וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד הוא בחדר השינה: איקאה חשפה את הקטלוג החדש שלה לשנת 2020

הענקית השבדית חשפה את הקטלוג שלה לשנה הקרובה כשהקונספט הוא "מהפכת השינה החדשה". הדגש הוא על כריות, שמיכות ומזרונים בפרט, ועיצוב חדר השינה בכלל. מנכ"ל איקאה ישראל על הקונספט: "המטרה - להעניק חיי יום יום טובים יותר". קבלו הצצה לקטלוג

קטלוג איקאה 2020 שער. איקאה,
"מהפיכת השינה החדשה". הקטלוג של איקאה לשנת 2020/איקאה

איקאה השיקה היום (שלישי) את הקטלוג החדש שלה לשנת 2020. בכל שנה מקפידה איקאה להיצמד לקונספט אחר, כזה שמוביל את הקטלוג ובהתאם לכך את רוח העיצוב ברשת השבדית הענקית. השנה הקונספט של הקטלוג הוא "מהפיכת השינה החדשה", והוא כולו מוקדש לחשיבותה של איכות השנה ובכך לסביבת חדר השינה. בקטלוג, שיופץ לציבור הרחב החל מה-2 בספטמבר, מוצגים חמישה בתים שמתפרשים על פני מאות עמודים, כאשר הדגש הוא על פתרונות לשינה כמו מגוון שמיכות, כריות, מזרנים, מיטות, וילונות, תריסים ועוד.

קטלוג איקאה 2020. איקאה,
חדר שינה לדוגמה. מיטה לבנה בלי מגירות - 595 שקלים, כיסא - 345 שקלים/איקאה

לראשונה, אפשרה איקאה לחמישה מעצבי פנים מרחבי העולם ליצור גרסה משלהם ל"בית השישי" שיופיע בקטלוג. למעצבים הועבר שרטוט אדריכלי של דירה בת שלושה חדרים הזהה בגודלה ובפריסתה בכל רחבי העולם. המעצבים נתבקשו להתחשב בסיטואציית החיים של המשפחה, לצד האתגרים והצרכים המאפיינים את מיקומם הגיאוגרפי בעולם. התוצאה: חמישה בתים שונים לחלוטין. בהמשך, נתבקש כל שוק מקומי לבחור את הבית הנוסף שיופיע בקטלוג שלו, כך שיתאים לאוכלוסייה המקומית.

ישראל בחרה את הבית של המעצב הספרדי והוא מופיע בתור הבית השני בקטלוג. אפרת צור, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה איקאה ישראל, סיפרה מדוע בחרו דווקא את העיצוב הזה. "בחרנו בבית הספרדי כיוון שמצאנו שהוא התואם ביותר לשוק הישראלי, הן מבחינת העיצוב החם והריהוט המודולארי והן מבחינת משמעות הבית למשפחה. הדימיון בא לידי ביטוי החל מזמן השהייה במטבח וארוחות משפחתיות - סממן שמזוהה מאוד עם הקהל הישראלי, ועד אירוח של חברים ומשפחה לעיתים תכופות".

עוד בוואלה!

כך הצבעים בבית משפיעים על מצב הרוח שלכם

לכתבה המלאה
קטלוג איקאה 2020. איקאה,
בקטלוג חמישה בתים קבועים ובית שישי משתנה בין מדינות העולם/איקאה

"השנה בחרנו להתמקד בנושא חדר השינה במטרה להעניק חיי יום יום טובים יותר לאנשים רבים ככל האפשר", סיפר שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל. "במחקר שנערך לקראת הפקת הקטלוג, זיהינו כמה צרכים אוניברסליים הממלאים תפקידים חשובים בחיינו בבית, בהם, הרגשת השייכות, הפרטיות, הנוחות, הביטחון ותחושת הבעלות על הבית. ששת הבתים בקטלוג ממחישים באמצעות הצגה של מגוון רעיונות, השראה ופתרונות עיצוב, איך כל אחד יכול להרגיש ב'בית'".

קטלוג איקאה 2020. איקאה,
פתרונות שינה מגוונים/איקאה
קטלוג איקאה 2020. איקאה,
פינת משחקים צבעונית/איקאה
קטלוג איקאה 2020. איקאה,
פתרונות אחסון לחללים שונים בבית/איקאה
קטלוג איקאה 2020. איקאה,
עוד אחד מבין חדרי השינה בקטלוג/איקאה
קטלוג איקאה 2020. איקאה,
שעון מעורר, קריטי בכל חדר שינה למקרה שהנייד יקרוס/איקאה
קטלוג איקאה 2020. איקאה,
ספה, שלחן לפופקורן וכריות להימעכות/איקאה
קטלוג איקאה 2020. איקאה,
סלון בגווני כחול-שחור/איקאה
קטלוג איקאה 2020. איקאה,
פנת ישיבה אינטליגנטית/איקאה
קטלוג איקאה 2020. איקאה,
בקטלוג יש דגש על כריות ושמיכות/איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully