וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה החדשה של מושיק גלאמין תעשה לכם חשק לעצב את הבית

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

22.8.2019 / 8:58

מעצב הפנים שוב בא לחדש לכם והפעם עם תכנית מגזין חדשה "מעצבים שיפוץ", בשיתוף arcdb, שבה תקבלו טיפים והשראה מאנשי מקצוע מעולם האדריכלות, העיצוב והשיפוצים. התכנית תעלה לאוויר ב-19/8 בערוץ "diy - עשו זאת בעצמכם" (34 ב-yes ו-41 ב-HOT)

יח"צ

מושיק גלאמין, המאסטרו לעיצוב פנים וכוכב "בא לחדש לכם" ותכניות נוספות, הפך בשנים האחרונות למעין "גורו" מקומי בנושאי עיצוב הבית בישראל, חוזר אל המסך בתכנית מגזין חדשה - "מעצבים שיפוץ", בשיתוף arcdb - הפלטפורמה לאדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים. בכל פרק יצא מושיק לשטח כדי לפגוש מספר אנשי מקצוע מעולם עיצוב הפנים, האדריכלות והשיפוצים. בכל מפגש ייתנו המומחים או מושיק רעיונות מעוררי השראה וטיפים שימושיים לצופים, ביניהם עיצובים ושדרוגים שכל אחד יכול לעשות בעצמו, גם ללא ניסיון בעיצוב.

בכל תכנית יפגוש מושיק חמישה מומחים שונים בחמישה לוקיישנים שונים ואורך כל מפגש כארבע דקות. בין המפגשים מעניק מושיק לצופים טיפים נוספים ומשתף באנקדוטות מעולם ההום סטיילינג ושידרוג הבית. "אתם תלמדו על כל החומרים ותיחשפו לרעיונות", אומר גלאמין, "תפגשו מעצבים מעניינים, ספקים ויבואנים - אנשים מכל תחומי הלייף סטייל שקשורים לבית. "אנחנו כבר מתחילים לצלם את העונה השנייה. כזה דבר עדיין לא עשיתי בחיים".

המעצב מושיק גלאמין עם בעלי arcdb אלעד גרגיר, ד"ר אלי מזרחי וגיא גודס. מיכה בננו,
המעצב מושיק גלאמין עם בעלי arcdb אלעד גרגיר, ד"ר אלי מזרחי וגיא גודס/מיכה בננו

"מושיק גלאמין נכנס לבתי הלקוחות, פגש בעלי מקצוע, טרנדים וסגנונות ושמע את הטיפים שכל בונה ומשפץ חייב לדעת לפני שהוא יוצא לתהליך של שיפוץ ובנייה", אומר אלעד גרגיר, מייסד ומנכ"ל arcdb, "השתדלנו להנגיש לקהל תכנית שבה השיפוץ אינו מחייב תקציב גדול. השתדלנו להביא את הטרנדים החדשים כדי שכל מי שמשפץ יוכל לעשות אותם מתקציבים סבירים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

טרנדי או קלאסי? הטיפים שחובה להכיר לפני שתעצבו את הבית או המשרד

בשיתוף ARCDB
אלעד גרגיר, מייסד ומנכ"ל arcdb יחד עם המעצב מושיק גלאמין. מיכה בננו,
מושיק גלאמין עם אלעד גרגיר, מייסד ומנכ"ל של arcdb/מיכה בננו

בין המומחים מעצב צעיר ונועז שהפך בית ישן של 3 חדרים לדירת סטודיו, מומחה לגופי תאורה, מומחה לצבע, לפרקטים, גנן שמתמחה בגינות מרפסת, מעצב רהיטים ועוד ועוד. בכל מפגש יגיע מושיק אל החלל המוגמר או החלל עם המוצר המוגמר, יפגוש את המומחה והלקוח עבורו נעשה הפרויקט, וישמע על החלום, החזון, הצרכים המיוחדים, תהליך העבודה ומציאת הפתרונות המדויקים.

ד"ר אלי מזרחי, אדריכל ובעלי arcdb. מיכה בננו,
האדריכל ד"ר אלי מזרחי, מייסד arcdb/מיכה בננו

"מושיק בא במסגרת התכנית לבית המעוצב כדי להבין איך מי שרוצה לשפץ את ביתו מתכנן את הכול יחד עם המעצב, נפגש עם הקבלן ועובד עם מפקח הבנייה", אומר ד"ר אלי מזרחי, אדריכל ומייסד arcdb, "מעבר לזה שאפשר לעשות זאת לבד, צריך להבין גם איך, כלומר מי האנשים שייקחו חלק בתהליך".

arcdb הבית לבונים והמשפצים בישראל, אדריכלים | מעצבי פנים | מפקחי בנייה | קבלני שלד וגמר

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully