וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון המבריק, החסכוני והנעים ביותר לחימום הבית בחורף

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB

10.11.2019 / 11:32

לחימום תת רצפתי באמצעות מים יתרונות רבים הן מההיבט הפונקציונאלי והן מההיבט האסתטי. אביעד גוזלן, מנכ"ל ספקטרום פתרונות אנרגיה, מסביר כיצד עובדת המערכת, מהן יתרונותיה הגדולים ומתי נכון להתקינה

חימום תת רצפתי. ספקטרום פתרונות אנרגיה,
חימום אחיד, נעים, שלא מייבש, סמויה מהעין המתבוננת, ושומרת על חלל אסתטי/ספקטרום פתרונות אנרגיה

חלק בלתי נפרד היום מתכנון אדריכלי של בית כולל התקנת מערכת חימום תת רצפתי - מערכת המאפשרת חימום אחיד, נעים, שלא מייבש, סמויה מהעין המתבוננת, ושומרת על חלל אסתטי, עמידות לאורך זמן ומהווה את הדרך הזולה ביותר לחמם היום את המרחב.

לדברי אביעד גוזלן, מנכ"ל ספקטרום פתרונות אנרגיה, חימום הבית מהרצפה מאפשר ניצול אופטימלי של האנרגיה המושקעת לחימום הבית ומספק חימום אחיד לבית. החום עולה מהרצפה, עוטף בנעימות ומחמם את הרגליים.

בתחום נהוג להבחין בין מערכות חימום תת-רצפתי חשמלי ובין מערכות חימום תת-רצפתי באמצעות מים. "היום רבים מעוניינים במערכת חימום המבוססת על סחרור מים חמים, במעגל סגור", מסביר גוזלן. "משאבת חום מחממת את המים תוך שימוש ב'אנרגיה מתחדשת' וניצול אנרגיה חינמית מהסביבה. את מערכת הצינורות הסמויה, הפרוסה תחת רצפת הבית, ניתן להתקין תחת כל סוגי הריצוף ומחממת באופן זה את רצפת הבית ואת הבית כולו. למערכת לא נדרשים מים בטמפרטורות גבוהות, מה שמאפשר, בשילוב עם משאבת חום, לחמם את הבית ביעילות המרבית, בהשקעת אנרגיה נמוכה ובעלות הנמוכה ביותר כיום בהשוואה לכל שיטות חימום הבית הקיימות בשוק כיום. למעשה, השימוש במשאבת חום ידידותי לסביבה ומאפשר חיסכון של עד 80% באנרגיה, מה שהופך את מערכת החימום התת-רצפתית למערכת החימום הזולה ביותר בארץ".

חימום תת רצפתי. ספקטרום פתרונות אנרגיה,
את מערכת הצינורות הסמויה, הפרוסה תחת רצפת הבית, ניתן להתקין תחת כל סוגי הריצוף ומחממת באופן זה את רצפת הבית ואת הבית כולו/ספקטרום פתרונות אנרגיה

מעבר לאלמנט החיסכון המשמעותי, אביעד מסביר שלחימום תת רצפתי באמצעות מים יתרונות רבים הן מההיבט הפונקציונאלי והן מההיבט האסתטי. "חימום תת רצפתי הינו הבריא ביותר שיש, לעומת שאר פתרונות החימום המוצעים כיום. הלחות הטבעית נשמרת באוויר והחמימות מפוזרת בצורה אחידה. חימום תת רצפתי משמר את הלחות ובכך מקל על הנשימה בבית הסגור ולא מייבש את האוויר. כמו כן, ניתן לשמור על מראה נקי ומינימליסטי נטול גופי חימום תלויים על קירות או ארובה העוברת בין תקרות הבית, ללא תנורי חשמל עם גז או כבלים וצינורות המתגוללים על הרצפה". מדובר גם באופציה בריאה בטיחותית, ללא סכנה של פליטת גזים רעילים או התקלחות.

חימום תת רצפתי מעניק גמישות רבה בוויסות הטמפרטורה לפי העדפה אישית, לחמם כל חלל בנפרד לפי הצורך והמערכת עצמה מביאה את קדמת הטכנולוגיה לסביבת המגורים בדמות מערכת בקרה המאפשרת שליטה מיטבית וחכמה על טמפרטורת הבית ומועדי ההפעלה. מערכת חימום זו מבטיחה חימום שווה ואחיד של כל החדרים וכן יציאה נעימה מהאמבטיה ישירות לרצפה חמימה ועוד תענוגות מפנקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

גם יפה וגם שימושי: מה צריך לדעת כשמקימים מסעדה?

בשיתוף ARCDB
חימום תת רצפתי. ספקטרום פתרונות אנרגיה,
עלות הקמת המערכת יקרה יחסית, אבל היא חסכונית לאורך זמן ומי שהתרגל לחימום תת רצפתי לא יכול לדמיין את החיים בלעדיו/ספקטרום פתרונות אנרגיה

אביעד מדגיש שאומנם עלות הקמת המערכת יקרה יחסית, אבל היא חסכונית לאורך זמן ומי שהתרגל לחימום תת רצפתי לא יכול לדמיין את החיים בלעדיו. בנוסף, הוא מציין שיש לקחת בחשבון שלא ניתן להתקין חימום תת רצפתי לאחר השלמת הבנייה ולכן, ההחלטה על התקנת המערכת חייבת להתבצע כבר בשלב הבנייה. "חימום תת רצפתי מעלה את ערך הנכס ומשפר משמעותית את איכות החיים ומראה הבית".

ספקטרום פתרונות אנרגיה בע"מ מספקת שירותים וציוד להתייעלות אנרגטית לארגונים, מוסדות, תעשיה וצרכנים פרטיים, הכוללים בין היתר שיווק והתקנת משאבות חום, הקמת מערכות הסקה, ביצוע סקרי אנרגיה, ייזום-תכנון-ביצוע של מגוון תהליכים להתייעלות אנרגטית, התקנת מערכות הסקה ביתיות (חימום תת רצפתי, רדיאטורים) ועוד.

לעבודות נוספות של ספקטרום פתרונות אנרגיה

arcdb הבית לבונים והמשפצים בישראל, אדריכלים | מעצבי פנים | מפקחי בנייה | קבלני שלד וגמר

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully