נכסים וזיהוי הפוטנציאל ויודעים באילו דרות שווה להשקיע ואיך, מבחינת תשתיות ותכנון אדריכלי עד הום סטיילינג והיות ומכירת דירה היא עסק לא פשוט רצוי להשאיר את האופרציה המורכבת הזאת למקצוענים וליהנות גם משקט נפשי וגם מתמורה גבוהה בעד הנכס".

מיזם הנדל"ן של חברת רוף טופ בנייה ויזמות בשיתוף פעולה עם "לביץ נכסים". דניאל ליפשיץ,
"עלות השיפוץ הייתה כ-200 אלף שקלים, ערך הדירה עלה ב-550 אלף שקלים והרווח אותו חלקנו עם הבעלים של הנכס היה 350 אלף שקלים"/דניאל ליפשיץ

חברת רוף טופ נכסים בעלת סיווג קבלני 131 א1 מרשם הקבלנים מציעה מגוון שירותים מקצה לקצה - משלב התכנון, בניית המסגרת התקציבית וההדמיות דרך הניהול והפיקוח ועד לביצוע מושלם תוך שימת לב לפרטים הכי קטנים והכי חשוב עמידה בלוח זמנים קפדני עד להגשמת החלום.

"מעבר לשוק הפרטי נמנים עם לקוחותינו גם מספר מוסדיים כגון שגרירות ארה"ב, חברת 'עמידר החדשה' וחברת הדיור המוגן 'משען'. בקבוצה חברים עשרות אנשי מקצוע וספקים אשר נבחרו בקפידה, מעצבי פנים יועצי מיזוג, בטיחות, אקוסטיקה, אינסטלציה, חשמל ועוד", אומר אור ומסכם ש"המטרה היא לבצע פרויקט באמצעות צוותים קבועים של רוף טופ, ללא קבלני משנה או מתווכים, מה שמבטיח ללקוח הסופי את המחיר התחרותי ביותר".

לעבודות נוספות של חברת חברת רוף טופ בנייה ויזמות

arcdb הבית לבונים והמשפצים בישראל, אדריכלים | מעצבי פנים | מפקחי בנייה | קבלני שלד וגמר

מיזם הנדל"ן של חברת רוף טופ בנייה ויזמות בשיתוף פעולה עם "לביץ נכסים". דניאל ליפשיץ,
"בקבוצה חברים עשרות אנשי מקצוע וספקים אשר נבחרו בקפידה, מעצבי פנים יועצי מיזוג, בטיחות, אקוסטיקה, אינסטלציה, חשמל ועוד"/דניאל ליפשיץ
בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully